TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת מבנה בחרה באלקטרה בנייה להקמת מבנה משרדים במרכז "שרונה" כפר סבא בהיקף של כ-170 מיליון שקל


שרונה כפר סבא - הדמיה
המבנה יכלול 17 קומות משרדים על שטח של כ-27 אלף מ"ר, חניון תת קרקעי (כ-6.5 אלף מ"ר) וחניון עילי (כ-17 אלף מ"ר)
ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בניה: "אנו שמחים על הבעת האמון ושיתוף הפעולה עם קבוצת מבנה בפרויקט חשוב זה, שמאפשר לנו לתרום מיכולותיה המקצועיות של הקבוצה, ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".

דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה: "קבוצת מבנה מצויה בימים אלו בתנופת שיא של ייזום ובנייה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ. פרויקט זה הינו נדבך נוסף בפעילות הנדל"נית הענפה של הקבוצה בארץ. הניסיון והיכולות שלנו כקבוצת נדלן , יחד עם שיתוף הפעולה עם גוף מוביל כמו קבוצת אלקטרה, מאפשרים לנו להמשיך להוביל בהצלחה פרויקטים מסוג זה בסטנדרטים של ביצוע מהגבוהים ביותר".

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, נבחרה לבצע עבור קבוצת מבנה (עבור חברת חכ"ל) פרויקט משרדים במרכז "שרונה" כפר סבא בהיקף כספי של כ-170 מיליון שקל. אלקטרה בנייה, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט שכולל 17 קומות משרדים על שטח של כ-27,000 מ"ר, הריסת 2 קומות חניון תת קרקעי וביצוע ביסוס ו-2 קומות חניון חדשות. בנוסף, יכלול הפרויקט חניון תת קרקעי (על שטח של כ-6,581 מ"ר) ו-6 קומות חניון עילי (על שטח של כ-17,105 מ"ר) . הפרויקט צפוי להתחיל מיידית ולהסתיים בסוף שנת 2023.

הפרויקט מצטרף לשורת פרויקטים בהם זכתה אלקטרה בנייה בשנתיים האחרונות, ביניהם: מגדל 'בראשית בבלי' בת"א (כ-275 מיליון שקל); פרויקט בניית מתחם אמדוקס ברעננה (כ-330 מיליון שקל); פרויקט הספריה הלאומית החדשה בירושלים (כ-375 מיליון שקל); מגדל 'בית ליסין' בת"א (כ-130 מיליון שקל) ועוד.

הפרויקט הנ"ל מהווה אחד מתוך שורה של פרויקטימים משמעותיים אותה יוזמת קבוצת מבנה אשה כוללים את מתחם הסוללים ב"ת לבניית 360 יח"ד ו 76,000 מ"ר משרדים בניין בהרצליה פיתוח בניין משרדים באזור התעשיה חולון ועוד.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.

קבוצת מבנה בניהולו של דודו זבידה, הינה קבוצת הנדל"ן הגדולה בישראל מבחינת היקף השטחים אשר ברשותה, לקבוצה נכסים מניבים בהיקף של כ-1.6 מיליון מ"ר בישראל, כמו כן לקבוצה היקף השטח להשכרה הגדול ביותר מבין חברות הנדל"ן הפועלות בישראל ובשווי של כ-8.9 מיליארד ש"ח. הקבוצה עוסקת בתחומי נדל"ן שונים לרבות ייזום, הקמה, רכישה וניהול מבנים המיועדים להשכרה, לתעשייה (כולל מלאכה, אחסנה ולוגיסטיקה), למסחר, למשרדים ולמגורים וכן בפעילות ייזום ומכירה של דירות למגורים בישראל.שיעור התפוסה לשווי של נכסי החברה בישראל הינו כ-92.6%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il