TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צעד משמעותי נוסף ברפורמה בחברת החשמל


חברת החשמל
יצא לדרך המכרז למכירת תחנת הכח רמת חובב
כשבועיים אחרי ההכרזה על הזוכה במכרז לרכישת תחנת הכוח אלון תבור, בתאריך 2.7.19 בתמורה ל- 1,872,000,000 ש"ח, חברת החשמל מפרסמת הבוקר את מסמכי המכרז למכירת התחנה השנייה, רמת חובב.

במסמכי המכרז, חברת החשמל מזמינה גופים (למעט חברות ממשלתיות) או קבוצות משותפות, ישראלים ובינלאומיים כאחד, להשתתף בהליך מיון מוקדם במסגרת מכרז להציע הצעות לרכישת אתר הייצור "רמת חובב".

מהלך זה מהווה צעד משמעותי נוסף כחלק מרפורמה רחבת היקף בפעילותה ובמבנה של חברת החשמל, אשר ביולי 2018, בדיוק לפני שנה, אושרה על ידי ממשלת ישראל.

במסגרת הרפורמה, חברת החשמל התחייבה למכור 5 תחנות כוח, על פי לוחות זמנים קבועים, תוך יישום מתווה של ירידה הדרגתית במקטע ייצור החשמל עד לכ 40 אחוזים מכלל הייצור המשקי.

רמת חובב היא אחד מאתרי היצור הגדולים במדינה הפועלים על גז טבעי. מותקנים בה 1,150 מגאווט ב9 יחידות יצור, מהן 2 מחזורים משולבים ו4 יחידות טורבינות פתוחות.
בכוונת חברת החשמל לבחור מציע שירכוש את נכסי רמת חובב, בהליך המורכב משני שלבים:

שלב המיון המוקדם, שמטרתו לבחור את המתמודדים אשר נמצאו עומדים בתנאי המיון המוקדם.
שלב המכרז, אשר אליו יוזמנו להשתתף רק המתמודדים הכשירים אשר יוכרזו על-ידי ועדת המכרזים.

התנאים לשלב המיון המוקדם כוללים, בין היתר, תנאי סף מקצועיים כמו ניסיון בתפעול ותחזוקה, ניסיון בייזום, ניסיון בבעלות וניסיון בסגירות פיננסיות –של תחנות כוח, בהספק מותקן מצטבר של לפחות 200 (מאתיים) מגה-וואט (MW), או של פרויקט תשתית אחד בעלות הקמה של מיליארד ש"ח לפחות, או של 4 פרויקטי תשתית בעלות הקמה מצטברת של לפחות שני מיליארד ש"ח .

הגופים שיעברו את שלב המיון המוקדם ישתתפו במכרז עצמו על מחיר רכישת התחנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il