TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנסיך ארמיאס סלה סלאסי מגיע לראשונה לישראל


הנסיך ארמיאס סלה סלאסי. צילום בלה מלכין יחסי ציבור
הנסיך ארמיאס סאלה סלאסי בנו היחיד של בנו הצעיר ויורש העצר של קיסר אתיופיה היילה סלאסי מגיע לראשונה לישראל לכבוד יום הולדתו ה-75 של בוב מארלי

הנסיך ארמיאס סאלה סלאסי הנכד ויורש העצר של קיסר אתיופיה היילה סלאסי, יגיע להנחות את חגיגות יובל ה- 75 לאגדת הרגאיי בוב מארלי, אשר יתקיימו ב 7-8 לפברואר ברידינג 3 תל אביב.


נכון לעכשיו הנסיך ארמיאס הוא התשיעי בקו הירושה של כס המלכות האתיופי.


סביו, היילה סלאסי , אישיות מכוננת באתיופיה בפרט ובאפריקה בכלל, היה קיסר אתיופיה האחרון.
הוא נולד בשם טפארי מקונן והשתייך, לפי השושלת הסולומונית אל מנליק הראשון שהוא בנם של שלמה המלך ומלכת שבא.


עם הכתרתו לקיסר בשנת 1930נטל את השם היילה סלאסי הראשון (קדמווי), שפירושו "כוח השילוש".
תוארו המלא לאחר הכתרתו היה: "הוד מלכותו היילה סלאסי הראשון, האריה המנצח משבט יהודה, בחיר האלוהים ומלך המלכים של אתיופיה"


תנועת הראסטאפרי, אשר נוסדה בג'מייקה בשנות ה-30 ומונה כיום כ-600,000 מאמינים, רואה את היילה סלאסי כדמות משיחית, ואף כהתגלמותו של אלוהים, שתוביל את העמים האפריקאים והפזורה האפריקאית לתקופה של שלום, צדק ושגשוג. שם התנועה מורכב משמו הפרטי ותואר אצולה: ראס טפרי מקונן.

הנסיך ארמיאס משמש כיום כנשיא מועצת הכתר באתיופיה בגלות. מועצת כתר זו מקדישה עצמה בעיקר למשימות שקשורות לקידום תפקידים תרבותיים והומניטריים.
הנסיך ארמיאס הינו הפטרון הרשמי של קרן היילה סלאסי שעוסקת במתן חסות לסטודנטים ולילדים מאוכלוסיות מוחלשות.


הנסיך ארמיאס זכה להכרה עולמית בזכות תרומתו העצומה לקידום הליכים אסטרטגים בינלאומיים באמצעות פעילות הומניטרית עבור הפליטים האתיופים באפריקה.
סלאסי, יפתח את חגיגות יום הולדתו של בוב מארלי בנאום למען אחדות ושלום במזרח התיכון בפרט ובעולם בכלל.


בפסטיבל הענק להנצחתו של אגדת הרגאיי, בוב מארלי, אשר מופק ב15 שנים האחרונות בישראל, יופיעו יחד ולחוד
על במה אחת צמרת המוזיקה הישראלית בביצועים ייחודים ואינטרפרטציות מגוונות לשיריו אלמותיים בהצדעה לנביא הראסטפארי הבלתי מעורער ומסריו הקוראים לאחדות, אחווה, מרד ולשלום.


באירוע יופיעו: , RedBand , Anthony B (Jamaica) Rocky Dawni פול טראנק, גיא מזיג, אברהם טל, טונה, מוקי, עדן דרסו, עומר נצר, פישי הגדול, סאן טיילור וסאז, דניאל סאן קריאף, האחיות כרקוקלי, , אברהם טל, התקווה 6, פול טראנק, גיא מזיג, פישי הגדול, סילברדון, עומר נצר, דניאל סאן קריאף ועוד..

כשחושבים על בוב מארלי בזמנים אלה, קשה להתעלם מהשאלה המתבקשת מה בוב מארלי היה עושה אם היה חי היום?


התשובה הכי הגיונית לך מגיעה די מהיר. בוב מארלי היה השליח של האהבה והשלום. הוא נלחם בחוסר צדק בכל מקום והוא נתן קול לחסרי הקול. אם היה חי היום, הוא היה חורג מהרעש והפוליטיקה ומאיר אור על חייהם של אנשים הנמצאים במקומות מוכי אסון. הוא היה אומר לנו את האמת. הוא היה מגיע לישראל ולעזה ומשתמש בכוח המוזיקה שלו כדי לרפא את האנשים. הוא היה בונה גשר מעבר לגבול עם מילות השיר שלו ומשתמש במוזיקה שלו כדי לעשות את מה שהפוליטיקאים לא הצליחו לעשות - לאחד שני אנשים שדמיונם חזק יותר מאשר אי הסכמתם.


