TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טכנולוגיה ישראלית תעזור לעסקים להתמודד עם התקינות הרגולטוריות החדשות באירופה


Credorax
חברת הפינטק הישראלית Credorax השיקה פתרון Smart 3D Secure בשיתוף חברת Netcetera שיעזור לעסקים להתמודד עם התקינות הרגולטוריות החדשות באירופה (PSD2 ו-SCA) ולצמצם את היקף ההונאות ברשת
חברת הפינטק Credorax, המפתחת ומספקת טכנולוגיות תשלומים מתקדמות עבור אתרי קמעונאות ופלטפורמות סחר ברחבי העולם, מודיעה על השקת פתרון Smart 3D Secure, בשיתוף עם חברת התוכנה המובילה Netcetera. מדובר בפתרון טכנולוגי שיעזור לעסקים להתמודד עם התקינות הרגולטוריות החדשות באירופה (PSD2 ו-SCA ) ולצמצם את היקף ההונאות ברשת. את הפתרון פיתחה Credorax על בסיס טכנולוגיית ה-3D Secure של חברת Netcetera, שאושרה על ידי כל חברות האשראי הבינלאומיות (EMVco), ועומדת בכל דרישות הרגולציה באירופה.

התקינה החדשה –Second Payment Services Directive) PSD2 ) צפויה להיכנס לתוקף בחודש ספטמבר 2019. תקינה זו מציבה בפני עסקים אתגרים חדשים; בין שלל הדרישות, עסקים ידרשו לבצע זיהוי של הצרכנים בשני אמצעים לפחות מתוך שלושה במטרה לייצר שכבת הגנה איכותית יותר מבעבר(Strong Consumer Authentication - SCA) .

המהלך נועד להגן על הצרכנים ובתי העסק ולוודא את זהותו של הרוכש שמבצע קנייה או פעולה פיננסית. חובה זו כאמור תחול על כל גוף מסחרי שמוכר ברחבי אירופה. בתוך כך Credorax, משיקה את Smart ,3D Secure פיתרון העונה לדרישות החדשות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המשלבת בינה מלאכותית (AI). בעזרת פיתרון זה העסקים יוכלו לנתח את הסיכון בכל עסקה בזמן אמת ולפעול בהתאם על מנת לקבל את התוצאות העסקיות הטובות ביותר, במהירות גבוהה ותוך אופטימיזציה מלאה.

"אנחנו שמחים לבנות את מערכת היחסים החזקה שלנו עם Credorax, חברה חדשנית שמבינה את ההזדמנות גם תחת האתגרים הרגולטוריים ומגיבה במהירות מבחינה טכנולוגית כדי לשרת את לקוחותיה בצורה הטובה ביותר", אמר אנדריי וקובסקי, מנכ"ל Netcetera. "אנו גאים לספק את הטכנולוגיה שעליה Credorax ביססה את פתרון זה, שהוא המוביל והגמיש ביותר בתעשייה, והסולל את הדרך לעתיד של תשלומים גלובליים אופטימליים".

"על פניו התקינה האירופאית החדשה יכולה להיתפש כנטל. אולם היא חשובה בשל ההגנה על הצרכנים והעסקים. באמצעות פתרונות חדשניים החברות יוכלו להתמודד עם כל השינויים שנכנסים לתוקף בקרוב. שקדנו רבות על פיתוח של פתרון 3D Secure חכם, שמאפשר לחברות לאמת את זהות הלקוחות בצורה אופטימאלית וללא פגיעה בחוויית הקניה של הלקוח", מציין משה סלפין,COO ו- CTO בחברת Credorax, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת Netcetera ועל ההשקה המשותפת שלנו למוצר החדש, שתואם את דרישות אימות הלקוח שלPSD2 ".

בקרב עסקים רבים באירופה עדיין קיים בלבול סביב התקינות החדשות שצפויות להיכנס לתוקף בחודשים הקרובים. כפתרון לבעיה, ארגונים מתחילים לבחון פתרונות טכנולוגיים שמסייעים לעשות זיהוי מהיר של הצרכנים ומונעים הונאות ברשת. הפתרון שמוצע על ידי Credorax, מהראשונים בשוק התשלומים, הוא גמיש, מהיר ומותאם לרכישות במובייל, בדסקטופ ובכל סוגי האפליקציות ובעל טכנולוגיה חדשנית מתקדמת.

חברת הפינטק Credorax, מפתחת ומספקת טכנולוגיות תשלומים מתקדמות. החברה הינה בנק אשר מספק פתרונות סליקה עבור אתרי קמעונאות ופלטפורמות סחר ברחבי העולם. טכנולוגיית הליבה של החברה, Source™, מספקת חוויית תשלומים יעילה וחכמה המאפשרת לסוחרים לנהל את תשלומיהם ועל ידי כך לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם. המערכת של Credorax מותאמת ללקוחות בכל ענפי הסחר המקוון ומאפשרת לקיים מסחר עם למעלה מ-120 סוגי מטבעות. בנוסף, החברה מנגישה לעסקים מגוון רחב של אמצעי תשלום אלטרנטיביים בהתאם לפעילות העסקית באזורים שונים. לקוחות Credorax נהנים מגידול באחוז העסקאות המאושרות, מערכת הגנתית מפני הונאות פיננסיות, בינה עסקית ושורה ארוכה של שירותים פיננסיים וטכנולוגיים נוספים.

חברת Netcetera השוויצרית מובילה בתחום התוכנה אשר מפתחת מגוון מוצרים ופתרונות המותאמים אישית, ואשר מספקת שירותי IT החל משלב האסטרטגיה ועד לשלבי היישום והתפעול. כמומחי תשלומים מובילים בשוק ומובילי 3D Secure החברה מציעה פתרונות תשלום דיגיטליים חדשניים ומאובטחים. לחברה 500 עובדים בעלי מטרה משותפת אחת: לסייע ללקוחותיה להגיע למטרות העסקיות הדיגיטליות שלהם. החברה נוסדה בשנת 1996 ומטה החברה ממוקם בציריך. לחברה סניפים בשוויץ, ליכטנשטיין, גרמניה, אוסטריה, מקדוניה ובאיחוד האמירויות הערביות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il