TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדברים על הכל: גזענות, שמנופוביה והקושי לקבל את השונה


קצתאחר - תמונה של כל המשתתפים. צילום ינאי יחיאל
עשרה יוטיוברים מובילים במפגשים עם ישראלים יוצאי דופן בסדרת הרשת "#קצת אחר" שתעלה לאוויר בסוף השבוע

בסדרה משתתפים, בין השאר, היוטיוברים מורן טרסוב, מיכל מצוב ואור בן אוליאל וגם: טהוניה, לי בירן, אילנית לוי ומהרטה ברוך

יובל דיין הלחינה וכתבה את שיר הנושא "סופרת ת'דקות", בהפקת גיא ויהל

#קצתאחר, היא סדרת רשת המתעדת מפגשים אישיים בין יוטיוברים פופולאריים לבין ישראלים מעוררי השראה שמתמודדים עם שונות. הסדרה היא חלק מפרויקט בינלאומי של YouTube Creators for Change, התומך ביוטיוברים שיוצרים תוכן סביב סוגיות חברתיות ומקדמים מודעות, סובלנות ואמפתיה בערוצים שלהם.


בסדרה משתתפים שמונה יוטיוברים שהם משפיענים מקומיים. כל אחד מהם יצר סרטון מיוחד ומעורר השראה, בו הם פוגש מישהו שהוא #קצתאחר. בסדרה שזורים סיפורים של אנשים שחוו גזענות, אפליה וגם קשיי התמודדות הקשורים במצבם הגופני או הבריאותי.

#קצתאחר תעלה לאוויר ב-23.1 וב-24.1 בערוצי ה-YouTube של משתתפי הסדרה. היא הופקה בשיתוף פעולה בין YouTube למשרד המשפטים.

משתתפי הסדרה:
# מאמני הכושר אורן ותומר, (130 אלף מנויים), פגשו את צח שחרור, ספורטאי קטוע רגל, ובנו לו תוכנית אימונים המותאמת למוגבלותו הפיזית. דרך הסיפור שלו, הם מבקשים להוכיח שכל אחד, בכל מצב, יכול להתאמן.

# לירון תמיר, יוטיוברית עם שלושה ערוצים (מעל ל-300 אלף מנויים) בחנה את תופעת השמנופוביה, עם יעל רגב, עיתונאית שנלחמת בתופעה בחייה האישיים ובעשייה המקצועית שלה. תמיר מלווה אותה על סט הצילומים של גלית ואילנית, שם מתפתח דיון מרתק עם אילנית לוי ולאה שנירר.

# שלומי לאקו צלם מקצועי (35 אלף מנויים). לאקו צילם פורטרטים של שמונה אנשים מהקהילה האתיופית לתערוכת צילום, וראיין אותם על הגזענות שהם חווים בארץ. בין משתתפי הפרק טהוניה רובל ומהרטה ברוך רון שמספרות על הגזענות שחוו בילדותן, אשר מלווה אותן גם כיום.

# הקונדיטור אור בן אוליאל (125 אלף מנויים) יוצא למסע קולינרי ביישובים ערביים בצפון הארץ במטרה לאתר את חמשת הקינוחים הערביים הטובים ביותר. במסגרת המסע, הוא פוגש את מינרבה, שפית ערבייה, ובין הכנת מלבי שחור וטעימת כנאפה, הם משוחחים על פתיחות לאחר ולשונה.

# רונית וג'ונתן, זוג יוטיוברים (138 אלף מנויים), צירפו למערכון שצילמו לערוץ שלהם את נועה זנדגרטן, בחורה עם שיתוק מוחין. במהלך הצילומים, רונית וג'ונתן מפתיעים אותה במפגש עם לי בירן שבא להתארח בסרטון.

# מיכל מצוב, בעלת הערוץ הגדול ביותר בישראל (מעל 300 אלף מנויים), פגשה את איתם ישראלי, בחור עיוור, שהשתתף באח הגדול, ובעזרתו היא לומדת על חייו.

# היוטיוברית אור יעקב, (230 אלף מנויים), יוצאת לבקר בבית חולים פסיכיאטרי. היא פוגשת את חמוטל, שטופלה בעבר בבית החולים, ומתמודדת עם מוגבלות נפשית. הסרטון מקבל תפנית כאשר אור מבינה שגם אצלה יש סממנים קלים של מוגבלות נפשית ושכולנו איפשהו על הסקאלה, וזה בסדר.

# היוטיוברית מורן טרסוב (240 אלף מנויים) פוגשת אחיות תאומות המתניידות באמצעות כיסא גלגלים. מורן אתגרה את עצמה להסתובב במשך יום שלם בכיסא גלגלים, בזמן שהאחיות ניסו לבצע את הפעולות היומיומיות של מורן, כמו: קניות בסופר, פגישה בבית קפה וחציית כביש.

# שרוטונים, ערוץ האנימציה הגדול בישראל, (467 אלף מנויים), יצר קליפ מיוחד לשיר "בואו נדבר על גזענות" שכתב והלחין אלון לנדא.

את שיר הנושא, "סופרת ת'דקות", כתבה והלחינה הזמרת יובל דיין במיוחד לפרויקט זה, והפיקו הצמד גיא ויהל. בקליפ, המשמש שיר הפתיחה של הסדרה, משתתפים כוכבי הסדרה - יוטיוברים וגיבורי הסרטונים שלהם - במטרה לעודד סובלנות, אמפתיה ופתיחות.

זוהי השנה השנייה ש-YouTube מפיקה סדרת רשת תחת הכותרת #קצת אחר. בשנה שעברה כוכבי היוטיוב שיתפו בחוויות אישיות בהן הם או הקרובים להם הרגישו שונים. הסרטונים היו סביב מגוון נושאים, כמו חרם בבית הספר, הסתה על רקע נטייה מינית ומחשבות אובדניות. עשרות הסרטונים שהועלו במסגרת הסדרה, שגרפו עד כה מעל מיליון צפיות, עוררו שיח מרתק ב-YouTube והביאו לפרסום גל סרטוני המשך של גולשים, ילדים ומבוגרים, שחלקו גם את הסיפור האישי שלהם.

נתונים על אפליה בישראל
לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות שחל בחודש שעבר, בוצע סקר עבור נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, שבדק את התחושות בקרב אנשים עם מוגבלות. בסקר התגלה כי 20% מהאנשים עם מוגבלות דיווחו כי הם חווים אפליה במקום העבודה שלהם. בנוסף, 1 מ-5 ציין כי הוא מוותר על תחבורה ציבורית כי אינה נגישה עבורו. בישראל חיים כיום כ-1,493,100 אנשים עם מוגבלות. מחצית מהם (747,000) בגילאי העבודה (18-64), 33% (491,600) בני 65 ומעלה ו-17% (254,000) בגילאי 0-17.
במהלך השנה החולפת התקבלו ביחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות 498 פניות, יותר מפי שניים מהמספר שהתקבל בתקופה המקבילה אשתקד (230). מרבית הפניות בשנה החולפת (37%) התקבלו מישראלים ממוצא אתיופי, 27% מהחברה הערבית ו- 5% מהמגזר החרדי והמגזר הרוסי (כ"א). מרבית התלונות שהתקבלו עסקו באפליה בקבלת שירות (31%), התבטאויות גזעניות (30%) ואפליה בתעסוקה (14%).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il