TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סופוס משיקה את Intercept X for Mobile


Sophos Intercept X for Mobile
Intercept X, הזמין גם בחינם, מספק פתרון אבטחה חדש ל-Chrome OS והגנה מפני איומים למכשירי אנדרואיד ו-iOS. הפתרונות יגנו על משתמשים גם מפני אפליקציות fleeceware שנחשפו על ידי SophosLabs

סופוס, מובילה עולמית בהגנת סייבר של הדור הבא, הכריזה על Sophos Intercept X for Mobile, עם יכולות אבטחה חדשות עבור מכשירי Chrome OS והגנה משופרת נגד איומים עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS.
במקביל, פרסמה סופוס פרסמה מחקר תחת השם "Fleeceware Apps Persist on the Play Store", המציג ממצאים חדשים על אפליקציות Fleeceware הגובות כספים מלקוחות תמימים עבור יכולות הנפוצות באפליקציות חינמיות או זולות אחרות. ה- fleeceware, שנחשפו לראשונה על ידי SophosLabs בחנות האפליקציות של גוגל בספטמבר 2019, ממשיכות להוות בעיה נפוצה, עם גילוי של 20 אפליקציות נוספות האחראיות לכ-600 מיליון התקנות – לפי דיווח של גוגל.


"מפתחי Fleeceware ואפליקציות נצלניות אחרות נעים על הגבול הדק של הפרות החוקים של חנויות האפליקציות. התנהגות חמקנית זו אינה אתית, אבל היא גם אינה בלתי חוקית", אמר דן שיאפה, סמנכ"ל מוצרים ב- Sophos. "מדאיגה יותר היא הפעילות הגוברת של עברייני סייבר חמקניים התוקפים מכשירים ניידים כדי להגיע לרווח כספי או כדי להשיג דלת פתוחה אל רשתות ארגוניות. אין מכשיר נייד המחוסן בפני התקפות, וכדי להוציא אותן לפועל התוקפים מסתמכים על קיומם של מכשירים שאינם מוגנים ואינם מעודכנים. Intercept X לניידים מגן על משתמשים מפני אפליקציות מסוכנות ותוכן זדוני, ושומר על המידע העסקי בניידים מאובטח".
באמצעות מינוף של טכנולוגית למידה עמוקה נגד קוד זדוני שנמצאת בפתרון Intercept X לסביבת חלונות, MacOS ושרתים, Intercept X for Mobile מגן גם על משתמשים, על המכשירים והנתונים שלהם מפני איומי מובייל - מוכרים וגם כאלה שלא נראו בעבר.


ממשק משתמש חדש לחלוטין מפשט את ניהול האבטחה ומסייע להנגיש את האבטחה עבור משתמשים:
אבטחת מכשיר: Intercept X לניידים מנטר ברציפות ומתריע בפני משתמשים ומנהלי IT לגבי סימנים לפגיעה במכשיר, על מנת שניתן יהיה לבצע תיקון מהיר ואוטומטי, וכדי שניתן יהיה לחסום גישה של המכשיר למשאבים ארגוניים. בדיקות לעמידה בתקנות ורגולציה, כוללות בדיקת פריצה של המכשיר (jailbreaking), rooting, גרסאות של מערכת הפעלה ועוד. הפתרון מתריע למשתמשים ולמנהלי ה-IT על הפרת המדיניות ונוקט בפעולה אוטומטית.


אבטחת רשת: Intercept X for Mobile מנטר את חיבורי רשת אחר פעילות חשודה בזמן אמת, ומתריע בפני משתמשים ומנהלי IT לגבי התקפות Man-in-the-Middle אפשריות. סינון רשת ובדיקות URL, עוצרות גם הן גישה לאתרים בעייתיים, מגינות על משתמשים מפני תוכן שאינו ראוי, ומזהות פישינג עם קישורים זדוניים.


אבטחת אפליקציות: Intercept X for Mobile מזהה אפליקציות זדוניות וחשודות המותקנות על מכשירים, ומגן מפני קוד זדוני, תוכנות כופר ואפליקציות בלתי רצויות אחרות, כגון fleeceware. אינטגרציה עם פתרונות ניהול מאוחד של נקודות קצה (UEM), כגון Sophos Mobile ו- Microsoft Intune, מאפשרת למנהלים לבנות מדיניות מגבילה בגישה לאפליקציות, נתונים ומשאבים ארגוניים, כאשר מזהים איום.


אבטחה ל- Chromebook: תוסף האבטחה ל- ChroomeBook מגן על משתמשי Chrome OS מפני תוכן מקוון זדוני ושאינו ראוי, מספק רשימות שחורות לחסימה ורשימה לבנה של אפליקציות, ומספק למנהלי IT דיווח על מצב המכשיר וההגדרות שלו.


