TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המותג הבינלאומי למוצרי תמיכה בהריון ולאחר לידה מגיע לישראל! Belly Bandit


Belly Bandit
מוצרי המותג ישווקו בבתי מרקחת מוצרי בריאות – המומלצים ע"י הרופאים בארה"ב
אם תהיתם איך נשות הוליווד והסלבריטאיות הבינלאומיות חוזרות לגזרתן מיד לאחר הלידה, תשמחו לשמוע שזה לא רק גנים! מסתבר שרובן ככולן משתמשות במוצרים המטפלים בשינויים בגוף בזמן ההיריון ולאחריו כאשר המותג האהוב עליהן הוא בליבנדיט.

בליבנדיט מהמובילים בעולם ובעל יתרונות בריאותיים רבים, מומלץ על ידי הרופאים בארה"ב, ישווק בישראל ע"י חברת פופון.

בימים אלו המותג האמריקאי המוביל למוצרי תמיכה בהריון ולאחר בליבנדיט (Belly Bandit ) מגיע לראשונה לישראל! המותג מציע קולקציה רחבה הכוללת ביון הייתר: חגורת בטן לתמיכה בזמן ההריון, חגורות בטן לחזור לגזרה לאחר הלידה, גוזיות נוחות, חזיית הנקה, טייצים, מחטבים ועוד.

מוצרי המותג ישווקו בבתי מרקחת מובילים בארץ ובאתר היבואן www.poupon.co.il. דוגמאות למחירים בישראל: גוזיות – 169 ₪, חזיות הנקה – 225 ₪, טייץ ארוך- 199 ₪, חגורות בטן החל מ 250 ₪.

לדברי ורד אורבך, בעלי חברת פופון המייבאת את בליבנדיט לישראל: "חשיבות מוצרי התמיכה בזמן ההיריון ולאחריו - ידועה. המוצרים מגבירים את התמיכה ועוזרים עם כאבי גב, משפרים יציבה, תומכים בבטן ומסייעים להתאוששות ולחזרה למצב הגופני מלפני הלידה. לדבריה: "בין משתמשות בעולם במוצרי המותג נשות הוליווד וסלבס כמו ביונסה וקים קרדשיאן, בזכות איכויותיו, תרומתו הבריאותית, תוצאות החזרה לגזרה המהירות שהוא מעניק והן בשל עיצובו המרהיב."

המותג בליבנדיט נוסד בשנת 2008 על ידי 3 אחיות לורי, ג'ודי וקארי בארה"ב, מתוך האמונה שמהות האימהות היא טיפול וטיפוח שכן צריך לדאוג לתינוק החדש...אבל גם לאמהות הטריות!. גולת הכותרת של המותג הן חגורות הבטן הייחודיות שלו להריון ולאחר הלידה ובנוסף הוא מציע קולקציה של פריטי לבוש שנועדו לעזור לנשים להרגיש ולהיראות הכי טוב ועוזרים לגוף להתאושש ולחזור לשגרה, ומספקים לשרירים ולמפרקים את התמיכה שהם כה זקוקים לה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il