TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Unicloud חתמה על הסכם הפצה עם Better Cloud בישראל


אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud, קייטלין מק-דויט, מנהלת ערוצים ואמילי קטלדו, סמנכ"ל שותפים, BetterCloud
Better Cloud תגן על הארגון בעשירית העלות של עובד ייעודי

Unicloud, מקבוצת Unitask, המתמחה בניהול זהויות, חתמה על הסכם להפצת BetterCloud בישראל, על מנת לספק שכבת הגנה ובקרה נוספת ללקוחות המתמודדים עם נושא של ניהול זהויות וכדי לספק להם פתרון שלם, מקצה לקצה. הפתרון החדש מצטרף לפתרון של חברת Okta, אותו מייצגת Unicloud בישראל משנת 2014, עם פריסה רחבה ביותר בשוק הישראלי ורשימה ארוכה של לקוחות מרוצים, ביניהם: נטפים, חברת החשמל, מרוול, קבוצת DSP, סייברארק, סיטרה, ורוניס ועוד.


"אם Okta נותנת מענה מצוין בעולם של ניהול משתמשים, הזדהות וניהול הרשאות של עובדים, לקוחות וספקים, Better Cloud תביא את הלקוחות לדרגה גבוהה יותר של ניהול האינטראקציה בין העובדים לבין מערכות המידע הארגוניות, ויחד יאפשרו שני המוצרים מענה מלא לזיהוי ולהגנה" אומר אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud ומומחה בעולם של ניהול זהויות. “לדוגמא, אם עובד יודע שעומדים לפטר אותו בעוד יומיים, ולכן, הוא עושה פעולה מרוכזת בפרק זמן נתון, כמו: הורדה אינטנסיבית של קבצים ממערכת ה- CRM של החברה והעברתם למייל הפרטי שלו – Better Cloud תעלה על זה באופן מיידי. בדומה, הפתרון יודע לרכז את כל המידע של עובד שעזב ושמור במערכות המידע ולהעבירו בצורה אוטומטית להנהלה."


Better Cloud היא חברה אמריקאית, אשר נוסדה ב- 2011. לפתרון של החברה יש אינטגרציה מלאה עם למעלה מ- 20 אפליקציות ארגוניות, כגון: Okta,Office 365 ,Salesforce ,Dropbox , ServiceNow, Box ועוד.


"לקוחות עם למעלה מ- 200 משתמשים מתחילים להיחשף לאתגרים חדשים בכל הנוגע לניהול זהויות. ברמה העקרונית ניתן למנות מנהל אנושי שיטפל בנושא תוך כדי ביצוע עבודה סיזיפית, אולם אנחנו ממליצים להטמיע את BetterCloud אשר יכולה לבצע את הפעולות הנדרשות באופן אוטומטי, ביעילות ובעשירית העלות של העובד הייעודי" מסכם גליקמן.


"ל- Unicloud מעמד ייחודי כשותפה המובילה שלנו בישראל", אמר דייוויד פוליטיס, מנכ"ל ומייסד BetterCloud. "לא רק שהם בנו בסיס מרשים של לקוחות SaaS, אלא שהשותפות שלהם עם Okta מעניקה לנו יתרון עצום, בזכות מאות הלקוחות שאנו חולקים עם Okta, המוגדרת כחברת ניהול הזהויות המובילה בעולם. עתה, כשאנו פועלים להטמעת הפלטפורמה שלנו בשוק הישראלי - לא יכולנו לקוות לשותף טוב יותר מ- Unicloud ."


אודות Unicloud:
חברת Unicloud, מקבוצת Unitask, מובילה את תחום ניהול הזהויות ומייצגת את הפתרונות החשובים בעולם של ניהול זהויות. החברה מייצגת באופן בלעדי בישראל את Okta, מובילה עולמית בתחום של ניהול זהויות, ניהול ואימות משתמשים, ואשר מדורגת במקום הראשון בריבוע הקסם של גרטנר, לשנת 2019, בתחום של IDaaS. עוד מייצגת החברה את BetterCloud, המספקת שכבה נוספת וקריטית במערך ניהול הזהויות בארגון ומסייעת בניהול האינטראקציה של העובדים עם מערכות המידע הארגוניות. פתרון נוסף המיוצג על ידי Unicloud הוא Hypr המספק פלטפורמת אימות שמטרתה לבטל את הצורך בסיסמאות עבור לקוחות, עובדים, ספקים ושותפים המשתמשים במערכות המידע של הארגון.


פתרונות אלו עוזרים ללקוח להגדיר מחדש את הזהות הארגונית של עובדים, לקוחות ספקים ושותפים. כמו כן הם מייעלים באופן דרמטי את ניהול המשאב האנושי ומחזקים את מעטפת אבטחת המידע, בהתאמה לצרכים הארגוניים המשתנים ולמאפייני הטכנולוגיה.


ל- Unicloud צוות מקצועי של מומחים מנוסים ומיומנים המעניקים שירות אדיב ומסור, המאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון היכולות של המוצרים. בין לקוחות החברה בארץ: נטפים, חברת החשמל, מרוול, קבוצת DSP, סייברארק, סיטרה, ורוניס ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il