TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיל מרחיבה את נוכחותה בשוק תחליפי הבשר הצמחיים


כיל
כיל צפויה להשקיע כ-20 מיליון דולר בהרחבת יכולותיה בשוק תחליפי הבשר הצומח במהירות

כיל (NYSE ו-TASE: ICL), יצרנית גלובלית מובילה של מינרלים וכימיקלים מיוחדים, הודיעה היום כי היא מתכננת להרחיב את כושר הייצור ויכולות המו"פ של ROVITARIS®, טכנולוגיית החלבון החלופי שלה לשוק תחליפי הבשר.


עם מעל 80 שנות ניסיון והכנסות שנתיות של 600 מיליון דולר, כיל מובילה בפיתוח ואספקה של פתרונות חדשניים ובעלי ערך מוסף של רכיבי מזון ללקוחות ברחבי העולם. העמדה המובילה של כיל בשוק רכיבי המזון הפונקציונאליים ממנפת את הרשת הגלובלית של מתקני הייצור והמו"פ של החברה, וכן את האינטגרציה האנכית לפוספט.


ROVITARIS® היא טכנולוגיה שפותחה על ידי כיל, התומכת בייצור מזון על בסיס צמחי, נקי מאלרגנים. המוצר מאופיין בעמידות מצוינת וניתן להתאימו לכל יישום של תחליפי בשר, עוף או דגים כדי לשפר באופן משמעותי את הטעם והמרקם. אחד היתרונות המרכזיים של טכנולוגיית ROVITARIS® הוא השימוש הגמיש שלה בשילוב עם מגוון רחב של מקורות חלבון צמחי.


כיל ממשיכה לפתח מקורות חלבון חדשים ולבדל את מוצריה עבור לקוחותיה. השקות והרחבות קווים שהחברה עומדת לבצע בעתיד הקרוב כוללות תערובות במרקם פירורי, אשר ירחיבו את תיק המוצרים של החברה בתחום החלבונים מבוססי הקטניות (אפונה ופול).


באמצעות טכנולוגיית ROVITARIS®, יצרני מזון יכולים לייצר תחליפי בשר על בסיס צמחי שלמעשה לא ניתן להבחין בינם לבין המוצרים המקבילים המיוצרים מבשר. הגמישות של הטכנולוגיה מאפשרת ליצור יישומים ומאפייני טעם מותאמים. ROVITARIS® מספקת פתרונות להמבורגרים, נקניקיות, נקניקים, נגיסי ואצבעות דג, ומספקת פתרונות חלבון חלופי חדשניים עבור לקוחות טבעוניים, צמחוניים וצמחוניים למחצה.


על פי נתוני מחקרים שונים של ענף המזון העולמי, שוק תחליפי הבשר העולמי הסתכם ביותר מ 4 מיליארד דולר בשנת 2018 וצפוי לצמוח בשיעור שנתי ממוצע של 7% עד למעל 9%. לאחר חתימה על הסכמי אספקה חדשים עם שותפים ולקוחות במספר שוקי מפתח גלובליים לרבות אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה, כיל צפויה להשקיע כ-20 מיליון דולר בהרחבת יכולותיה בשוק זה המתאפיין בצמיחה מהירה.


עופר ליפשיץ, נשיא חטיבת פתרונות הפוספט של כיל, מסר: "יכולות התאמה ותגובה מהירה הן המפתח שלנו לשירות הלקוחות של כיל. כטכנולוגיה מובילה בשוק, ROVITARIS® מאפשרת ליצרנים לענות על צרכי הלקוחות תוך הרחבת פיתוח המוצרים שלהם ליישומים מלהיבים חדשים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il