TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ זכתה בהזמנה של 4 מיליון דולר מתאגיד מזון טאיוואני לפתרון לטיפול בפסולת ביולוגית


חברת באטמ
הרחבת בסיס הלקוחות של מערכת ה-AGRI ISS של החברה עם חברת מזון מובילה בטיוואן

באטמ (ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה שזכתה בחוזה בהיקף 4 מיליון דולר עם תאגיד מזון טאיוואני, למערכת ה-AGRI-ISS לטיפול בפסולת ביולוגית. באטמ תקבל 30% מהתמורה עד סוף דצמבר 2019 ויתרת התמורה תשולם עם השלמת הפרויקט הצפויה עד תום שנת 2020.


החוזה הינו עבור אספקת והתקנת שלוש יחידות לטיפול בפסולת ביולוגית עבור שני מתקני עיבוד מזון שונים. המערכת, פרי פיתוח טכנולוגי מקורי של באטמ, מבוססת על טכנולוגיה לעיקור וגריסה משולבת (ISS), ותשמש לטיפול בפסולת ביולוגית ממתקן העיבוד והפיכתה לחלבונים איכותיים ובעלי ערך. לקוח זה, אשר פעילותו העסקית מתבצעת לאורך שרשרת האספקה של תחום המזון בטאיוואן, בסין ובאסיה, יוכל לעשות שימוש בחלבונים אלה לייצור מזון עבור בעלי חיים.


באטמ זכתה בחוזה זה לאחר הליך תחרותי מול מספר חברות גלובליות. פתרון החברה נבחר הודות לחוזקה של טכנולוגיית ה-ISS. המערכת מאפשרת טיפול בפסולת ביולוגית כבר במתקן הייצור עצמו, יתרון המסיר את הסכנות הסביבתיות הכרוכות בשינוע פסולת זו, וללא צורך בשימוש בחומרים וכימיקלים מסוכנים. התהליך הינו ללא השפעה שלילית על הסביבה וללא תוצרי לוואי, לרבות ריח.


ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "אנו שמחים על חתימת הסכם עם לקוח בינלאומי נוסף למערכת החדשנית שלנו לטיפול בפסולת ביולוגית, זאת לאחר קבלת הזמנה ראשונה בפיליפינים בתחילת השנה. אנו מאמינים כי הזכייה במכרז התחרותי מהווה אישור כי המערכת הטכנולוגית שלנו תשבש שוק בו עדיין נעזרים בתהליכים מיושנים. הרחבת ההצלחה המסחרית שלנו ותנופת ההזמנות מתאגידי מזון גלובליים מובילים מוכיחה את ערך המערכת שלנו עבור הלקוחות.


הבטחת אספקת חלבון היא עניין עולמי מרכזי ואנחנו מציעים פתרון ידידותי לסביבה ויעיל. אנו צופים קבלת הזמנות נוספות למערכת זו ומאמינים כי היישום הטכנולוגי של מערכות ה- ISS ימשיך להתרחב וייצר ערך נוסף עבור הקבוצה. אנו נרגשים מפוטנציאל המערכת ומצפים להמשיך לדווח על התקדמותנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il