TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קולמקס קיבלה אישור מרשות ניירות ערך למסחר בחוזי הפרשים על מניות ת"א 35


דודי פריד
המהלך יביא לגידול משמעותי במחזורי המסחר בבורסה בתל אביב

העמלות הנמוכות הנהוגות בזירה יוזילו את עלויות המסחר ללקוח
לקוח עם 10,000 שקל בקולמקס יוכל לבצע הוראה לרכישה או מכירת מניות של עד 200 אלף שקל ב-CFD על מניות הנסחרות בבורסה בתל אביב

רשות ניירות ערך אישרה סופית ובלעדית לחברת קולמקס ישראל להפעיל מכשיר השקעה המאפשר מסחר בחוזי הפרשים (CFD) על מניות מדד תל אביב 35 בבורסה המקומית.


המהלך צפוי להגדיל את נפח המסחר במניות ת"א 35 באמצעות הפניית חלק גדול מההשקעות המתבצעות בזירת המסחר אל השוק המקומי ועידוד משקיעים באמצעות הזירה ומחוץ לזירה להצטרף למסחר בבורסה בת"א.


המשקיעים יוכלו לבצע גם עסקאות שורט (מכירה בחסר) על אותן המניות בבורסה בתל אביב.
המסחר באמצעות הזירה של קולמקס יאפשר הוזלה בעמלות המסחר ועלויות נמוכות יותר מאלה הקיימות כיום עבור סוחרים פרטיים.


הפעילות תבוצע לאחר סיום תקופת פיילוט מוצלחת שהחלה אשתקד עם חבר הבורסה הבנק הבינלאומי. המסחר בזירה מתאפיין במכשירים פיננסים וכלי השקעה מתקדמים המאפשרים מינוף, מכירת מניות בחסר בצורה קלה ומהירה.

המסחר באמצעות הזירה של קולמקס מתבצע כך שלקוחות מזרימים פקודות לרכישת חוזה הפרשים על מניות במינוף של עד פי 20. כלומר על כל עסקה בסכום של 10,000 שקל שהוזרמה בזירה, ניתן להעביר הוראה לרכישת חוזה הפרשים על מניות בשווי של עד 200,000 שקלים ב-CFD על מניות בבורסה בתל אביב.

דודי פריד, מנכ"ל Colmex אמר: "אני מברך את רשות ניירות ערך והבורסה בתל אביב על תמיכתם במהלך שיביא להגדלת מחזורי המסחר בבורסה. זירת הסוחר קולמקס היא הראשונה והבלעדית מבין כולן שיכולה להציע לסוחרים כלי השקעה שמשלב מינוף והזרמת נזילות. הגברת העניין של סוחרים פרטיים בבורסה בתל אביב תגביר את העניין במסחר ותביא להגברת הנזילות ופקודות המסחר בבורסה גם במעגלי סוחרים נוספים".

אודות קולמקס
קולמקס הינה זירת מסחר במדדים, סחורות, מט"ח ומניות ובעלת רישיון ישראלי לזירת סוחר. קבוצת קולמקס נוסדה בשנת 2008 ומתמחה במסחר במגוון סוגי מכשירים פיננסיים בבורסות המובילות בעולם. מנכ"ל החברה הוא דודי פריד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il