TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד התיירות בשיתוף עיריית נהריה קיימו היום כנס בנושא יזמות ומלונאות באזור


קרדיט תמונות: עיריית נהריה
מנכ"ל המשרד וראש העיר ערכו סיור לבחינת הנזקים לתשתיות התיירותיות בעיר

משרד התיירות ועיריית נהריה קיימו היום (ג') כנס לעידוד יזמים להקים עסקי תיירות בעיר כדי לקדם תנופת פיתוח של תחום המלונאות. בכנס נפגשו יזמים פוטנציאליים עם בעלי נכסים, ואנשי תעשיית תיירות עם בעלי מקומות לינה ואירוח מרחבי העיר.


קודם לכנס סיירו מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, וראש עיריית נהריה, רונן מרלי, בעיר כדי לבחון את נזקי השיטפונות. משרד התיירות מתקצב חלק משיקום התשתיות התיירותיות שנהרסו בסכום של 6 מיליון ש"ח.


המשרד השקיע תקציבים רבים בתשתיות התיירות של נהריה בשנים האחרונות. בעבר מימן המשרד את הקמת הטיילת הדרומית בעיר, ובשנים האחרונות השתתף במימון פרויקט הטיילת הצפונית בסכום של 16 מיליון ש"ח.
כמו כן במסגרת הכנס מתקיימות הרצאות מקצועיות, שעוסקות, בין היתר, בהצגת ענף התיירות בנהריה - בהזדמנויות הקיימות לבעלי עסקים בתחום התיירות, בכדאיות הכלכלית בפרויקטים מלונאיים בעיר, ובפרקטיקה של הגשת בקשות למענקים.


מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "היה לנו חשוב להגיע לכאן ולהגיד לכם שנהריה עבורנו זו לא עוד עיר אלא עיר שהיתה בתקופות היפות שלה עיר תיירות מרכזית וצריכה לחזור להיות כזו. משרד התיירות עוזר לתקן את הנזקים שנוצרו בנהריה, לאחר שהגעתון עלה על גדותיו לפני כחודש. כצעד ראשון, החלטנו על הקצאת 6 מיליון ש"ח לתיקון תשתיות התיירות הציבוריות שנפגעו, והיום אני שמח לקחת חלק בכנס משותף של המשרד עם עיריית נהריה, שנועד לעודד המשך פיתוח ענף התיירות בעיר ובאזור. נהריה היא שער הכניסה לגליל המערבי, עם חוף מרהיב ואתרי היסטוריה עשירים. נדאג שענפי התיירות של העיר וסביבתה ישגשגו ושאזורי הביקור שניזוקו בהצפות - ישופצו".


ראש עיריית נהריה רונן מרלי: "אחד היעדים המרכזיים שהצבתי כחלק מהחזון העירוני, הוא למצב את נהריה, בירת הגליל המערבי, כעיר תיירות מובילה. הכנס שקיימנו, הוא הזדמנות למנף את הנכסים העיקריים של העיר: הגעתון ורצועת חוף הים ולהפוך אותה לעיר תיירות משגשגת".


הביקור נערך במסגרת פרויקט "משרד התיירות בא אליך" של אגף תשתיות והשקעות במשרד התיירות, שבמסגרתו צוות רב תחומי של עובדים מקצועיים ממשרד התיירות בעלי התמחויות שונות, מגיעים לרחבי הארץ כדי לייעץ לרשויות ולאנשי תעשיית התיירות כיצד לפתח את התיירות באזורם.

קרדיט תמונות: עיריית נהריה



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il