TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכון תערובת כפר יהושע יטמיע את מערכת בקרת הייצור החדשה של ONE


רונן בנבניסטי__צילום רפאל בן משה
היקף הפרויקט מעל 2 מיליון ₪

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל אשר נסחרת בבורסה בת"א, חתמה על פרויקט להטמעת מערכת ONE ERP ובקרת רצפת ייצור במכון תערובת כפר יהושע. הפרויקט כולל הקמה ותחזוקה של המערכת לחמש השנים הקרובות, והיקפו הכספי יעמוד על למעלה מ-2 מיליון ₪. ביצוע הפרויקט החל בחודש שעבר והוא צפוי לעלות לאוויר בתוך עשרה חודשים.


מכון תערובת כפר יהושע נוסד בשנות ה-30 ועם התפתחות המשקים החקלאיים והגידול בביקוש לתערובות, הגדיל המכון את פעילותו בצורה ניכרת. כיום המכון מייצר תערובות לכל בעלי החיים במשק החקלאי, בהיקף של יותר מ-100 מיליון ש"ח בשנה.

המערכת של ONE תחליף אצל הלקוח מערכות ישנות לניהול רצפת הייצור. מדובר בפתרון ייעודי של ONE למכוני תערובת, המוטמע בהצלחה במכוני התערובת המובילים בישראל, ביניהם: אמבר, משואות יצחק, באר טוביה, גדרות, עמיר דגן ועוד.

שייקה דרורי, מנכ"ל מכון תערובת כפר יהושע, מרחיב על הבחירה ב-ONE: "מכון תערובת כפר יהושע נמצא בתהליך מתמשך של צמיחה מהירה וקבועה. כחלק מתהליך זה שמנו לנו למטרה לשפר את איכות הניהול וכמובן את השירות ללקוח. הבחירה בחברת ONE התקבלה בהנהלת מכון התערובת לאחר בחינת המערכות הקיימות בשוק, כחלק מהחלטתנו להשקיע במערכת מחשוב חדישה ומותאמת לצרכים המקצועיים של השנים הבאות".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת ONE ERP מציין: "בשני העשורים האחרונים חברת ONE מיחשבה את מרבית מכוני התערובת בישראל. אני גאה על הבחירה של המכון בנו כשותפים, ואין לי ספק שהטמעת מערכת ייצור חדשנית מבית ONE תתרום משמעותית לצמיחה העסקית של כפר יהושע בשנים הקרובות".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדדי ת"א 90 ות"א 125, והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.


חברת ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il