TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יגאל לבדב מונה ל-CTO של חברת ServiceWise


יגאל לבדב ServiceWise CTO
לבדב, 38, בוגר מסלול ממר"מ, בעל תואר משולב במדעי מחשב, כלכלה וניהול מטעם המכללה האקדמית של ת"א

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, שותפת פלטינום שלSalesforce בישראל, מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM, ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, כמו גם בהטמעה של Marketing Cloud ו-Workato, הודיעה היום על מינויו של יגאל לבדב ל-CTO של החברה.
לבדב, 38, בוגר מסלול ממר"מ, בעל תואר משולב במדעי מחשב, כלכלה וניהול מטעם המכללה האקדמית של ת"א.


בין תפקידיו הקודמים: ארכיטקט אינטגרציה ומערכות מידע ראשי ב'הפניקס', חברה לביטוח, לאחר מכן מייסד, מנהל פיתוח ומנהל מוצר בחברת Novidea, ועד לאחרונה מייסד ומנכ"ל בחברת BuilderEdge. שני המוצרים אותם פיתח יגאל מבוססים על הפלטפורמה של Salesforce ומיועדים למתן פתרונות לארגונים בוורטיקלים שונים.


ללבדב ניסיון רב שנים בהובלה וניהול של פיתוח מערכות מידע הן עבור ארגונים גדולים והן עבור חברות סטארט-אפ, כמו גם ניסיון בפיתוח ותכנון פתרונות על גבי פלטפורמת Salesforce.


במסגרת תפקידו יהיה אחראי יגאל על בניה, פיתוח והובלת צוות ארכיטקטורה שיספק פתרונות ללקוחותיה של ServiceWise בתחומים של יישום פתרונות ענן, ניתוח, אנליטיקה, אינטגרציית מידע, ניתוח צרכים כולל של מערכות מידע ופתרונות לארגון.


אודות ServiceWise
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, שותף Salesforce הותיק ביותר בישראל ,מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של חברת Salesforce, בישראל. ServiceWise היא החברה המובילה בהטמעת פרויקטים של Marketing Automation מבוססי פלטפורמת Marketing Cloud ומפיצה בלעדית של מוצר Workato - מוצר לאינטגרציה בענן.


בין מעל 1000 לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים ללא כוונת רווח.


המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של ServiceWise: www.service-wise.com
אתר הבית של Salesforce: http://www.salesforce.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il