TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויפרו מקבלת הכרה בתור "משלבת המערכות הגלובלית הטובה ביותר" מלוקר


וויפרו
וויפרו קיבלה את הפרס על ההשקעה הגדולה שלה בבנייה של פרקטיקת השירותים המקיפה של לוקר ב-2019

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT)(NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים גלובלית מובילה, הודיעה היום שקיבלה הכרה בתור "משלבת המערכות הגלובלית הטובה ביותר" מחברת פלטפורמות הנתונים המובילה לוקר בפסגת השותפים של לוקר 2019.

וויפרו קיבלה את הפרס על ההשקעה הגדולה שלה בבנייה של פרקטיקת השירותים המקיפה של לוקר ב-2019. הפרס גם מהווה הכרה במחויבות להיערכות של מנהלים, פיתוח עסקים חדשים, תכנון אסטרטגי, מכירות צולבות, פיתוח שירותים חדשים ומצוינות כוללת בשותפות.

המומחיות הגלובלית של וויפרו שמשלים אותה תיק הטכנולוגיות של לוקר תומכת בכמה ארגונים גדולים למימוש מלוא הפוטנציאל של ההשקעה שלהם בתשתיות ענן ועוזרת להם במעבר שלהם לארגון חכם. השותפות עוזרת ללקוחות לקבל החלטות חכמות יותר על ידי מתן תובנות על נתוני ענן באמצעות שליפה וטעינה, שינוי נשלט וגילוי והחזיה. ביחד, וויפרו ולוקר מספקות ערך מצוין, שנוצר על ידי שיתוף פעולה, מחויבות ומובילות מחשבה סביב טכנולוגיות מהדור הבא.

קינן רייס, סגן נשיא, בריתות אסטרטגיות, לוקר אמר: "אנחנו שמחים להעניק הכרה לוויפרו בתור משלבת המערכות הגלובלית הטובה ביותר לשנת 2019. וויפרו מאפשרת לארגונים חכמים לפשט את סביבת הבינה העסקית שלהם ולעשות את המעבר לפתרונות מסדי נתונים בענן מודרניים חזקים וללוקר לקל יותר. אנחנו כל הזמן עובדים יחד כדי לעזור לעסקים בכל גודל, אזור ג"ג וענף להשיג הוצאות תפעוליות נמוכות יותר, לשפר את זמן ההגעה לשוק, להגדיל את הגמישות ולהשיג שיתוף פעולה וקבלת החלטות טובים יותר".

ג'איאנט פראבו, סגן נשיא ומנהל גלובלי, נתונים, ניתוחים ובינה מלאכותית, וויפרו בע"מ, אמר: "הבנייה של סביבת שיתוף פעולה עזרה לנו לחדש במהירות ואיפשרה שינוי עסקי אצל הלקוחות שלנו. לכבוד הוא לנו להיות הבחירה הראשונה כשותפה ליישום של תובנות מבוססות ענן. ההכרה הזאת מחזקת את היכולת שלנו לנצל את סביבת השותפים ולספק שירותים מהמעלה הראשונה ללקוחות שלנו. אנחנו מחויבים לספק חוויית לקוח יוצאת מהכלל ללקוחות שמאיצים את המסע שלהם מהנתונים להחלטות, ולהפוך אותם לארגון חכם אמיתי".


אודות וויפרו בע"מ
וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-175,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il