TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת רולטיים קיבלה את זיכיון המותג האיטלקי לתכשיטי יוקרה: ALLIORI


סניף אימפרס קרדיט גבי קבלו
מותג היוקרה ALLIORI נמכר בחנויות יוקרה ב-27 מדינות ברחבי העולם, באירופה וארה"ב. התכשיטים מיוצרים מזהב אדום 18 קראט, משובצים ביהלומים לבנים או חומים
קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים ותכשיטים בינלאומיים, קיבלה בימים אלה את הזיכיון לייבוא ושיווק מותג תכשיטי היוקרה מאיטליה: ALLIORI (אליאורי) מבית FA GIOIELLI.

מותג היוקרה ALLIORI נמכר בחנויות יוקרה ב-27 מדינות ברחבי העולם, באירופה וארה"ב. התכשיטים מיוצרים מזהב אדום 18 קראט, משובצים ביהלומים לבנים או חומים.

הקו העיצובי של המותג משלב עיצוב קלאסי ואלגנטי עם טאצ' איטלקי איכותי. התכשיטים מתאימים גם ללבוש יומיומי וגם להופעה אלגנטית בערב.

לדברי אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים: "החלטנו להביא את ALLIORI כי מדובר במותג איטלקי איכותי, עם הרבה סטייל, העושה שימוש בחומרי גלם הטובים ביותר בעולם, ובאיכות עבודה וגימור מהמשובחים שיש, וזה מה שעושה את ההבדל."

עוד מסר לוי: "מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחיריו באיטליה וינועו החל מ-1,990 ₪ עד 16,000 שח. לדבריו: "קולקציית התכשיטים תשווק בשלב הראשון בסניפי רשת אימפרס בקניון עופר רמת אביב ובקניון TLV. בשלב השני יכנס המותג לכל סניפי הרשת".

דוגמאות של מחירי המותג בישראל: עגילים החל מ- 3,490 ש"ח, צמידים החל מ-3,290 ש"ח, שרשראות+ תליונים החל מ- 1,990 ש"ח, טבעות החל מ- 2,390 ש"ח.

קבוצת רולטיים עוסקת בייבוא ושיווק של מותגי שעוני ותכשיטי יוקרה ואופנה בישראל. הקבוצה מפעילה את רשת אימפרס ורשת חנויות סווטש. בין המותגים המובילים של הקבוצה: בריגה, הובלו, אומגה, לונג'ין, אוריס, גוצ'י, טיסו, FILA, אן קליין ועוד.

ניתן להשיג ברשת אימפרס ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.impress-stores.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il