TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת "אור מאניה" תשכור מבנה משרדים שלם בשטח של 2,000 מ"ר


הבניין של אור מאניה בקיסריה צילום אופיר וונדרסמן
מהחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד ב"קמפוס האשל" בפארק העסקים החכם קיסריה

עם חתימת העסקה הושלם במלואו אכלוס הקמפוס - קומפלקס עסקים ייחודי ומתקדם בשטח כולל של כ-11,000 מ"ר

היקף העסקה שהינה לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה מוערך בכ-17 מיליון ש"ח

דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים של קיסריה עומדים על כ–50 ₪ למטר ברמת מעטפת

פארק העסקים החכם בקיסריה ממשיך להוביל בתפוסת המשרדים, עוד ועוד חברות מתחומים מגוונים בוחרות להצטרף לשורות דייריו וליהנות מסביבת עבודה מתקדמת, אסתטית ואיכותית וממעטפת שירותים הוליסטית.


השבוע נחתם הסכם בין החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד וחברת "אור מאניה", אחת הקבוצות החדשניות והמובילות בתחום האופנה בישראל, לפיו תשכיר החברה לנכסים ל"אור מאניה" מבנה שלם
ששטחו כ-2,000 מ"ר. המבנה המושכר הינו חלק מ"קמפוס האשל", הכולל 3 בנייני משרדים מפוארים בחלקו הדרומי של הפארק. היקף העסקה שהינה לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה, מוערך בכ-17 מיליון ₪.


עם כניסתה של חברת "אור מאניה", הושלם במלואו אכלוס "קמפוס האשל" המשוכלל המשתרע על שטח של כ-11,000 מ"ר.

במעמד החתימה איחל מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, לבעלי הקבוצה - רונית חיימוביץ, אורן יפרח ומישל רוגוף, ולמנכ"ל הרשתות - עופר חזות המשך צמיחה ועשייה מוצלחת והבטיח כי מנהלת הפארק תספק להם את רמת השירות הכי גבוהה בישראל וסביבת עבודה ותנאים 'בסטנדרט קיסריה' להמשך התפתחות ארוכת השנים.


הנהלת "אור מאניה" ציינה כי החברה שמחה להצטרף למשפחת פארק העסקים החכם בקיסריה והביעה הערכה רבה לצוות המנהלים של החברה לנכסים על שיתוף הפעולה והמקצועיות שהובילו להשלמת העסקה במהירות וביעילות רבה.

רן אלישע, סמנכ"ל נכסי קיסריה הוסיף: "אנו ערים לביקושים ההולכים וגוברים לשטחי משרדים בפארק וממשיכים בהקמת מתחמי עסקים, כמו גם מתחמי אחסנה, נוספים כל העת. בימים אלה הולך ונבנה קמפוס הי טק נוסף סמוך לתחנת הרכבת בחלקו הצפוני של הפארק – "קמפוס גרניט" בשטח של כ-30,000 מ"ר ובהשקעה אדירה של החברה לנכסים הנאמדת בכ-150 מיליון ₪".

חברת "אור מאניה" הוקמה בשנת 2002, עם השקת המותג MANIA JEANS, שמונה כיום 56 סניפים בישראל. בשנת 2017 השיקה החברה את המותג NOIZZ, מותג אופנה לילדים, שמונה כיום 37 סניפים ברחבי הארץ.


"אור מאניה" נחשבת לאחת הקבוצות החדשניות והמובילות בתחום האופנה בישראל. ביולי 2018, הקבוצה נכנסה לשוק האמריקאי ופתחה חנויות תחת המותגים MANIA JEANS ו NOIZZ.

את המו"מ מטעם החברה לנכסי קיסריה ניהל אורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים, יחד עם ישי קרניאל, מנהל הנכסים. את החברה לנכסי קיסריה ייצגו במו"מ עו"ד גליה זיסקינד – שפיגל וטל לוי ממשרד טולצ'נסקי שטרן מרציאנו.


את המו"מ מטעם "אור מאניה" ניהלה רונית חיימוביץ, את "אור מאניה" ייצגו במו"מ עו"ד אלי מאיר ועו"ד יהושע גבעון ממשרד פרימס, שילה, גבעון מאיר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il