TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"חינוך למסים" תוך תרומה לקהילה


פעילות פשמג3
עובדי משרד פקיד שומה מפעלים גדולים קובעים סדר יום חדש בקרב הדור הצעיר

במהלך השנה האחרונה אמצו עובדי משרד פקיד שומה מפעלים גדולים (פשמ"ג ) את תלמידי כיתות ה' ו-ו' בביה"ס תחכמוני בבת-ים, בשיתוף פעולה עם עמותת "שיעור אחר" במסגרת איכות ומצויינות וכחלק מפעילות למען הקהילה.

מזה שמונה שנים מקיימים עובדי משרד פשמ"ג פעילות זו בבית הספר ובמהלך השנה נערכו פעילויות רבות ומגוונות. מידי שבוע הגיעו לביה"ס, מתנדבי פשמ"ג, בראשותו של אבי בכר, והעבירו שיעורים פעילים בנושאי כלכלה, מיסים, כספים וצרכנות נבונה לתלמידי כיתות ו', ושיעורים בתחום עולם המשפט לתלמידי כיתות ה'.

אקורד הפתיחה היה כשתלמידי כיתות ה' צפו במשפט מבויים שעסק בטיעונים בעד ונגד קיצור חופשת הקיץ לילדים. לעומתם, ילדי כיתות ו' לקחו חלק פעיל בדיון מדומה בכנסת בנושא ישיבת התקציב, הילדים התחלקו לקבוצות וכתבו טיעונים בעד הגדלת התקציב למשרדי הממשלה השונים. בהמשך העבירו המתנדבים שיעורים חווייתיים ומעשירים.

לסיום ולסיכום שנת הפעילות החווייתית, ערכו עובדי פשמ"ג במהלך חודש יוני, פעילויות שיא לתלמידים שסיכמו את כל מה שהם חוו ולמדו לאורך החודשים האחרונים. המתנדבים נפגשו עם תלמידי כיתות ה' בירושלים, וערכו סיור בבית המשפט העליון. תלמידי כיתות ו' נפגשו עם מתנדבי פשמ"ג בנמל התעופה בן גוריון וסיירו שם מאחורי הקלעים, ובין היתר קיבלו הסבר על תחנת כיבוי האש הייחודית לנתב"ג ואף זכו להתרעננות מהתזת מים של רכב הכיבוי.


בנוסף, צוות של כלבני מטה הסמים והלבנת הון בחטיבת החקירות הציג בפני התלמידים את מיומנויותיהם המיוחדות של הכלבים והדגים את פעילותה המרתקת של היחידה. בתום הפעילויות חולקו לילדים תעודות על השתתפותם בקורסים ושי צנוע למזכרת. הילדים והמורים נהנו משלל הפעילויות המגוונות והמעשירות והודו למתנדבי המשרד על שנת פעילות פורה, מהנה ומלמדת.

משרד פקיד שומה מפעלים גדולים רואה חשיבות עליונה בקידום אחריות חברתית באמצעות טיפוח הדור הצעיר ונוטל חלק פעיל הן בנושא חינוך למסים והן למען שינוי חברתי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il