אמנם בוב מארלי כאן רק איתנו ברוחו אך המוזיקה שלו נצחית. ובמילותיו האלמותיות הוא השאיר לנו מורשת שמזמינה את כולנו לראות את עצמנו ככלי להנעה של מסריו הדורשים שוויון אהבה ושלווה.

בר-דן הפקות האמונה על הפסטיבל ובחרה לקרוא לפסטיבל בשם שיר הדגל של מארלי One Love, עוסקת במהלך השנה במשימות שמטרתן להאיץ את מימוש האחדות והשלום בינינו ובין שכנינו על פי מסריו של מארלי לאהבה אחת. במסגרת פעילויות אלה נוצר שיתוף פעולה משגשג בין בר-דן הפקות לעמותת יוט קומיטי , צעירים למען שלום באוכלוסיות מוחלשות מעבר לגבול. כחלק משיתופי הפעולה הופק וידאו קליפ שמחבר ילדים ממגוון אוכלוסיות במזרח התיכון שרים את השיר ONE LOVE כאשר לחלקם מילות השיר היו המילים הראשונות אליהן נחשפו באנגלית. כמו כן, ביום הולדתו של מארלי שהתקיים שנה שעברה בתל אביב הוקרנו סרטונים של צעירים מצדו השני של הגבול מאחלים מזל טוב לבוב מארלי ומסבירים מה זה בשבילם "אהבה אחת".


לרוב האנשים בקהל ובישראל זו הייתה הפעם הראשונה שהם ראו צעירים מצדו השני של הגבול ללא עומס המלחמה. עבור רובם זה היה הלם! אנשים מהצד השני של החומה חולקים עמם אינטרס ומאמינים במילים וברוח "אהבה אחת" של בוב מארלי. מוזיקה מאחדת את שני האנשים והחוט במוזיקה ההיא היה אהבה.
צפו בקטע מן המופע שנה שעברה: https://www.youtube.com/watch?v=8Xgjkkxy9zs

המופע שכבר הפך למסורת ומתקיים בפעם הארבע עשר בארץ, הספיק במהלך השנים לארח על במותיו כמה וכמה אמנים מפסגת המוזיקה הישראלית. ביניהם: מוש בן ארי, אסף אבידן, ריף כהן, מוקי, קרולינה ועוד...
אירוע יום הולדתו של מארלי בישראל מגנט אליו במהלך השנים אלפי חובבי מוזיקה מכל הארץ, מכל הגילאים ומכל הסוגים.


כל שנה מצטרפים מעריצים חדשים וצעירים אל הוותיקים וכולם חוגגים יחד ב"ONE LOVE" אמיתי, את הקסם שמתרחש באירועים האלו.


לפני שנתיים הבשורה אודות המופע הישראלי התפשטה מעבר לים, הודות לגרסת האקפלה המיוחדת לשיר Could you be Loved, שבוצעה ללא כלי נגינה, אלא אך ורק בעזרת קולותיהם של משתתפי המופע. קליפ האקפלה גרף עשרים ושמונה מיליון צפיות ושיתופים ביו טיוב ובפייסבוק וזכה להכרה בכל אתרי הבאז העולמיים, בחברת התקליטים האגדית של מארלי טאף גונג העולמי ואף בעמוד הפרופיל הרשמי של בוב מארלי.
השנה המופע יאחד את הקולות המושמעים ביותר בתקופה האחרונה בשחזורים ואינטרפרטציות מסקרנות ללהיטיו הגדולים האהובים והמוכרים של המלך ביניהם: ‘One Love', ‘No Woman No Cry' ‘Buffalo Soldier', ‘Easy Skanking' ‘Exodus. לצד זמרים אורחים מארצות הברית וג'מייקה שמגיעים במיוחד לישראל על מנת לציין את יום הולדתו.


יום שישי - שבת : 7-8.2.2020
רידינג 3
פ.דלתות: 20:30
מחיר:169-259 ₪
לכרטיסים:
https://www.eventer.co.il/event/bobmarley74/vFTdL?gclid=Cj0KCQiApaXxBRDNARIsAGFdaB8zUJPx-T5ISqSgdrf5PY1r3SisEHj2F9jTdnHQrc7bXgD5kwyLc-EaAmoXEALw_wcB



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il