TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיגייט Lyve Labs פותחת את הדלתות בתל אביב ומובילה חדשנות


ארז באום. קרדיט: יח"צ
מרכז החדשנות ישתף פעולה עם סטארט-אפים ויזמים ישראלים כדי לפתור אתגרי דאטה לטובת האנושות

חברת סיגייט (Seagate® Technology) NASDAQ: STX, יצרנית מובילה בעולם של פתרונות אחסון וניהול דאטה, פותחת היום באופן רשמי את מרכז החדשנות Lyve Labs בישראל.


המטרה של סיגייט Lyve Labs בישראל היא ליצור שיתופי פעולה עם חברות הייטק ולאפשר חדשנות באמצעים פשוטים, בטוחים ויעילים לעבודה עם בסיסי נתונים וכמויות גדולות של דאטה. יוזמה זו של הענקית הבינלאומית תאפשר זרימה חלקה של מידע במערכות השונות ואופטימיזציה של ערכם העסקי בתנועה (in-flight) כמו גם במנוחה (at-rest).


ד"ר דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט, אמר: "ההחלטה להקים את מרכז החדשנות Lyve Labs נובעת מההבנה שחדשנות לא יכולה להיות להיווצר בבידוד, אלה היא תוצאה של שיתופי פעולה. מובילי החדשנות ב-Lyve Labs מחויבים לשיתוף הפעולה עם היזמים והמפתחים האחרים. בתמורה, אנו מציעים את 40 שנות הניסיון שלנו במחקר ובפיתוח, לתמיכה בחדשנות שעושה שימוש בדאטה, לטובת האנושות."


עם המספר רב ביותר בעולם של חברות הזנק ביחס לנפש, ועם יותר מעשרה אחוזים מכוח העבודה מועסק בתעשיית ההיי-טק, ישראל הינה מוקד תוסס של חדשנות בתחומי הדאטה. לרגל פתיחת מרכז החדשנות היום, ד"ר מוזלי נשא דברים אל מול קהל של משקיעים ויזמים בכנס OurCrowed, כנס ההשקעות הגלובלי הגדול ביותר בישראל. השנה, נושא הכנס היה "Star-up: Going beyond", המתיישר עם חזון סיגייט לטכנולוגיות סטטארפ מותחות את גבולות החדשנות. מרכז החדשנות Lyve Labs של סיגייט כבר משך אליו מספר סטארט-אפים שמחפשים לרתום את השימוש בדאטה לטובת האנושות.


הפתיחה הרשמית היום של המרכז היא ביטוי פורמלי לשותפויות של סיגייט עם חברות ישראליות שכבר נמצאות בעיצומו של תהליך התמודדות עם אתגרי עידן המידע.


ארז באום, מנהל מרכז החדשות סיגייט Lyve Labs בישראל, אמר: "אנו רוצים לעזור לחברות ישראליות ובמקביל גם ללמוד מהן. מרכז החדשנות Lyve Labs הוא גם פלטפורמת למידה דו כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת. המטרה היא ללמוד מאתגרי הדאטה של השותפים שלנו ויחד איתם לפתח פתרונות כדי לעזור להם להיות תחרותיים יותר בעידן כלכלת המידע"


החברות שמשתפות פעולה עם מרכז Lyve Labs בישראל עוסקים באתגרי דאטה רלוונטיים מתמיד, כמו למשל, הישרדות בזמן רעידת אדמה. "הפתרון שלנו מבוסס כרגע על הענן, אבל אנחנו צריכים להיות קרובים יותר לקצה (Edge)", אמר בני ששון, מנהל טכנולוגיות ראשי של חברת SeismicAI, סטארט-אפ ייחודי בעולם, המפתח פתרונות זיהוי ואזהרה מוקדמת מפני רעידות אדמה "בכל מקום שיש בו צורך."


ששון הוסיף לדוגמא: "התבקשנו על ידי המכון הלאומי למשאבי טבע בקנדה להתקין את הפלטפורמה שלנו בשרתים שלהם, כפתרון מוצפן, מאובטח והוליסטי, עקב חששות לביטחון הלאומי ולאבטחת מידע. זו הסיבה שפנינו למרכז Lyve Labs של סיגייט. אנו רוצים להפוך את הפתרון שלנו לכזה שאפשר פשוט לחבר למרכז הנתונים של הלקוח ושהוא יעמוד בכל התקנות והרגולציות וגם יתקשר עם המשאבים שכבר נמצאים שם."
חברת Security Hub בחרה לשתף פעולה עם מרכז Lyve Labs בישראל הודות למומחיות של סיגייט לספק פתרונות מהימנים בתחום הדאטה. חברת HUB Security הוקמה על ידי יוצאי יחידות אבטחת סייבר בצה"ל, ומציעה את הדור הבא של פלטפורמת חומרה לאבטחת סייבר מוקשחת ומוגנת בפני כל חבלה. המערכת מבוססת פיתוח ייחודי, Multitenant ובעלת יכולות ביצוע גבוהות, לצד גמישות מרבית המאפשרת התאמה אישית לכל אלגוריתם ויישום עסקי מתקדם


אייל משה, מנכ"ל HUB Security אמר "ביקשנו ממרכז Lybe Lab של סיגייט עזרה בהוכחת היתכנות (POC) לפתרון שלנו". לצורך כך, ייתכן כי סיגייט תארח בהמשך השנה האקטון מיוחד בשידור חיי במרכז בתל אביב.
בין שאר הפרויקטים, מרכז החדשנות בתל אביב ערך בהצלחה ניסוי של טכנולוגיית Lyve™ Drive Shuttle, שהושק השנה בכנס CES בלאס וגאס, כחלק ממשפחת הפתרונות הניידים לאחסון והעברת מידע - Lyve Drive Mobile Systems. הניסוי נערך בתל אביב בשיתוף פעולה עם חברת UPS והוכיח כי העברה פיזית של נתונים באמצעות Lyve™ Drive Shuttle דרך הרשת הגלובלית והמהימנה שלו, היא חסכונית ומהירה יותר מאשר העלאתם.


בנוסף לסיוע בהוכחת היתכנות (POC), סיגייט Lyve Labs ישראל תספק ליזמים הישראלים יעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה לסיוע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים, שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, ארכיטקטורות לדוגמא, שירותי ייעול תהליכי ניהול נתונים ואף גישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.


ברוח החדשנות הפתוחה, ארכיטקטורות לדוגמא ומקרי בוחן יתפרסמו באתר Lyve Labs ישראל, בצורה נגישה לכל חברה שתרצה ליישם פתרונות דומים בקלות.


מרכז החדשות Lyve Labs בישראל יהיה בחוד החנית הטכנולוגית של סיגייט בעולם. מרכז Lyve Labs נוסף של החברה ממוקם בלונגמונט, קולורדו (ארה"ב) וסיגייט מתכננת לפתוח מרכזי חדשנות נוספים בקרוב ברחבי העולם.
אודות Lyve Labs
מרכז החדשנות Lyve Labs של סיגייט הוא פלטפורמה שיתופית עבור יזמים, חברות סטארט-אפים ועסקים ישראלים ליצירת פתרונות מתחום הדאטה. המרכז ממוקם בתל אביב, ברחוב הארבעה 28, מגדל צפוני, קומה 18. למידע נוסף בקרו באתר: https://labs.seagate.com  



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il