TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ משפרת את הדירוג


צופית הראל. קרדיט - איליה מלניקוב
מעלות S&P מעניקה לחברה דירוג 'ilA' עם תחזית יציבה
"תחזית הדירוג משקפת את הערכתנו כי ב-12 החודשים הקרובים תמשיך אספן גרופ להציג ביצועים תפעוליים יציבים, לצד המשך הפחתת המינוף".

"פרופיל הסיכון נתמך ע"י הצלחת החברה להרחיב בשלוש השנים האחרונות את פורטפוליו הנכסים המניבים לשווי כולל של כ-2.5 מיליארד שקל, תוך שיפור משמעותי בשיעור המינוף וביחס הכיסוי."

חברת דירוג האשראי מעלות S&P קבעה היום את דירוג חברת אספן גרופ על'ilA' עם תחזית יציבה. תחזית זו משקפת את הערכת כלכלני חברת הדירוג כי ב-12 החודשים הקרובים תמשיך אספן גרופ להציג ביצועים תפעוליים יציבים בכל אזורי הפעילות, לצד המשך הפחתת המינוף. כמו-כן, מעריכה מעלות S&P כי השקעות מהותיות ברכישת נכסים חדשים יתבצעו בצורה מאוזנת במקביל למימוש נכסים, ורואה את היחסים המתואמים כהולמים את הדירוג הנוכחי.

בנוסף, ציינו במעלות S&P כי פרופיל הסיכון הפיננסי נתמך בתזרים מזומנים יציב מתיק הנכסים המניב ובגמישות פיננסית הנובעת משיעור LTV ממוצע של כ-40% על הנכסים המשועבדים. כמו-כן, הוא משקף את הערכתם, כי ב-12 החודשים הקרובים תמשיך אספן גרופ במגמת השיפור ביחסים הפיננסים.

עוד ציינו במעלות S&P, כי "פרופיל הסיכון של אספן גרופ נתמך ע"י הצלחת החברה להרחיב בשלוש השנים האחרונות את פורטפוליו הנכסים המניבים לשווי כולל של כ-2.5 מיליארד שקל, תוך שיפור משמעותי בשיעור המינוף ויחס הכיסוי כמו-כן, פרופיל הסיכון העסקי נתמך בכך שכ-85% משווי פורטפוליו הנכסים מיוחס לנדל"ן מניב בערים מרכזיות במערב אירופה, עם פיזור גיאוגרפי הולם בעיקר במדינות עם מאפיינים מאקרו כלכליים חזקים וביקוש גובר לשטחי משרדים. להערכתנו, השמירה על ביצועים תפעוליים יציבים לאורך זמן משקפים איכות גבוהה יחסית של נכסים במדינות אלו".

בדצמבר 2019 הודיעה החברה על רכישת 2 בנייני משרדים בהולנד בהיקף של כ-58.8 מיליון אירו, יחד עם השותפים אלטשולר שחם פרופרטיז ושלמה ביטוח. כמו-כן, דיווחה החברה בחודשים האחרונים על 2 מימושים: האחד, מכירת מבנה משרדים בגרמניה תמורת כ-48 מיליון אירו. החברה רשמה רווח (לפני מס והוצאות נלוות) של כ-8 מיליון אירו, ונותר בידה תזרים חופשי (לפני מס והוצאות נלוות) בסך של כ-18 מיליון אירו. המימוש השני, מכירת המרכז הלוגיסטי המושכר לחברה מקבוצת רשת האופנה הגלובלית "טימברלנד" שבהולנד - תמורת כ-50.6 מיליון אירו. המכירה הותירה בידי החברה רווח הון של כ-6.8 מיליון אירו ותזרים חופשי של 34 מיליון אירו.

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד, גרמניה, וישראל. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. נכון ליום 30.9.19 בבעלות הקבוצה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל, בשטח כולל של כ- 349 אלף מ"ר, המושכרים לכ-275 שוכרים בתפוסה של כ-95%. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל, ויו"ר החברה הוא מר גיא פרג.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il