TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Andersen Tax & Legal מוסיפה מקום בפולין


אנדרסן גלובל
Andersen Tax & Legal בפולין הפכה לחברה חברה של אנדרסן גלובל בינואר 2019

אנדרסן גלובל הודיעה היום ש-Andersen Tax & Legal בפולין מתרחבת עם משרד חדש בטורון כדי לשרת לקוחות בצפון מרכז פולין. טורון היא מקום אחד מארבעה בפולין שבו יש לאנדרסן גלובל נוכחות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

Andersen Tax & Legal בפולין הפכה לחברה חברה של אנדרסן גלובל בינואר 2019. החברה מספקת שירותי מס, משפטיים, תמחור העברות וייעוץ, כולל יעוץ מע"מ, בדיקת נאותות, ייעוץ מכס, מיזוגים ורכישות, דיני עבודה, משפט מנהלי והערכת שווי עבור לקוחות.

"זאת תוספת נהדרת לצמיחה המתמשכת שלנו ולצמיחה של אנשי המקצוע שלנו. המשרד החדש לא רק מאפשר לנו לשפר את יכולות השירות שלנו בפולין, אלא גם משפר את היכולת שלנו להגיע אל לקוחות ולשרת אותם מחוץ לפולין", אמר מרצין מטיקה, השותף המנהל של Andersen Tax & Legal בפולין. "אסטרטגית, לטורון והאזור העירוני שלה יש את השילוב המושלם של תכונות שעושה אותם בשלים לפיתוח: מיקום, שוק של משרות באיכות גבוהה, תשתית טכנית חזקה בתוספת אנרגיה שאי אפשר להכחיש שמקנה יתרון גדול".

אלכסנדרה קלינובסקה, שותפה ב-Andersen Tax & Legal בפולין, הוסיפה: "טורון היא שוק מלהיב, ואנחנו כבר מקבלים משוב שהשוק הזה מוכן למה שהצוות שלנו יכול להציע: שירות חלק, הטוב מסוגו. הצוות שלנו בפולין יכול להרחיב יותר את ההגעה שלנו באזור עם התוספת הזאת, ואנחנו נרגשים לראות את ההשפעה שלו בשנים הבאות".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-149 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il