TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרשקובסקי - תוצאות שיא למחצית 2019


יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה
הכנסות פרשקובסקי זינקו בכ-85% במחצית הראשונה של שנת 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה והגיעו ל-471 מיליון שקל

הרווח הנקי במחצית הסתכם בכ-64 מיליון שקל מראה גידול של 33% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד

פרשקובסקי תמסור בחודשים הקרובים כ-900 דירות בשלושה פרויקטים גדולים של מחיר למשתכן

חברת הנדל"ן פרשקובסקי מדווחת על תוצאות טובות מאוד ברבעון השני ובמחצית 2019. מהדו"חות ניכר שיפור אדיר הן בהכנסות החברה והן ברווחיותה המורכבות מהבנייה למגורים שההכנסות בו נגזרות משיעורי הביצוע של הדירות המכורות ומחיזוק תחום ההשכרה של נכסים מניבים.

החברה מדווחת כי הכנסותיה בששת החודשים הראשונים של שנת 2019 הסתכמו ב-471 מיליון שקל, כאשר הרווח הגולמי עומד על כ-113 מיליון שקל, וזאת בהשוואה להכנסות של 255 מיליון שקל ורווח גולמי של כ-66 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מרבית הזינוק ברווח הגולמי נבע ממכירת דירות: 104 מיליון שקל לעומת 56 מיליון שקל מהתקופה המקבילה אשתקד, כאשר נרשם גם שיפור ברווח הגולמי מהשכרת נדל"ן - 9 מיליון שקל לעומת 8 מיליון שקל מהמחצית הראשונה של 2018.

מפירוט הפרויקטים שהניבו לחברה את מרבית הרווח הגולמי בתקופת הדוח ניתן לראות כי למרות שחלק ניכר מהפרויקטים שהוכרו בהם ההכנסות הינם במסגרת מחיר למשתכן (רקפות בראשון לציון, מערב רמלה מגרשים 201 ו-203 והרצליה גליל ים), הצליחה החברה לשמור על שיעור רווח גולמי גבוה של כ-24%, וזאת בעיקר בזכות בחירת פרויקטים באזורי הביקוש והודות ליכולת הביצוע העצמי של החברה-הבת א.ש.י. פרשקובסקי.

לדברי יוסי פרשקובסקי, יו"ר דירקטוריון החברה, "החברה ממשיכה להראות שיפור בביצועים בכל הפרמטרים ומחזקת את מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות בענף. כמו כן, החברה דואגת לחזק את זרוע המניבים בישראל באמצעות החברה-הבת נתיבי דור, ורק לאחרונה זכתה בהתמחרות לבניית פרויקט משרדים ומסחר באחד המיקומים המבוקשים באזור התעשיה של הרצליה פיתוח".


עוד מציין פרשקובסקי כי "לאור העובדה שהממשלה לא מוציאה מכרזים לפרויקטים חדשים מזה חודשים ממושכים הוא צופה עליית מחירי הדירות בתקופות הבאות. פרשקובסקי מציין כי החברה מתכננת למסור בחודשים הקרובים כ-900 דירות בשלושה פרויקטים גדולים של מחיר למשתכן, אותן היא בונה בשכונת הרקפות בראשון לציון ובמערב רמלה.

חברת פרשקובסקי מסיימת את המחצית הראשונה של 2019 עם הון עצמי בהיקף של 581 מיליון שקל וזאת לאחר חלוקת דיבידנדים של 20 מיליון שקל. בהקשר של חלוקת דיבידנדים ניתן לראות כי החברה מיישמת את מדיניות חלוקת הדיבידנד בדבר חלוקת 50% מהרווח הנקי ללא רווחי שערוך, ועם פרסום הדוחות לרבעון שני החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסכום של 14 מיליון שקל בחודש אוגוסט, כך שבמצטבר מדובר בחלוקת דיבידנדים של 34 מיליון שקל השנה.

על פי מצגת שפרסמה החברה ביולי 2019, בתקופה שבין אפריל 2019 ל-דצמבר 2022 החברה צופה רווח גולמי נוסף של 654 מיליון שקל, מה שצפוי להגדיל את ההון העצמי בצורה משמעותי בשנים הקרובות. נכון 30 ביוני בקופת החברה מזומנים בסכום של 168 מיליון שקל, זאת לעומת מזומנים בהיקף של 106 מיליון שקל איתם החלה את 2019.

אודות פרשקובסקי
חברת פרשקובסקי הינה חברת נדל"ן מהוותיקות בענף בישראל, והיא בונה פרויקטי מגורים ומסחר רבים בפריסה ארצית בהיקף של עשרות אלפי מ"ר. פרשקובסקי נסחרת בבורסה בתל אביב, בשווי של כ-760 מיליון שקל לאחר זינוק של כ-80% במחיר המניה מתחילת השנה.

החברה מתמקדת בתחום הנדל"ן למגורים באזורי הביקוש בישראל ובנדל״ן מניב. לחברה פרויקטים להקמת למעלה מ- 3,000 יח"ד, ובין הפרויקטים פינוי בינוי גדול בחיפה, פרויקטי מחיר למשתכן גדולים בראשון לציון, במערב רמלה ובגליל ים בהרצליה, ופרויקטים נוספים של מגורים בשוק חופשי ברמלה.

לאחרונה ביצעה החברה מספר עסקאות בתחום הנדל"ן המניב: רכישת קרקע במתחם האלף בראשל"צ, כאשר מחצית מהפרויקט נמכר לחברת הביטוח מגדל, רכישת קרקע בהרצליה פיתוח ובנוסף זכתה במכרז של דירה להשכיר להקמת פרויקט להשכרה ארוכת טווח ברמלה מערב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il