TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פארמוקן מדווחת על יציאתה מרשימת השימור וחידוש המסחר ברשימה הראשית בבורסה


גיל חובש, מנכל פארמוקן - קרדיט יחצ
החברה תחל להיסחר ברשימה הראשית החל ממחר, ה-25 ביוני 2019 והסיווג הענפי של החברה ישונה לענף ביומד-פארמה

חברת פארמוקן (Pharmocann), מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל מעל כעשור, הנסחרת בבורסה הישראלית תחת חברת מדיקל קומפרישין סיסטם (ת"א: מדיקל), מדווחת על יציאתה מרשימת השימור וחידוש המסחר ברשימה הראשית בבורסה.


החברה תחל להיסחר ברשימה הראשית החל ממחר, ה-25 ביוני 2019 והסיווג הענפי של החברה ישונה לענף ביומד-פארמה.


גיל חובש, בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן אמר: "אנו שמחים לדווח על חידוש המסחר ברשימה הראשית בבורסה ויציאה מרשימת השימור ובכך הושלם באופן מלא תהליך המיזוג של פארמוקן לחברה ציבורית בישראל. היציאה מהשימור הינה אבן דרך חשובה ומשמעותית בהשאת הערך של פארמוקן לבעלי מניותיה. פארמוקן כחברה הפועלת למעלה מעשור בתחום הקנאביס הרפואי והינה אחת מחלוצות הקנאביס בישראל תבלוט בפעילותה בתחום הקנאביס הן בישראל והן בפעילותה הבינלאומית הענפה המתבססת על שיתופי פעולה באוסטרליה, קמבודיה ויוון."


פארמוקן סיימה את שנת 2018 עם הכנסות של 14.8 מיליון שקל, רווח תפעולי של כ-8.7 מיליון שקל (כ-59% מסך ההכנסות) ורווח נקי לאחר מסים של 6.4 מיליון שקל (כ-43% מסך ההכנסות). ההון העצמי של פארמוקן ל-31.12.18 הסתכם ב-11.3 מיליון שקל.

אודות פארמוקן
פארמוקן פועלת מעל עשור בתחום הקנאביס הרפואי והיא מגדלת ומשווקת מגוון זנים של צמח הקנאביס, מפתחת זנים ייחודיים, פועלת בתחום מיצוי שמנים מצמח הקנאביס, ייצור חיצוני של מוצרים גמורים בהתאם לתקני ה-GMP וכן בפיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות ייחודיות.


פארמוקן הינה מחלוצות העשייה בתחום הקנאביס הרפואי, בעלת נתח שוק דומיננטי בישראל של כ- 15% ומעניקה שירות שוטף לכ- 4,500 מטופלים בחודש, תוך מתן תמיכה מלאה ללקוחותיה. הינה אחת משמונה החברות היחידות בישראל בעלות רישיון סופי ממשרד הבריאות לגידול קנאביס רפואי והפצתו למטופלים בישראל בהתאם לאסדרה הנוכחית והחברה הינה מהחברות הבודדות אשר קיבלו רישיון מהיק"ר במשרד הבריאות לעסוק בריבוי וגידול קנאביס רפואי, בהתאם לאסדרה החדשה על פי תקן IMC-GAP.


לפארמוקן פעילות מחקר ופיתוח ענפה, החל מהליך ריבוי באמצעות תרביות רקמה ופיתוח זנים, דרך פיתוח מוצרים לתחום הפרה רפואי והקוסמטיקה וכלה בפיתוח מכשור ייעודי לתעשיית הקנאביס הרפואי המסייעים בתהליכי הייצור של הקנאביס. לאור הניסיון שצברה החברה לאורך השנים ובהתבסס על בסיס הנתונים הנרחב שלה, החברה החלה לפעול מחוץ לישראל במטרה להרחיב את שווקי היעד שלה ותחומי פעילותה, זאת על ידי קידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומים מגוונים.


לפארמוקן חוות גידול בצפון הארץ, ליד נצרת, המשתרעת על פני שטח של כ-18 דונם, מתוכם כ-10 דונם משמשים לגידול שוטף של כ-3 טון קנאביס מעובד (10-12 טון קנאביס לפני עיבוד) באמצעות חקלאות שהינה בקדמת הטכנולוגיה. יתרת השטח, משמשת את החברה לפעילויות נלוות לייצור מוצרי הקנאביס הרפואי ולפעילויות משלימות לתחום הקנאביס הרפואי. כמו כן, בבעלות החברה מעבדה לייצור תרביות רקמה, המאפשרת לרבות צמחים בנפחים מסחריים, זהים גנטית, נקיים ממזיקים וממחלות והכל על מנת להבטיח תרופה איכותית יותר ואחידה למטופלים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il