TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Trend Micro הכריזה על Cybint Solution כעל הזוכה בתחרות "Segal Cybersecurity Innovation Award"


תמיר סגל טרנד מיקרו
Trend Micro הכריזה על Solution Cybint כזוכה בתחרות "Segal Cybersecurity Innovation Award" על שם תמיר סגל מנהל פעילות Trend Micro ישראל, שנפטר בשנה שעברה. הסטארט אפ הזוכה הוכרז בטקס מרשים שנערך בקנטה, תל אביב

חמש החברות שעלו לשלב הגמר הן:
VirusBay ,פלטפורמה מבוססת אינטרנט, שמחברת בין אנשי מרכז האבטחה (SOC) לבין חוקרי תוכנה זדונית רלוונטיים.


Akeyless Security, פתרון מבוסס שירות הפועל במודל של Zero Trust, המניח שאין לבטוח בשום דבר בצורה עיוורת.


L7 Defense, מספקת הגנה בפני המציאות החדשה של התקפות botnet מבוססות AI.
Minerva Labs, עוסקת במניעה, ומחוללת מהפכה בתעשיית האבטחה של נקודות הקצה על-ידי הצגת גישה חדשה, שונה ויעילה יותר לאיום איומים אחרים.


Solution Cybint עוסקת בחינוך והדרכת Cyber, על מנת לפתור את פער המיומנויות בשוק Cyber Security באמצעות פתרונות חינוך חדשני והדרכה לכל רמות המומחיות.


פאנל של שופטים הכולל את שמואל קליגר, מייסד ונשיאTurbonomic , אביבית קוטלר, ראש תחום סייבר סקיוריטי וקהילה עסקית בכלל ביטוח, עופר לוינגר, מנכ"ל White Hat, וגיל זיסו מנכ"ל Seven Global innovation and transformation consulting בחר ב- Solution Cybint פה אחד כזוכה ונימק את הזכייה: "Solution Cybint נותנת מענה לבעיה אמיתית וכואבת שכל CISO מתמודד אתה. המשאב האנושי הוא המשאב החשוב ביותר עבור CISO והיכולת, לראשונה, לטפל בו בצורה ישירה ודינמית היא בדיוק מה שאנו צריכים. החברה בשלה מאוד יחסית לשלב בו היא נמצאת ולכן היא החברה הזוכה שלנו."


Solution Cybint, יקבל 10,000 דולר, שכר דירה למשרדים במגדל שרונה בתל אביב, למשך שישה חודשים, ליווי של בכירי החברה וייעוץ שוטף שלהם, ו-2 כרטיסים לתערוכת RSA בארה"ב ולהכרות עם בכירים ענף הסייבר ויזמיו.


עוד הכריזה Trend Micro כי הסכום שייתרם לעמותת ארז חילוץ הצלה ותרומה לקהילה, לזכרו של תמיר סגל, עומד על 46,000 ₪. החברה תרמה שקל על כל שקל שנאסף.


יקופ בורקיוגלו , מנהל אזור הים התיכון, ישראל טורקיה ויוון ב-Trend Micro, אמר כי:" אנו שמחים מאוד להכריז על הזוכה ב- Segal Cybersecurity Innovation Award”" רצינו לכבד את זכרו של תמיר סגל, מנהל פעילות Trend Micro בישראל שנפטר ביוני 2018, לאחר מאבק במחלת הסרטן. תמיר היה ייזם בנשמתו, האמין ותמך בחברות סטארט אפ ישראליות. תחרות Segal Award שנערכה על מנת לתמוך פיננסית ועסקית בחברות סטארט אפ ישראליות היא הדרך הטובה ביותר לשמר ולהמשיך את מורשתו של תמיר סגל. עם קיום התחרות אנו מקווים לעזור לעוד חברות סטארט אף להגשים את חלומן".

אודות Segal Cybersecurity Innovation Award”":
בתחרות Segal Cybersecurity Innovation Award”" הזמינה Trend Micro חברות סטארט-אפ ישראליות מתחום הסייבר, הנמצאות בשלב מוקדם (שגייסו כסף ראשוני בלבד), להציג את הפתרון שלהן כדי להשיג ליווי מקצועי של אחת מהחברות המובילות עולמית בתחום. הסטארט אפ הזוכה יקבל 10,000 דולר, שכר דירה למשרדים במגדל שרונה בתל אביב, למשך שישה חודשים, ליווי של בכירי החברה וייעוץ שוטף שלהם, ו-2 כרטיסים לתערוכת RSA בארה"ב ולהכרות עם בכירים ענף הסייבר ויזמיו.
הפרס נועד לעודד את חברות הסטארט-אפ הישראליות הרבות להגשים את חלומותיהם.

אודות תמיר סגל

1952-2018
תמיר סגל, מנכ"ל Trend Micro ישראל, נפטר לאחר מאבק בסרטן.
תמיר העשיר את חייהם של כל מי שעבד אתו - כפי שמעידה ההשתפכות העצומה של עצב ואהדה שקיבלה הידיעה על מותו בטרם עת. כל קהילת ה-IT הישראלית , שסגל היה ממקימיה, הגיבה וסיפרה על כישרון, אופטימיות, אדיבות, חכמה ויצירתיות אין קץ.


תמיר שהיה חבר מסור, אנרגטי ומבריק אך צנוע היה מנהל המעניק השראה - מישהו שתמיד הקדיש את הזמן להקשיב ולהתייעץ עם הצוות שלו, אבל גם להוות דוגמה. כל זאת לא גרעו מהיותו מנהל ואיש מכירות פנטסטי שתרמו לזכיית הסניף הישראלי במכרזים ובתקציבים של הארגונים הגדולים בישראל


מאות הצפיות בדף הפרופיל של תמיר , יעידו על ההערכה הרבה שלה זכה על ידי שותפים, עמיתים וכל מי שעבד אתו. כמנכ"ל מספר חברות סטארט-אפ בשנות התשעים של המאה הקודמת, תמיר רכש את המיומנות לזהות טכנולוגיה שתשנה סדרי עולם. בשנת 2010 הצטרף תמיר לTrend Micro לאחר ששימש כסמנכ"ל בוואלה תקשורת, והפך לדמות אסטרטגית חשובה בחברה. ההומור שלו וחביבותו מלווים אותו בכל מקום שהוא הלך.

אודות Trend Micro
Trend Micro, מובילה עולמית בפתוח פתרונות אבטחת מידע וסייבר, שמאפשרים העברת מידע דיגיטלי בטוח יותר. הפתרונות החדשניים של החברה המיועדים לצרכנים, לעסקים ולמוסדות ממשלתיים מספקים שכבות רבות של אבטחה למרכזי מידע ( Data Centers), לסביבות ענן, רשתות ארגוניות ותחנות קצה. כל הפתרונות של החברה פועלים יחד על מנת לשתף את נוף מודיעין האיומים ולספק הגנה מקושרת למרכז שליטה ומאפשרים הגנה טובה ומהירה יותר.


עם יותר מ-6000 עובדים ביותר מ-50 מדינות ומרכז מודיעין איומים המתקדם בעולם, Trend Micro מגנה על העולם המקושר.
לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: www.Trendmicro.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il