TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצי האמריקאי, מרכז המידע ללוחמה ימית, בחר בטכנולוגיה של חברת הסייבר הישראלית צ'קמרקס לחיזוק פרופיל האבטחה של ארה"ב מול יריביה


צקמרקס
השותפות האסטרטגית תקצר את זמינותם של ישומים חדשים בצי האמריקאי מתהליך ארוך של 24 חודשים ל-24 שעות בלבד, תוך חיזוק אבטחת התכנה כחלק מתוכנית C2C24

צ'קמרקס (Checkmarx) המובילה העולמית בפתרונות אבטחת תוכנה המותאמים ל-DevOps, זכתה בחוזה של מרכז המידע ללוחמה ימית של הצי האמריקאי (US Navy) באזור האוקיינוס השקט (NIWC PAC) להאצת הפיתוח והשחרור של יישומי תכנה מאובטחים.


לאחר הליך בחינה תחרותי, בחר NIWC PAC בצ'קמרקס בזכות התמיכה המלאה שהחברה מספקת לסביבת פיתוח DevSecOps וזאת באמצעות סריקה מהירה ומצטברת של קוד מקור החל מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד לפריסתו.


יישום שיטת הניתוח המובילה של צ'קמרקס לסריקת קוד פתוח (CxOSA) והפתרונות שלה לסריקת אבטחה סטטית של יישומים (CxSAST) מאפשרים לצ'קמרקס לשפר באופן מדיד את אבטחת התכנה במהלך אינטגרציה רציפה (CI) ושחרור רציף (CD) עבור ה-NIWC PAC והאקוסיסטם של מוסד המחקר והפיתוח של הצי (NRDE). הודות לצ'קמרקס, יותר מ-5,000 מפתחים וקבלנים בשירות הצי האמריקאי יכולים עכשיו לזהות, למיין ולתקן פירצות ביישומי התכנה שלהם לכל אורך מחזור הפיתוח של התכנה.


ארגונים רבים במחלקת ההגנה של ארה"ב נאבקו באופן מסורתי באילוצי זמן בעת פיתוח יישומי תכנה חדשים. כל יישום פדרלי בפיתוח נדרש לעבור תהליך אישור של "סמכות להפעיל" (Authority To Operate ), מה שהביא לעיכובים של 24-18 חודשים בפריסת יישום חדש.


על מנת להתמודד עם צוואר הבקבוק פרסם הצי האמריקאי לאחרונה הודעתNAVADMIN המתירה אימוץ של Compile to Combat תוך 24 שעות (C2C24), תכנית שנועדה לשפר את היעילות התפעולית באמצעות הרחבת היכולת לספק תוכנה במהירות הרלוונטית לצורך. הודות לאינטגרציה של צ'קמרקס בתכנית C2C24, הצי האמריקאי נהנה מתרומתם של קבלני הפיתוח שלו תוך שימוש באותו מערך של כלי בדיקת תוכנה, וזאת, מבלי להתפשר על תהליכים ונוהלים ושחרור מהיר יותר של תוכנה בטוחה יותר.


"המציאות הקשה היא שליריב נדרשות פחות מ-24 שעות לממש מתקפה על פרצה שזוהתה לאחרונה ביישום שנפרס. מאבק אפקטיבי באיומים מתפתחים אלה מחייב מהירות, דיוק ואבטחה. אלו קריטיים בפיתוח יישומי תכנה ממשלתיים," אמר ריץ' ווייסגרס, סגן נשיא למגזר הפדרלי בארה"ב בחברת צ'קמרקס. "אנו גאים לשתף פעולה מקרוב עם NIWC PAC ולהשתלב בתכנית C2C24 שכבר נושאת פירות.


יחדיו, נסלול את הדרך לפיתוח יישומים מהיר ומאובטח יותר ונחולל השפעה חיובית ברחבי המגזר הממשלתי בארה"ב."


הצי האמריקאי יפיק תועלת מהפתרונות של צ'קמרקס, המשפרים את פרופיל האבטחה הכולל של התוכנה תוך חסכון במשאבי זמן. הפלטפורמה של צ'קמרקס משלבת גם והדרכת מפתחים באופן הדוק באמצעות רובד אחוד של ניהול ותיאום שנועד להפחית את הסיכון לאורך מחזור החיים השלם של פיתוח התכנה.

אודות Checkmarx
צ'קמרקס היא מובילה גלובלית בפתרונות אבטחת תוכנה עבור תהליכי פיתוח מודרני של תוכנה ארגונית. החברה מספקת את פלטפורמת אבטחת התוכנה המקיפה ביותר בתעשייה שמתאחדת עם תהליכי DevOps ומספקת בדיקות סטטיות ואינטראקטיביות של אבטחה, אנליזה של בניית התוכנה והכשרת מפתחים בתחום אבטחת אפליקציות כדי להפחית ולתקן את הקוד מפרצות אבטחה כבר בתחילת התהליך. בין לקוחות החברה יותר מ-40% מחברות Fortune 100 ומחצית מחברות Fortune 50, כולל ארגונים מובילים כמו SAP, Samsung ו-Salesforce.com. מטה החברה ומרכז הפיתוח יושבים בישראל, במגדל אטריום רמת גן.
לפרטים נוספים: Checkmarx.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il