TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס ו- SATS יצרו את המטבח הוירטואלי הראשון בעולם לייצור שירותי קייטרינג אויריים


דסאו סיסטמס
דאסו סיסטמס שיתפה פעולה עם SATS , ספקית שירותי ה- gatewayוהחברה המובילה באסיה במתן פתרונות מזון, כדי לשפר את היעילות התפעולית ולמזער את היקף בזבוז המזון

הגידול בטיסות הנוסעים של חברות התעופה מדגיש את הצורך במצוינות בת קיימא בשירותים מסחריים הקשורים לתעשיית התעופה.


ייצור תאומים דיגיטלים באמצעות פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE מגשר על הפער בין היצור הווירטואלי לייצור הפיזי לצורך יצירת שירותי קייטרינג אוויריים.

SATS , ספקית שירותי ה- gateway והחברה המובילה באסיה במתן פתרונות מזון ודאסו סיסטמס, הודיעו כי יישמו בהצלחה את ייצור התאום הדיגיטלי הראשון בעולם של מטבח מרכזי, במטרה לשפר את פעילות המטבח של SATS , בזמן טיסה. מאחר שחברות התעופה מדווחות על גידול חד בטיסות הנוסעים, SATS בחרה בדאסו סיסטמס כשותפה טכנולוגית שתסייע לה לזהות דרכים חדשות על מנת להגביר את היעילות ולמזער את בזבוז המזון ובכך להקנות לפעילותה גישה ברת קיימא.


SATS השתמשה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בענן כדי ליצור תאום דיגיטלי תלת ממדי של מטבח וירטואלי המותאם לפיתוחים וירטואלים ופיזיים, זאת בכדי לספק ניתוח נתונים ולבצע תכנון טוב יותר של המשאבים. SATS יכולה ללכוד עשורים של ידע מבצעי ומעשי כדי לדמות תהליכי ייצור מזון שונים על מנת לשפר את תכנון היכולות ואת תזמון הייצור, למנוע צווארי בקבוק ולשפר את הפרודוקטיביות. SATS גם מסוגלת לחזות טוב יותר את השימוש במרכיבים השונים בייצור המזון שלה כדי להפחית את בזבוז המזון.


המטבח הוירטואלי של SATS לוכד ומשלב את כל המידע ונתוני התהליכים בסביבה וירטואלית תלת ממדית אחת כדי להבטיח עקביות, מה שמאפשר למנהלי התפעול של המתקן להגיב במהירות וביעילות רבה יותר למצבים משתנים. המטבח הוירטואלי משמש גם כסביבת עבודה שיתופית המטפחת חדשנות חברתית ומגדילה את הפרודוקטיביות, כאשר יש באפשרותם של העובדים להתעדכן לגבי פעולות המתבצעות במוצר בזמן אמת ולחלוק ידע.


" SATSנוקטת בגישה טכנולוגית המובילה אנשים לצמיחה. בכך אנו מעניקים לעובדים שלנו את הכלים הדרושים לצורך יצירת שירותים חדשניים ושיפור היעילות התפעולית", מספר אלברט פוזו הרננדז, סמנכ"ל דיגיטל ראשי, SATS בע"מ. "השימוש בטכנולוגיית תאומים דיגיטליים מסייע ל- SATS לדמות תרחישי ייצור ותהליכי בישול שונים כדי לייעל את המשאבים במטבחים שלנו. בחרנו בדאסו סיסטמס בגלל כלי ההדמיה התלת מימדיים וניהול הנתונים רב העוצמה שלה המאפשרים לנו לקבל החלטות עסקיות מושכלות ומבוססות נתונים על מנת שנוכל לתמוך בלקוחותינו בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן".


"בעידן החווייתי של ימינו הצרכנים ערניים יותר מתמיד, כך שנקיטת מצויינות וחדשנות בפעילות המסחרית ממלאת תפקיד אינטגרלי במילוי ציפיות הנוסעים של חברות התעופה. לשיפורים מצטברים בפעילות יכולה להיות השפעה אדירה על העסקים", אומר גיום ונדרוקס, מנכ"ל DELMIA, דאסו סיסטמס. "הפתרונות שלנו כבר הראו שיפור בביצועי המסירה בזמן לשירותי קייטרינג אוויריים בשיעור של עד 99.5%. זאת למעשה הפעם הראשונה שמתבצעת

פריסה של פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE בייצור קייטרינג אווירי בטיסה. SATS יכולים לייעל את המשאבים על ידי מיפוי המודל הוירטואלי לתהליכים הפיזיים של פעולות הקייטרינג שלהם בטיסה ובכך לייצר מודלים דינמיים, הדמיות וניתוחים של כל מחזור החיים של הייצור".
למידע נוסף על יישומי DELMIA של Dassault Systèmes: https://www.3ds.com/products-services/delmia/

אודות דאסו סיסטמס:
דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE מספקת לאנשים ועסקים יקומים וירטואיים על מנת לדמיין חידושים ברי קיימא. הפתרונות המובילים של דאסו משנים את האופן בו המוצרים מתוכננים מיוצרים ונתמכים. הפתרונות השיתופיים של דאסו סיסטמס מעודדים חדשנות חברתית ומרחיבים את האפשרויות הטמונות בעולם הווירטואלי לצורך שיפור העולם האמיתי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-250,000 לקוחות שונים בכל ענפי התעשיה ביותר מ-140 מדינות. למידע נוסף בקרו באתר- www.3ds.com.


3DEXPERIENCE, לוגו המצפן ולוגו 3DS, CATIA, SOLIDWORKS, ENOVIA, DELMIA, SIMULIA, GEOVIA, EXALEAD, 3D VIA, BIOVIA, NETVIBES ו- 3DEXCITE הם סימנים מסחריים רשומים של Dassault Systèmes או חברות הבת בארצות הברית ו / או מדינות אחרות.


אודות SATS:
SATS היא הספקית המובילה באסיה של פתרונות מזון ושירותי מזון. פתרונות המזון שלה כוללים קייטרינג של חברות תעופה וכן מטבחים מרכזיים לרשתות ומוסדות שירות מזון. שירותי ה- gateway המקיפים שלה כוללים טיפול בכלי טיס, שירותי נוסעים, טיפול בכבישים, טיפול בכבודה, שירותי אבטחת תעופה, נקיון פנים וחוץ של מטוסים כמו גם ניהול מרכז שיוט. SATS קיימת ביותר מ -60 מוקדים ו -13 מדינות ברחבי אסיה, הפסיפיק והמזרח התיכון.
SATS רשומה בבורסה בסינגפור מאז מאי 2000. למידע נוסף, בקר באתר : www.sats.com.sg.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il