TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיפאואר מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019 ולתשעת החודשים הראשונים של השנה


מדיפאוור
ה-NOI מתחילת השנה עמד על כ-9.6 מיליון דולר וה-FFO עמד על כ-4.5 מיליון דולר

החברה דיווחה לאחרונה על רכישת שני נכסים בצפון מזרח ארה"ב בהיקף של כ-65 מיליון דולר, כך שה-NOI המייצג נאמד בכ-17 מיליון דולר וה-FFO המייצג בכ-7.5 מיליון דולר;

מדיפאואר מקדמת בימים אלו גיוס חוב בסכום של כ-22 מיליון דולר

חברת מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים בצפון מזרח ארה"ב, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019.


בחודש נובמבר, חתמה מדיפאואר על הסכם לרכישת מרכז מסחרי פתוח מעוגן סופרמרקט, המצוי באחד מהאזורים המבוססים במטרופולין של פילדלפיה, פנסילבניה, בשטח כולל להשכרה של 8,200 מ"ר ובתפוסה של 96% תמורת 39 מיליון דולר. בחודש אוקטובר התקשרה החברה במזכר הבנות לרכישת מרכז מסחרי פתוח, מעוגן סופרמרקט, המצוי במדינת ניו ג'רזי בשטח כולל להשכרה של כ-9,260 מ"ר ובתפוסה של 93% תמורת 25 מיליון דולר.

ה-NOI המייצג לתקופה של 12 חודשים, בתוספת שני הנכסים בגינם התקשרה החברה במזכר הבנות, הינו כ-17 מיליון דולר וה-FFO הינו כ-7.5 מיליון דולר.

ההכנסות מהשכרת נכסים הסתכמו ברבעון החולף בכ-4.9 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות מהשכרת נכסים בהיקף של 4.7 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות מהשכרת נכסים ב-14.4 מיליון דולר בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח מהשכרת נכסים (NOI) ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-3.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-3.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח מהשכרת נכסים ב-9.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-9.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2018.

עוד מעדכנת החברה כי ההון המיוחס למחזיקי ההון עמד בסוף ספטמבר השנה על כ-71 מיליון דולר, בהשוואה לכ-67 מיליון דולר בסוף ספטמבר 2018.

ה- FFO הינו יציב, והסתכם ברבעון השלישי השנה ב-1.6 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל. לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ה-FFO בכ-4.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2018.

מנכ"ל החברה רון שטרן ציין כי "מדיפאואר ממשיכה ביישום מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה תוך כדי הצגת תוצאות כספיות טובות. אנו ממשיכים לשמור על רמת נזילות גבוהה תוך גיוון מקורות האשראי ובכך נערכים לאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות והתרחבות. תזרים המזומנים השוטף, לצד עלייה ברווח הנקי הכולל ממצבים את החברה היטב להמשך תנופת רכישות, השבחת הנכסים והשאת ערך לבעלי מניותיה".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il