TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארקו בדרך להכפיל את גודלה לכ-2,800 תחנות


אריה קוטלר ארקו
GPM שבשליטתה, מתעתדת לבצע עסקת רכישה שתוסיף כ-1,350 תחנות באספקה וכן כ-70 תחנות בהפעלה עצמית במסגרת עסקה בהיקף כספי הנאמד בלמעלה מ- 415 מיליון דולר

עם השלמת העיסקה תפעיל GPM כ-1,350 תחנות דלק וחנויות נוחות ותספק דלקים לכ-1,450 תחנות דלק ב-33 מדינות בארה"ב


העסקה תביא להכפלת כמות הגאלונים השנתית הנמכרת לכ-2.2 מיליארד גאלון


בהמשך לאסטרטגיית הצמיחה והתרחבות, חברת ארקו החזקות הנמצאת בשליטת אריק קוטלר, ממשיכה לקדם רכישות חדשות ודיווחה על התקשרות במכתב כוונות לא מחייב עדכני לפיו בכוונת GPM, לרכוש פעילות הכוללת כ-70 תחנות דלק וחנויות נוחות בהפעלה עצמית ופעילות אספקת דלקים לכ-1,350 תחנות דלק המופעלות על ידי צדדים שלישיים (דילרים), הפרושות במדינות שונות בארה"ב הכוללות 11 מדינות בהן GPM אינה פעילה נכון למועד דוח זה,  עם היקף מכירות של כ-1.1 מיליארד גאלון בשנה.


לפעילות Store Level EBITDA של כ-75 מיליון דולר לשנה ו-EBITDA בהיקף של כ-55 מיליון דולר בשנה. ה-Store Level EBITDA של GPM הסתכמה בשנת 2018 בכ-142 מיליון דולר וה-Adjusted EBITDA הסתכמה בכ-84 מיליון דולר.


במסגרת העיסקה תרכוש GPM גם את הבעלות בכ-100 נכסי נדל"ן. לאחר השלמת העיסקה תגדל פעילות GPM לכ- 1,350 אתרים בהפעלה עצמית ואספקת דלקים ל-1,450 תחנות דלק המופעלות על ידי צדדיים שלישים.


אריק קוטלר מנכ"ל ארקו ציין כי: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה, אנו ממשיכים כל העת לבחון הזדמנויות עיסקיות להמשך הובלתה של החברה בתחום עיסוקנו ועל מנת להשיא ערך לבעלי המניות. שוק תחנות הדלק וחנויות הנוחות בארה"ב ממשיך להתאפיין במגמת קונסולידציה ו-GPM ממשיכה להיות שחקנית משמעותית בשוק זה".

בהתאם למכתב הכוונות העדכני, התמורה למוכר צפויה להסתכם במועד הקלוזינג בכ- 415 מיליון דולר, אשר תשולם בעיקרה באמצעות קו אשראי של GPMP, אשר היקפו הוגדל בחודש יולי 2019.


כמו כן, בהתאם למכתב הכוונות העדכני יהיה המוכר זכאי לסך נוסף של כ- 22.5 מיליון דולר במהלך תקופה של עד 5 שנים ממועד הקלוזינג ולסך נוסף של עד 42.5 מיליון דולר במהלך התקופה הנ"ל בכפוף לעליה של ה-EBITDA של הפעילות הנרכשת, בהתאם למנגנונים שיעוגנו במסגרת ההסכם.


הוצאת העיסקה אל הפועל מתוכננת ברבעון הרביעי של 2019 והיא כפופה, בין היתר, להשלמת המו"מ בין הצדדים ולהשלמת בדיקת הנאותות ואישורים רגולטוריים שונים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il