TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים מקיימת קורס Help Desk לאמהות חד הוריות


מלם תים
בשיתוף עם עמותת itworks, עמותת הידידות טורונטו, עמותת מפתח, משרד העבודה והרווחה, משרד הכלכלה וגופים נוספים

בסופו, ייקלטו חלק מהבוגרות לעבודה בחברה

קבוצת מלם תים מקיימת קורס ייחודי המיועד לאמהות חד הוריות. הקורס הינו שיתוף פעולה שני של הקבוצה עם עמותת itworks, לאחר שבשנה שעברה קיימו קורס משותף לגברים חרדים, באותה מתכונת כאשר בסוף הקורס, החברה קלטה לעבודה חלק מבוגרי הקורס.


בעקבות ההצלחה של שיתוף הפעולה הראשון יצא לדרך הקורס הנ"ל, הפעם לאמהות חד הוריות. משך הקורס 5 חודשים, החל בחודש יוני ויסתיים בנובמבר 2019 ומשתתפות בו 20 נשים, אמהות חד הוריות. הקורס מתקיים במכללה למנהל פתח תקווה. בין יתר הנושאים אשר נלמדים בקורס: חומרה, תקשורת מחשבים, מערכת הפעלה, מערכות office, הגנה ואבטחת המחשב ועוד.


מלם תים אחראית בקורס על נושא חווית שירות, אשר יכלול סוגיות כגון: תפיסת שירות – מהו שירות וכיצד להפוך אותו לחיובי עבור הלקוח, התנסחות וגישה נכונה, קבלת כלים לחוויית שירות מול הלקוח וכו'.


דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים: "כחברה, אשר נושא האחריות החברתית הוא חלק מה- DNA שלה, מטרת העל שלנו היא לשלב אצלנו אוכלוסיות עם קשיי השתלבות בשוק העבודה. האמהות מלאות רצון ומוטיבציה, אך זקוקות לגמישות רבה יותר בשעות העבודה. אנחנו מנסים לתת להן את הגב וההזדמנות להשתלב בחברה גדולה ולצבור ניסיון התחלתי שיוכל לעזור להן בהמשך הדרך".


יפעת ברון-גולדברג, מנכ"לית עמותת itworks: "ההסתכלות על אוכלוסיית הנשים החד הוריות צריכה להיות כמו על כל אוכלוסיית גיוון אחרת. ב-itworks הבנו כי החסם בקרב הנשים החד הוריות הוא בעיקר רכישת הכשרה, חשיפה לשוק העבודה ורשת קשרים המסייעת במציאת מקום עבודה. המטרה היא לייצר מציאות שבה ה-DNA של שוק התעסוקה הישראלי יכלול גם גיוס מותאם עבור נשים חד הוריות, ללא כל התערבות מצד גורמי חוץ. השינויים שעוברים על מבנה המשפחה מתחילים לתת את אותותיהם בכל אורחות החיים ושוק העבודה חייב להתאים את עצמו ולהכיל את כל המגזרים המודרים ממנו".


הקורס מתקיים במסגרת שיתוף פעולה של עמותות וגופים רבים וביניהם: עמותת itworks, עמותת ידידות טורונטו, עמותת "מפתח", משרד העבודה, הרווחה והשירותים הקהילתיים, משרד הכלכלה והתעשייה, המרכז להעצמה וקידום תעסוקתי בעיריית פתח תקווה והמכללה למנהל פתח תקווה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il