"ישנה תפיסה מוטעית כי לארגונים אין את הזכות לאבטח מכשירים בבעלות עובדים, אבל זה רחוק מאוד מהאמת. אף מכשיר אינו נמצא מחוץ לחוקי המשחק של תוקפים, וללא ההגנה המתאימה, מכשירים ניידים מהווים סיכון משמעותי", אמר סקוט לרסון, בעלים של Technology By Design. "Intercept X for Mobile מספק את ההגנה הטובה מסוגה כדי לאבטח מכשירים אישיים ובבעלות חברות, אל מול אופק איומים שמתפתח במהירות. פתרון החובה הזה, שאינו פוגם בפעילות השוטפת, יחזק את ההגנות של כל ארגון, ויאפשר לספקי שירותים מובילים כמונו להגן על לקוחות מפני האיומים המתוחכמים והמתקדמים ביותר".


Intercept X for Mobile מנוהל בקלות דרך פלטפורמת הענן Sophos Central, לצד מערך פתרונות אבטחת הסייבר המלא של סופוס. גישת ה-Synchronized Security הייחודית של סופוס מעצימה את הפתרונות האלה באמצעות עבודה אחידה ושיתוף מידע בזמן אמת לצורך תגובה לאיומים.


"Intercept X for Mobile הוא הדרך הטובה ביותר לאחד פלטפורומות שונות לניהול נקודות קצה, כדי ליצור מדיניות אחידה, אבטחה מקיפה, וכדי לאפשר למשתמשים להיות יעילים בעבודה עם המכשיר המועדף עליהם", אמר פיל הוכמות', סמנכ"ל IDC. "הוא מספק את ההגנה והביצועים הטובים ביותר, עם פחות זמן ומאמץ הנדרשים לניהול מאשר בפתרונות מסורתיים להגנת ניידים".


כמובילה ב- IDC MarketScape: Worldwide Enterprise Mobility Management Software for Small and Medium-Sized Businesses 2019–2020 Vendor Assessment, סופוס מספקת "משאב מרכזי לתמיכה ולאיחוד כל מאפייני האבטחה וניהול המכשירים. לסופוס יש את היכולת לסנכרן מדיניות אבטחת רשת והגדרות הגנה לרוחב כל סביבת המכשירים של העובד, מניידים ועד למחשב האישי", נאמר הדוח.


Sophos Intercept X for Mobile זמין כעת תחת רישיון נפרד או כחלק מחבילת Sophos Mobile 9.5 UEM עם יכולות הגנת נקודות קצה נוספות. לשימוש אישי ובלתי מנוהל, Intercept X for Mobile זמין בחינם ב- App Store וב- Google Play.

אודות סופוס
סופוס, מובילה עולמית באבטחת הדור הבא, מגינה על יותר מ-400,000 ארגונים בכל הגדלים, ביותר מ-150 מדינות, מפני איומי הסייבר המתקדמים ביותר. בתגבור SophosLabs – צוות גלובלי של מודיעין איומים ומדעי נתונים – פתרונות הענן של סופוס, המחוזקים ב-AI, מגנים על נקודות קצה (מחשבים ניידים, שרתים ומכשירים ניידים) ורשתות, מפני טכניקות מתפתחות של התקפות סייבר, כולל תוכנות כופר, קוד זדוני, כלי פריצה, חילוץ נתונים, פריצות active-adversary, פישינג, ועוד. Sophos Central, פלטפורמת ניהול מבוססת ענן, משלבת את המערך המלא של מוצרי הדור הבא של סופוס, כולל פתרון הקצה Intercept X ופיירוול הדור הבא XG, על גבי מערכת "אבטחה מסונכרנת" הנגישה באמצעות מערך של ממשקי API. סופוס מקדמת את המעבר לאבטחת הסייבר של הדור הבא, באמצעות מינוף יכולות מתקדמות בענן, לימוד מכונה, API, אוטומציה, תגובה לאיומים מנוהלת ועוד. זאת, במטרה לספק הגנה ברמת אנטרפרייז לארגון בכל גודל. סופוס מוכרת את המוצרים והשירותים שלה באופן בלעדי דרך ערוץ גלובלי של יותר מ-47,000 שותפים וספקי שירותים מנוהלים. הטכנולוגיות המסחריות החדשניות של סופוס זמינות לצרכנים גם דרך Sophos Home. החברה פועלת מאוקספורד, בריטניה ונסחרת בבורסת לונדון תחת הסימול SOPH. מידע נוסף זמין ב- www.Sophos.com/  



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il