TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליאור וידר, מנהל השקעות בכיר באפסילון


אפסילון
התייחסות למסחר: "צפי לשיאים חדשים"

וול סטריט סגרה אמש (יום שלישי) בעליות שערים חדות של עד כ- 1.4% והתקרבה עד כדי אחוז בלבד משיא כל הזמנים במדד ה- S&P500, אותו הוא צפוי לעבור להערכתנו בתקופה הקרובה, מכיוון שנראה שהמשקיעים ממשיכים להיות אופטימיים בכל הנוגע לשווקי המניות, ובכך מצטרפים ברכישת המניות לחברות שקונות את המניות של עצמן בצורה מאסיבית בחודשים האחרונים.


המגמה החיובית התחזקה בעקבות ציוצים אופטימיים בטוויטר של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ שכתב כי הייתה לו שיחת טלפון "טובה מאוד" עם נשיא סין, ושבעקבותיה תערך פגישה ארוכה בין המנהיגים במהלך וועידת ה-G20 ביפן בשבוע הבא, כשצוותי המו"מ אף יתחילו בשיחות מקדימות עוד קודם לכן.

הערב תתפרסם החלטת הריבית בארה"ב, ולאחר הלחץ המאסיבי של הנשיא על יו"ר הפד בעיקר בתקופה האחרונה, בקרב המשקיעים בשוק ישנן הערכות כי הריבית תרד כבר היום, אולם הסיכוי לכך להערכתנו נמוך, וזו תהיה הפתעה אם אכן יתרחש מהלך כזה.

מוקדם יותר אמש השווקים באירופה זינקו גם כן בהובלת מדד הדקס הגרמני שעלה בכ- 2%, לאחר שנגיד הבנק המרכזי, מריו דראגי אמר בכנס השנתי של הבנק שאם הצמיחה בגוש תמשיך להיות נמוכה, הכלכלה תמשיך להראות חולשה וחוסר הוודאות הפוליטי יימשך, הוא ישקול סבב נוסף של תמריצים ואף רמז על אפשרות להורדת ריבית נוספת בעתיד, ובכך גרם ליורו להחלש מול הדולר, וכעת במסחר המטבע עומד על מתחת ל- 1.12 דולר ליורו.

בגזרה המקומית, מדד המחירים לצרכן לחודש מאי הפתיע את המשקיעים כשעלה ב- 0.7% בעיקר בזכות עלייה עונתית חדה בסעיפי ההלבשה וההנעלה, המשך העלייה במחירי הפירות והירקות והעלייה במחיר הדלק. למרות המדד הגבוה ציפיות האינפלציה הנגזרות משוק ההון עדיין עומדות על רמה של כ- 1.3% ולהערכתנו הריבית צפויה להישאר על כנה בחודשים הקרובים.

כרגע נראה כי שווקי המניות בארה"ב יבחנו את רמות השיא בימים הקרובים, ולהערכתנו כאמור אף יעברו אותם וימשיכו לעלות. כמעט כרגיל בחודשים האחרונים, כל העיניים ימשיכו להיות מופנות לסאגת הסכם הסחר בין ארה"ב לסין. במידה ואכן שיחות הסחר יחזרו לתלם, הראלי בשווקים צפוי להמשך, לאחר שעד אתמול הפתרון היה נראה רחוק במיוחד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il