TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TAP איר פורטוגל משדרגת את חווית הטיסה בקו תל-אביב-ליסבון


מטוס האירבאס A321 neo LR‏
תציב בקו היומי את מטוס האירבאס A321 NEO LR

חברת התעופה הלאומית של פורטוגל, TAP אייר פורטוגל, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, מכריזה על שדרוג חווית הטיסה והשירות בטיסה היומית בקו תל-אביב-ליסבון. החל מתחילת חודש אוגוסט, יופעל בקו המטוס החדש והמתקדם אירבאס A321 NEO LR (Long range) המיועד לטיסות ארוכות טווח.


המטוס מאפשר חוויית טיסה מהמתקדמות ביותר בעולם כיום, עם מערכת וידאו-אודיו ב-HD עם מסכי מגע בכל מושב הכוללת VOD, Wi Fi , שקע חשמלי וחיבור USB בכל מושב, ומושבי מיטה מלאים במחלקת העסקים. המטוסים החדשים מחליפים את מטוסי האיראבס A321 NEO שפעלו בקו מפתיחתו בתחילת חודש אפריל 2019.


המטוס החדש יאפשר מתן שירות הנהוג בטיסות ארוכות טווח, מתל אביב דרך ליסבון ועד ליעד הסופי בצפון או בדרום אמריקה, בתצורה של שתי מחלקות: 16 מושבים במחלקת עסקים ו-152 מושבים במחלקת תיירים, כש-42 מהם הם מושבי פרמיום. עד כה, טסו בקו למעלה מ-40 אלף נוסעים, עם תפוסה ממוצעת של למעלה מ-90 אחוז. פתיחת הקו נעשתה כחלק מתוכנית הרחבה ופתיחת קווים של החברה ברחבי העולם ובמסגרתו מציעה TAP קישוריות נוחה לנוסע הישראלי למגוון יעדים בפורטוגל, צפון ודרום אמריקה ואפריקה.
הטיסה היומית מתל אביב ממריאה בשעה 5:05 בבוקר ונוחתת בליסבון בשעה 9:00 (זמנים מקומיים) והטיסה מליסבון ממריאה בשעה 14:20 ונוחתת בשעה 21:30 בישראל. הקו מאפשר לרבים מהנוסעים הישראליים הגעה נוחה ומהירה לבירה ליסבון וליעדים נוספים של החברה: פורטו, פארו, מדיירה והאזוריים, ברזיל, ארה"ב ואפריקה.


TAP מתכננת לקלוט עד סוף שנת 2019 יותר מ-37 מטוסי אירבאס חדשים ממספר דגמים ו-71 עד סוף שנת 2025: 21 מטוסי A330-900neo, 17 מטוסי A321neo, 14 מטוסי A321LR ו-19 מטוסי A320neo. בכך, תהיה לאחת מחברות התעופה עם צי המטוסים הצעיר ביותר בעולם. TAP היא החברה החברה הראשונה בעולם שקיבלה את המטוס החדש ורחב-הגוף A330-900neo ובין הראשונות בעולם שמקבלת את המטוס החדש צר הגוף A321LR אשר יופעל מחודש אוגוסט הן על הקו לתל אביב והן בטיסות טרנסאטלנטיות.


TAP מציעה מחירים משתלמים לכל יעדי החברה, כאשר ניתן לרכוש כרטיסים בארבע רמות מחיר במחלקת התיירים, החל מ-DISCOUNT: ללא מזוודה, ללא הושבה, וללא אפשרות לביטול ועד PLUS – עם שלוש מזוודות, הושבה מועדפת באזור ה-PREMIUM, עדיפות בביטחון ובצ'ק אין, צבירה מוגברת של מיילים, שינוי בחינם, ביטול בתשלום ועוד. בטיסות בקו לישראל מוגשת ארוחה מלאה חמה.


TAP מפעילה טיסות מתל אביב דרך ליסבון ליעדי המשך פנימיים בפורטוגל וכן למגוון יעדים באירופה ובמרוקו, 10 יעדים בברזיל ו-7 יעדים בצפון אמריקה, וכן מציעה עצירה של עד חמישה ימים בפורטוגל ללא תוספת תשלום .במחירי ה-Discount החברה מציעה טיסות החל מ-255$ לליסבון ויעדי אירופה, 610$ לסאו פאולו, ריו דה-ז'נירו ושאר יעדי ברזיל, 790$ לניו יורק, בוסטון, מיאמי ושיקגו.TAP אייר פורטוגל חברה בברית התעופה Star Alliance. בסיס הפעילות של החברה הוא שדה התעופה הבינלאומי של ליסבון. בשנת 2018 הטיסה החברה כ-16 מיליון נוסעים.


מנהל הפעילות של החברה בישראל, ישי בוך , אמר כי "שדרוג המטוס בקו והתוצאות שאנו רואים עד כה מבחינת התפוסה מוכיחים את הצלחתה של הטיסה היומית בקו ליסבון-תל אביב. הנוסע הישראלי נהנה ממגוון היעדים של TAP במחירים תחרותיים, על גבי מטוסים חדשים ומתקדמים, בקישוריות נוחה ועם מתן שירות מצוין הן על הקרקע והן באוויר. מטוס האירבאס A321 NEO LR הוא מטוס צר גוף אשר תוכנן לטיסות ארוכות טווח עם תא נוסעים שהותאם במיוחד לצורך כך מבחינת הנוחות ומערכת הבידור האישית. הנוסע מקבל חווית טיסה מהטובות בעולם כבר ביציאה מתל אביב, לאורך כל הדרך, ועד להגעה ליעד הסופי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il