TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נטישת המפרסמים את פייסבוק יכולה לעשות להם רק טוב


אמיר כהני, שותף מנהל תחום יועצים ב-AUREN ישראל
אמיר כהני, שותף מנהל תחום יועצים ב-AUREN ישראל

האם נפל דבר בעולם הפרסום? מכתבה שקראתי בכלכליסט (12.8) עולה כי יותר ויותר מפרסמים נוטשים את פייסבוק פשוט בגלל שזה "כלי ששואב את כל הכסף של המותג, והוא עדיין לא יעיל". האמת היא שזה לא כל כך מפתיע אותי. הרי פייסבוק, כרשת חברתית חובקת עולם, היתה הדבר החם ביותר ומילארדי אנשים נמצאים בפלטפורמה זו.


לכן כל המפרסמים אשר היו מעונינים לשוק את תוצרתם ללקוחות פוטנציאלים השקיעו כסף בפרסום ממומן ובפרסום מקודם. מרוב אנשים, קהילות וקבוצות של לקוחות פוטנציאליים פייסבוק עשתה מה שמצופה מחברה עסקית והעלתה את המחירים למפרסמים. אז כעת, עוד ועוד עסקים קטנים וגדולים אף יותר עושים את מה שפרוקטר אנד גמבל הגדולה עושה ומקצצים בתקציב הדיגיטל. ואצל פרוקטר זה חתיכת סכום – 200 מיליון דולר.


הייתי רוצה להציע לחברות המפרסמות זווית הסתכלות אחרת על עולם הפרסום. בסופו של דבר אנחנו, הצרכנים, מופצצים במסרים בכל מקום הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי. הפרסומות מגיעות אלינו ישירות הן לבית, ברחוב, ברכב ובכלי המדיה השונים. אנחנו כבר אדישים לפרסומת. לכן, על החברות המפרסמות לשנות את תהליך המכירה ללקוח. דבר ראשון להיות יותר ממוקדים בקהל היעד אשר יביא לנו את מירב ההכנסות, דבר שני להפסיק לפרסם למסות עצומות של קהל שהמוצר לא רלוונטי לו כלל. על אנשי השיווק לאתר את קהל היעד המתאים ביותר ולהגיע אליו בצורה ממוקדת. יש חברות שעושות זאת אבל רוב החברות פשוט מפרסמות לקהל הרחב ואם יצליחו לפגוע – דיינו.


בנוסף אציע לחברות להפסיק לדבר על המוצרים או על הפיתרון שלהם. בסופו של יום כאשר כולם מוכרים את "אותו הדבר רק בסגנון אחר" הצרכן לא תמיד מבדיל בין מוצר של חברה א' לזה של חברה ב'. הייתי מציע למפרסמים לבצע שינוי פריזמה ובמקום לדבר על "הפיתרון" להתמקד בתרומה העסקית שהלקוח יקבל עבורו ועבור הלקוחות//הקרובים לו, שכנוע הלקוח בדבר הסיבה שבעטיה כדאי לו לרכוש את המוצר כי זה יגרום לו לעמוד במטרותיו האישיות או העסקיות יגרום לו לזכור טוב יותר את החברה שנותנת לו תרומה עסקית גבוהה יותר ולאו דווקא בגלל הדוגמנית שראה בטלוויזיה.


כיוון אחרון הוא המודעות לאיכות הסביבה ושמירת כדור הארץ. זה כבר לא טרנד חולף. הדור X ן Y כולל גם המבוגרים יותר ערים הרבה יותר לאיכות הסביבה למרות התנהלותם של פוליטקאים מסוימים. יותר ויותר חברות באירופה ובארה"ב מצמצמות שימוש במזהמים, בפלסטיקים, בשינוע ובכלל הדברים שעלולים לפגוע בכדו"א. כך, הם באים לצרכן ומראים לו שהם חושבים עליו ועל העולם בו כולנו חיים. אני מאמין שביום שיותר ויותר חברות ישראליות יעשו זאת, הצרכן יעדיף להוקיר להם תודה ויבחר בהם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il