TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ון קאסלה, בעל השליטה בשותפות רא"מ, מתכנן להגדיל את אחזקותיו בשותפות ולרכוש יחידות השתתפות בסכום של עד 100,000 דולר


שותפות ראמ - רותם אנרגיה מחצבים (רותם אנרגיה יהש)
שותפות רותם אנרגיה מחצבים (רא"מ), בניהולם של יושב ראש הדירקטוריון ד"ר יעקב מימרן והמנכ"ל ג'אק סבג, הוקמה בשנת 2016 על ידי השותף הכללי חברת Northwood Exploration Israel והונפקה בבורסה של ת"א בנובמבר 2018

ג'ון קאסלה, בעל השליטה בשותפות רא"מ (רותם אנרגיה יה"ש) הודיע כי הוא מתכנן להגדיל את אחזקותיו בשותפות. השותפות דיווחה הבוקר כי בעלת השליטה בשותף הכללי, ,Northwood Exploration Pty מתכננת לרכוש יחידות השתתפות בהיקף של עד 100,000 דולר, בבורסה ומחוצה לה.


הרכישה תהיה על פי תוכנית לרכישת ניירות ערך של השותפות בהתאם להוראות עמדה משפטית 101-18 של רשות ניירות ערך: הגנת נמל מבטחים מפני שימוש במידע פנים בעת ביצוע עסקאות בניירות ערך של תאגיד על ידי נושאי משרה בכירה, עובדים ובעלי מניות עיקריים בתאגיד.


שותפות רותם אנרגיה מחצבים (רא"מ), בניהולם של יושב ראש הדירקטוריון ד"ר יעקב מימרן והמנכ"ל ג'אק סבג, הוקמה בשנת 2016 על ידי השותף הכללי חברת Northwood Exploration Israel והונפקה בבורסה של ת"א בנובמבר 2018. השותפות מתכננת להקים במישור רותם מתקנים להפקת נפט וחשמל.


רישיון רותם מזרח, אותו מחזיקה השותפות ב-100%, הוכרז לאחרונה כתגלית ע"י משרד האנרגיה. שטח התגלית משתרע על למעלה מ-2,900 דונם באזור ייעודי לכריה, סביב מכרה פעיל לפצלי שמן. על פי הערכת מומחה חיצוני בלתי תלוי, עתודות פצלי שמן בשטח הנ"ל נאמדות בכ-245 מיליון טון מהם ניתן להפיק כ-135 מליון חביות נפט.


לשם הפקת אנרגיה יוזנו מתקני רא"מ בפצלי שמן ובכ- 200 אלף טון של פסולת פלסטיק עירונית מדי שנה. פעילות השותפות משתלבת עם מדיניות המשרד להגנת הסביבה המקדם הקמת מתקנים להשבת אנרגיה מפסולת כאשר פסולת פלסטיק עירונית בלתי מתכלה (דוגמת שקיות ועוד) מהווה בעיה סביבתית גוברת. בהקשר זה ראוי לציין כי מעבר להשלכות הסביבתיות, לשימוש שתעשה השותפות בפסולת הפלסטיק השלכות כלכליות: בשל חיסכון בהטמנה של כ- 200,000 טון פסולת בשנה, שותפות רא"מ מקטינה נזק סביבתי בהיקף של למעלה מ- 15 מיליון ₪ בשנה.


לאחרונה דיווחה השותפות על השלמת ביצוע פיילוט שממנו עולה כי תפוקת החשמל שהשותפות תוכל לייצר משילוב של פצלי שמן ופסולת פלסטיק תהא ככל הנראה גדולה מהצפוי ותוכל לעמוד על כ- 55-65 מגה וואט. תוצאות הפיילוט מצביעות על כך שניתן יהיה להפחית את התלות של השותפות בתנודתיות של מחיר הנפט ומקלות על הגעה לסגירה פיננסית בדרך להקמת מתקני ההפקה במישור רותם.


קאסלה, בעל השליטה בשותף הכללי, הינו אחד מבכירי התעשיינים באוסטרליה ומדורג בין 50 העשירים ביבשת. משפחת קאסלה מחזיקה באחד הייקבים הגדולים באוסטרליה ונחשבת ליצואנית היין הגדולה ביותר לארה"ב. בנוסף, לקאסלה פעילות בינלאומיות נוספות בתחום המחצבים והמינרלים.
תכנית הרכישה תיכנס לתוקפה שלושה חודשים מתאריך החתימה ותהיה בתוקף למשך שניים עשר חודשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il