TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוסרב חותמת על הסכמים להספקת ציוד לשני פרויקטים גדולים של התפלת מים באוסמוזה הפוכה


פלוסרב
המתקנים החדשים יהיו בטאווילה ליד אבו דאבי (איחוד האמירויות) ורביג (ערב הסעודית)
Flowserve Corporation, (NYSE: FLS), ספקית מובילה של מוצרי ושירותי בקרת זרימה לשוקי התשתיות הבינ"ל, הודיעה שחתמה לאחרונה על הסכמים להספקת המשאבות הראשיות לשני מתקנים גדולים להתפלת מי ים באוסמוזה הפוכה (SWRO), טאווילה ורביג-3. אחרי שיושלם, המתקן בטאווילה שנמצא ממש מחוץ לאבו דאבי, איחוד האמירויות יהיה פרויקט ה-SWRO הגדול ביותר בעולם ויוכל לעבד 909,200 מטרים מעוקבים של מים ביום (מ"ק ביום). המתקן החדש רביג-3 ישרת את האזורים של ג'דה ומכה בממלכת ערב הסעודית ותהיה לו קיבולת ראשונית של 600,000 מ"ק ביום.

פלוסרב תספק יותר מ-135 משאבות, כולל מוצרי מפתח כמו משאבות בלחץ גבוה, משאבות הגבר בלחץ גבוה ו-ERD ומשאבות מעבר שני בלחץ גבוה לפרויקטים רביג-3 וטאווילה. בשיתוף פעולה קרוב עם הלקוח ובעלי עניין אחרים, פלוסרב סיפקה פתרון משאבות שממוצב היטב לענות על ציפיות הביצועים בכל השירותים.

כספקית מובילה של טכנולוגיות התפלה ושירותי תמיכה, פלוסרב מביאה מים בטוחים ובעלות משתלמת לקהילות ברחבי העולם. למידע נוסף על פתרונות התפלה, בקרו בבקשה באתר https://www.flowserve.com/en/industries/water/desalination.

כדי לעזור לפתור את האתגרים הגדולים ביותר של בקרת זרימה, לקוחות בכל העולם מסתמכים על קווי המוצרים, ההנדסה, ניהול הפרויקטים והמומחיות בשירותים של פלוסרב. לפלוסרב יש יותר משתי מאות של ניסיון מעמיק כמשאב שאליו פונים כדי לפתור את האתגרים הכי קשים בכל ענפי התעשייה.

אודות פלוסרב: Flowserve Corp. היא אחת הספקיות המובילות בעולם של מוצרי ושירותי תנועה ובקרה של נוזלים. החברה, שפועלת ביותר מ-55 מדינות, מייצרת משאבות, אטמים ושסתומים מתוכננים ותעשייתיים וגם מגוון של שירותי ניהול זרימה קשורים. מידע נוסף על פלוסרב אפשר להשיג על ידי ביקור באתר של החברה בכתובת www.flowserve.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il