TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריון מרחיבה את פתרון הפרסום מבוסס הבינה המלאכותית: רוכשת את Content IQ


פריון
הרכישה סינרגטית לפעילותה של פריון וצפויה לתרום להכנסות ורווחיות החברה; תאפשר לאתרי תוכן ומותגים לייעל את הפרסום הדיגיטלי גם בעידן הגנת הפרטיות

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, הודיעה היום על רכישת Content IQ (CIQ) הישראלית-אמריקאית תמורת 73 מיליון דולר. פריון תשלם 15 מיליון דולר עם סגירת העסקה, ו-11 מיליון דולר לשימור עובדים בכירים. ואילו יתרת הסכום, כ-47 מיליון דולר, כפופה לביצועיה הכספיים של CIQ, הכוללים יעד הכנסות מצרפיות של 158 מיליון דולר ו-EBITDA מצרפי של יותר מ-17 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. פרטים נוספים הנוגעים להסכם הרכישה מצויים בטופס 6-k שהוגש לרשות ני"ע האמריקאית.


CIQ הוקמה ב-2014 ומספקת למפרסמים, מותגים ואתרי תוכן כלים לניתוח קמפיינים, המאפשרים להם לייעל את הפרסום הדיגיטלי. החברה מעסיקה 51 עובדים, מרביתם במטה בניו-יורק ובמשרדיה בת"א וברומניה. CIQ סיימה את 2019 עם הכנסות של כ-39 מיליון דולר, רווח נקי של 5.5 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 5.9 מיליון דולר.


פרסום ללא עוגיות
מנכ"ל פריון, דורון גרסטל, אמר: "מותגים נאלצים להתמודד מול קושי גובר בפנייה אפקטיבית לצרכנים, ולכן נדרשת גישה חדשה. הם זקוקים ליכולת להגיע לקהלים רלוונטיים ולפקח ביעילות על סביבת הפרסום במדיה. הפתרון של CIQ ממלא צורך זה ומספק לפריון טכנולוגיה המעניקה לאתרי תוכן ומותגים את הכלים שהם זקוקים להם כדי להצליח באתגרי העולם הדיגיטלי.


"CIQ גם מכינה את פריון לסביבה 'ללא עוגיות', בתקופה בה רגולציות הגנת הפרטיות (GDPR ו-CCPA) מעצבות מחדש את סביבת הפרסום הדיגיטלי. ללא עוגיות, אתרי תוכן יצטרכו למצוא דרכים חדשות למדידת ובקרת המשתמשים, כדי להעריך את יעילות תכני הפרסום. רכישת CIQ מוסיפה לנו יכולות טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית ולימוד מכונה לייעול התוכן והמודעות של המפרסמים, וממצבת את פריון כספקית פתרונות לפרסום יעיל ואפקטיבי".


הרחבת המיתוג המסונכרן
יו"ר פריון, אייל קפלן, הוסיף: "עם השלמת מהלכי ההתייעלות והתפנית העסקית בחטיבת החיפוש, הציב דירקטוריון החברה בעדיפות עליונה את המאמצים להמשך הרחבת היכולות הטכנולוגיות ופתרון המיתוג הדיגיטלי המסונכרן. זאת, במטרה לבסס מודל עסקי יציב ורווחי יותר תפעולית הניתן לחיזוי. הרכישה האסטרטגית של CIQ מחזקת את פריון בתקופה בה תחום האד-טק ממשיך להשתנות במהירות. אני משוכנע שרכישה זו תגוון עוד יותר את סל המוצרים שלנו, ותספק הכנסות נוספות לחטיבות הפרסום והחיפוש, והזדמנויות צמיחה משמעותיות. רכישה זו נבחנה בזהירות ובשיקול דעת כדי להפחית את הסיכון ולהבטיח שתרומתה של CIQ להכנסותיה ורווחיותה של פריון יתאימו להיקף ההשקעה שביצענו".


כחלק מהתוכנית לשילוב פעילות CIQ, יצטרף מטה הפעילות של CIQ בניו-יורק למשרדי פריון בעיר. "אנו שמחים להצטרף למשפחת פריון, ומאמינים שהטכנולוגיה והפתרונות שלנו לאתרי תוכן סינרגיים לחזון של פריון ליצירת שרשרת אספקה חדשה בעולם הניו-המדיה", אמר אסף קציר, ממייסדי CIQ. ואילו זיו ירמיהו, גם הוא ממייסדי CIQ, אמר: "רכישה זו הגיונית מכל נקודת מבט – אסטרטגית, התאמת ושילוב מוצרים, ותרבות ארגונית".


בנקי ההשקעות האמריקאיים Canaccord Genuity ו-Lake Street שימשו כיועצים לפריון בעסקה זו.
הנהלת פריון תציג היום בכנס ה-22 לחברות צמיחה של נידהם, בניו-יורק. המצגת של גרסטל תתקיים ב-15:40 שעון ישראל, וניתן יהיה לצפות בה באמצעות הלינק http://wsw.com/webcast/needham94/peri/  .  



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il