TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'קדה מקבלת את פרס שותפת ה-ISV של השנה של הספקית המובילה במרכזי שירות בענן Five9


JACADA
אחרי שסיפקה בהצלחה פתרונות RPA של שירות לקוחות לקבוצה מגוונת של לקוחות Five9 ב-2019, Five9 העניקה את הפרס לג'קדה ב-CX Summit
Five9, Inc. (FIVN), הספקית המובילה של מרכזי שירות חכמים בענן, הודיעה לאחרונה שג'קדה קיבלה את פרס שותפת ה-ISV של השנה לשנת 2019. את הפרס הגיש דן ברקלנד, נשיא Five9, לג'קדה בבכורה של פרסי השותפים של Five9 ב-CX Summit השנתית שלה. הפרסים האלה מעניקים הכרה לשותפי סביבה בולטים שמחויבים להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן ולספק תוצאות עקביות ללקוחות ההדדיים שלהם. פלטפורמת ה-RPA של שירות הלקוחות של ג'קדה מספקת אוטומציה מקצה לקצה של שירות הלקוחות ללקוחות של Five9 על ידי הספקת פתרונות אוטומציה חכמים חלקים כדי להעצים את חוויית הלקוח וחוויית העובד.

ב-18 החודשים האחרונים, השותפות של Five9 וג'קדה זכתה לשבחים בתוך ומחוץ לארגונים. "Five9 שמחה לשתף פעולה עם מומחים לאוטומציה כמו ג'קדה ששותפים למחויבות שלנו לשפר את תחום ה-CCaaS וליצור חוויות משתמש יוצאות דופן", אומר דן ברקלנד, נשיא Five9. "היכולת של ג'קדה להשתלב ללא מאמץ עם הפלטפורמה שלנו בנוסף להרבה יישומי לקוחות ותיקים מספקת ערך אמיתי לארגונים על ידי פישוט המסע של מרכז השירות שלהם אל הענן".

הלקוחות מהדהדים את הסנטימנט לאוטומציה מאוחדת וחוויות עובדים. "העבודה עם ג'קדה בתוך סביבת השותפים של Five9 אפשרה לנו להעניק חוויית עובד חזקה שמאפשרת ל-Boscov’s להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן", אומר דין שיפר, סגן נשיא בכיר ומנהל התפעול, Boscov’s, Inc..

ללקוחות של Five9 יש גישה מלאה לפלטפורמה #1 לשיתוף פעולה בין בני אדם ורובוטים באמצעות ג'קדה לשירות עצמי חכם ולמעורבות של סוכנים. הפתרונות מבוססי הענן האלה עוזרים לארגונים להניע אימוץ דיגיטלי באמצעות אינטראקציה מודרכת עם הלקוחות ועוזרים למרכזי שירות להיאבק במורכבות באמצעות בינה מלאכותית ו-RPA.

לפרטים נוספים, כולל הדגמות בווידאו של הפתרונות החכמים של ג'קדה, בקרו ב-www.jacada.com. לשאלות, התקשרו עם מתיו בכתובת mstorm@jacada.com.

אודות Five9

Five9 היא ספקית מובילה של תוכנה למרכזי שירות בענן לתחום מרכזי השירות החכמים, שמביאה את הכוח של חידושי הענן ללקוחות ומאפשרת יותר מחמישה מיליארד דקות של שיחות בשנה. Five9 מספקת פתרונות מקצה לקצה עם ניתוב רב ערוצי, ניתוחים, WFO ובינה מלאכותית כדי להגביר את היצרניות של הסוכנים ולספק תוצאות עסקיות מוחשיות. הפלטפורמה Genius של Five9 אמינה, בטוחה, תואמת ומדרגית; תוכננה ליצור חוויות משתמש מותאמות אישית יוצאות דופן.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.five9.com.

אודות ג'קדה

ג'קדה JACADA   היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ורובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il