TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ראדא מאשררת את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2020


עסקי החברה לא מושפעים מהותית עקב מגפת הקורונה.
נתניה, ישראל, 22 במרץ, 2020 - ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מאשררת את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2020, ומציינת כי נכון למועד זה למגפת הקורונה אין השפעה מהותית על עסקי החברה.

ראדא ממשיכה לצפות כי הכנסות 2020 יצמחו ליותר מ-65 מיליון דולר, גידול של 47% בהשוואה לביצועי שנת 2019. יתרה מזאת, ובהתבסס על צבר ההזמנות, החברה צופה שהרבעון הראשון והחציון הראשון יעמדו בציפיותיה לצמיחה במכירות. צפי ההנהלה הוא לצמיחה רצופה ברמה הרבעונית החל מרבעון רביעי של 2019 ולאורך שנת 2020.

לחברה יש כרגע מעל ל-30 מיליון דולר במזומן וללא חוב, סכום שהינו מעל ומעבר לצרכי ההון החוזר לעתיד הנראה לעין. כמו כן, לחברה מלאים משמעותיים שמאפשרים ייצור ואספקות במועדן, ועד כה היא לא חוותה שיבושים כלשהם בשרשרת האספקה בעקבות מגפת הקורונה.

ראדא נקטה בצעדים בכדי להגן על עובדיה הן בישראל ובארה"ב, ובכלל זה עבודה במשמרות בכדי להבטיח עבודה בקבוצות קטנות יותר ועבודה מרבית מהבית לכל מי שמתאפשר. ראדא ממשיכה לציית לכל הנחיות הבריאות המגיעות מהממשלות הרלוונטיות.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "אני מאחל לכל אלו שנפגעו מהווירוס התאוששות מהירה, וכולנו מקווים שתקופה אתגרית זו תסתיים במהרה. במקביל לצעדים המתבקשים בהם נקטנו כדי להגן על עובדינו באשר הם, המגיפה לא משפיעה בשלב זה על היכולות שלנו לייצר ולספק מוצרים ללקוחותינו בזמן ובהתאם לתוכניותינו. מוצרינו חיוניים לצרכי ביטחון המדינות הרוכשות אותם, ואנו לא מזהים או צופים השהייה בהזמנות. מאמצי הפיתוח שלנו ממשיכים ביתר שאת, עם הפרעות מינימליות נוכח ההתאמות היעילות והמהירות שביצענו לאפשור עבודה מרחוק לצורך עמידה מלאה בהנחיות הממשלות בישראל ובארה"ב, שתכליתן לעצור ולמנוע התפשטות של וירוס הקורונה."

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ:
ראדא הינה חברת טכנולוגיות צבאיות גלובלית, ממוקדת בפתרונות מכ"מיים ייחודיים ובמערכות מורשת אויוניות. החברה הינה מובילה בתחומי מכ"מים מיני-טאקטיים שמיועדים לשווקים משמעותיים וצומחים שכוללים הגנה על מתקנים קריטיים, הגנת גבולות, הגנה על כוחות מתמרנים ויישומים נגד רחפנים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il