TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי חדש למאות עובדי המרכז הלוגיסטי של קימברלי קלארק-חוגלה בצריפין


הסתדרות
200 עובדי לוגיסטיקה ונהגים המועסקים במחסן המרכזי של חוגלה קימברלי בצריפין, ייהנו מתנאי הסכם קיבוצי חדש הכולל בין היתר מענק חתימה בגובה 1,500 שקל, תוספת שכר של למעלה מ-3% בכל אחת משנות ההסכם, תקציבי רווחה מוגדלים ועוד *** לראשונה ההסכם יחול גם על עשרות עובדי החברה שהועסקו עד עתה בחוזים אישיים

ההסתדרות, הנהלת קימברלי קלארק-חוגלה וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי שיחול על כ-200 עובדות ועובדי המרכז הלוגיסטי שלה בצריפין. ההסכם, שתוקפו שלוש שנים, יחול על עובדי אגף הלוגיסטיקה ונהגי ההפצה והתובלה, והוא נחתם כחודש לאחר הגעה להסכמות דומות גם לעובדי חטיבת המכירות של החברה.


עם חתימת ההסכם יקבלו העובדים מענק חתימה מיוחד בסך 1,500 שקל. לצד זאת, ההסכם מגדיל את שכר העובדים ב-3.3% בממוצע בכל שנה וכולל שינוי משמעותי של מודל תשלום שעות נוספות גלובליות (שנ"ג) לנהגים, כאשר 75% מהשנ"ג הקיים ייכנסו לשכר בסיס של כל עובד, כך שהוא יגדל בעשרות אחוזים מעבר לתשלום שעות נוספות בפועל.


בנוסף ההסכם מקנה לעובדים תוספת ותק שנתית, תקציבים לנופשים, תקציבי רווחה מוגדלים, הגדלת שווי ערך ימי ההבראה, מענק בשווי למעלה מ-100 שעות עבודה בכל שנה לכל עובד, משכורת י"ג לעובדים קבועים, הגדלת האש"ל, קרן השתלמות והפרשות פנסיוניות גם על מרכיבי פרמיה. לראשונה בחברה ההסכם יחול גם על עשרות עובדים שהועסקו עד עתה בחוזים אישיים.


המו"מ להסכם התנהל בשיתוף פעולה בין הסתדרות עובדי התעשייה בראשות גבי אסרף וההסתדרות במרחב השפלה בראשות משה ארבלי. המו"מ הובל ע"י מזכיר חטיבה ארצי בהסתדרות עובדי התעשייה, יוגב עשור ומ"מ יו"ר ההסתדרות במרחב שפלה, דני אוחיון. בנוסף לקחו חלק בני כהאן מאגף הכלכלה ועורכי הדין רענן שקדי ואורן שרם, מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי.


יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה גבי אסרף מסר: "אני מברך את הצדדים על ההסכם והישגיו, למען עתיד החברה ועובדיה כאחד. התעשייה המקומית זקוקה לחיזוק ורק באמצעות שיתוף פעולה כפי שהשגנו פה נוכל לעשות זאת ולהניע אותה קדימה".


יו"ר ההסתדרות במרחב השפלה משה ארבלי: "אני מברך על חתימתו של הסכם מצוין הנותן ביטחון כלכלי ותעסוקתי לעובדות ועובדי המרלו"ג. תודה לכל מי שסייע והביא לסיומו המוצלח של המו"מ. נמשיך לפעול למען חיזוק העובדים במרחב".


יו"ר הוועד יוסף מלסה: "לאחר תקופה ארוכה ולא פשוטה אני גאה בהישגי ההסכם ובעבודת ההסתדרות אשר עמדה לצדנו איתנה לאורך כל הדרך. תודה לחבריי לוועד יריב בן שבת ואלכסי לוין על השותפות ועל הנחישות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il