TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חיים כהן מונה למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל


חיים כהן_צילום אלישר
כהן הצטרף להיטאצ'י ונטרה באוגוסט 2018 ושימש כמנהל תיקי לקוחות בכיר

חיים כהן (52) מונה לתפקיד מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י. לאחר שמונה למנהל פעילות זמני של הסניף הישראלי לפני כשלושה חודשים, הנהלת החברה קיבלה את ההחלטה למנות את כהן למנכ"ל הסניף הישראלי. כהן הצטרף להיטאצ'י ונטרה באוגוסט 2018 ושימש כמנהל תיקי לקוחות בכיר.


פטריק מארקי, סגן נשיא לאזור מרכז EMEA בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "אנו שמחים לבשר על המינוי של חיים כהן למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. אנו בטוחים כי ההובלה של חיים את הסניף הישראלי תסייע להיטאצ'י ונטרה להמשיך לפתח ולהרחיב את דריסת הרגל שלנו בשוק הישראלי. אני מאחל הצלחה רבה לחיים בתפקידו החדש".


חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, אמר כי "אני מודה להנהלת היטאצ'י ונטרה על האמון אשר נתנו בי עם המינוי למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. אני גאה לעמוד בראש הסניף הישראלי של אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום התשתיות, ה-IoT, האנליטיקה והענן.


המטרה העיקרית שלי היא לסייע ללקוחותינו למקסם את ההשקעה של אחד הנכסים החשובים ביותר – הנתונים שלהם. ההזדמנויות הרבות הקיימות בישראל בשילוב עם הצוות המיומן של החברה יסייעו לנו להמשיך ולספק את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותינו הקיימים ולייצר גם הצלחות חדשות. הכוח המשולב של קבוצת היטאצ'י וההתמקדות הגוברת שלנו בשיתופי פעולה אסטרטגיים מעניקים לנו יתרון עסקי תחרותי".


בעבר שימש כהן במשך כשלוש שנים כמנהל פעילות המכירות בחברת קמינריו (Kaminario). לכהן מעל ל-20 שנות ניסיון בענף טכנולוגיות המידע והוא שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברות Actifio, EMC ו-IBM.
כהן הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק.


רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il