TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הושלם המיזוג של פארמוקן עם החברה הציבורית מדיקל


פארמוקן
בעלי המניות של מדיקל אישרו פה אחד את מיזוג פעילות הקנאביס של פארמוקן הצומחת והרווחית

פארמוקן סיימה את 2018 עם הכנסות של 14.8 מיליון שקל ורווח נקי של 6.6 מיליון שקל
חברת פארמוקן (Pharmocann), מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל מעל כעשור, מדווחת על השלמת עסקת המיזוג לתוך החברה הציבורית מדיקל. אסיפת בעלי המניות אישרה פה אחד את המיזוג.


פארמוקן הינה חברת צמיחה עם גידול שנתי דו ספרתי בהכנסות, נתח שוק דומיננטי בישראל של כ-14%, המעניקה שירות שוטף לכ-4,500 מטופלים בחודש ומציגה גידול עקבי דו ספרתי ברווח הנקי. לחברה שיתופי פעולה בינלאומיים המבוססים על מחקר ופיתוח של החברה, הידע וניסיון רב השנים.


פארמוקן סיימה את שנת 2018 עם הכנסות של 14.8 מיליון שקל, רווח תפעולי של כ-8.5 מיליון שקל (כ-57% מסך ההכנסות) ורווח נקי לאחר מסים של 6.6 מיליון שקל (כ-44% מסך ההכנסות). ההון העצמי של פארמוקן ל-31.12.18 הסתכם ב-11.6 מיליון שקל.


בהתאם להסכם, מדיקל רכשה את מלוא (100%) הון המניות של חברת פארמוקן, וזאת כנגד הקצאת כמות כוללת של 4,715,241 מניות רגילות של מדיקל, אשר מהוות כ- 72.24% מהונה של מדיקל. ההסכם כולל את העברת כלל הפעילות והידע של פארמוקן למדיקל, ובכלל זה מגוון הפעילויות של החברה בשרשרת הערך בתחום הקנאביס בריבוי, גידול, עיבוד, ייצור ומכירה של מוצרי קנאביס לשימוש רפואי וכן ייצור ופיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות ייחודיות, סדרת מוצרים בתחום הפארמה לטיפול בכאבים כרוניים וסדרת מוצרים בתחום הקוסמטיקה, שיתופי הפעולה הבינלאומיים, פעילות המו"פ והמחקר קליני בתחום של מחלת עור נפוצה וחסרת מזור. בעלי המניות הגדולים כיום במדיקל הינם החברות ווליו בייס עם 27% וסייבל השקעות עם 16%.


פארמוקן פועלת מעל עשור בתחום הקנאביס הרפואי והינה אחת משמונה החברות היחידות בישראל בעלות רישיון פעיל ממשרד הבריאות לגידול קנאביס רפואי והפצתו למטופלים בישראל. החברה מגדלת ומשווקת מגוון זנים של צמח הקנאביס, מפתחת זנים ייחודיים, פועלת בתחום מיצוי שמנים מצמח הקנאביס וייצור חיצוני של מוצרים גמורים בהתאם לתקני ה-GMP. כמו כן, לפארמוקן ידע נרחב בייצור עצמי של שמנים ושמן חצי מוצק.


לפארמוקן חוות גידול בצפון הארץ, ליד נצרת, המשתרעת על פני שטח של כ-20 דונם, מתוכם כ-10 דונם משמשים לגידול שוטף של כ-3.5 טון קנאביס מעובד (10-12 טון קנאביס לפני עיבוד) באמצעות חקלאות שהינה בקדמת הטכנולוגיה. ביתרת השטח, אשר אינו משמש לגידול השוטף, משתמשת פארמוקן לפעילויות נלוות לייצור מוצרי הקנאביס ולפעילויות משלימות לתחום הקנאביס, כגון: מערך ייצור לתרביות רקמה וייצור מכשור ייעודי לתעשיית הקנאביס המבוסס על ידע וניסיון רב שנים של פארמוקן.


בנוסף, לפארמוקן שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומים מגוונים, המבוססים, בין היתר, על הניסיון שצברה לאורך השנים ובסיס הנתונים הנרחב שלה בתחום. לחברה שיתופי פעולה באוסטרליה עם Queenland Bauxite Ltd, חברה ציבורית אוסטרלית (QBL). וכן שיתופי פעולה במיזמים בקמבודיה וביוון.


בתחום הפארמה, לפארמוקן סדרת מוצרים לטיפול בכאבים כרוניים וכן שמן חצי מוצק המטפלים בפגיעות עור. פארמוקן מספקת את מוצריה לכלל ההתוויות הרפואיות המאושרות על ידי משרד הבריאות לשימוש בקנאביס רפואי. במסגרת פעילות זו, משתפת פארמוקן פעולה עם בית חולים ומוסד אקדמי מובילים במסגרת מחקר קליני בתחום של מחלת עור נפוצה וחסרת מזור.


בתחום הקוסמטיקה, לפארמוקן סדרת מוצרים המבוססים על חומרים פעילים מצמח הקנאביס ועל למעלה מ-20 פורמולות ייחודיות בפיתוח עצמי, אשר חלקן מושתתות על טכנולוגיית היידרו-ג'ל ייחודית. מוצרים אלו משווקים במינונים המאפשרים מכירה בדלפקי חנויות מחוץ לישראל, במדינות המתירות מכירה ומהווים בין היתר בסיס לשיתופי הפעולה הבינלאומיים של פארמוקן.


בתחום המחקר והפיתוח, פועלת פארמוקן לפיתוח חומרי הדברה ייעודיים לגידול הקנאביס- באמצעות שיתוף פעולה עם מכון מיג"ל (מרכז ידע גליל עליון) בתחום הגנת הצומח, שנועד לפתח אמצעי הדברה ידידותיים משולבי הדברה ביולוגית; וכן משתפת פעולה עם מעבדה לחקר הסרטן של מוסד אקדמאי לבחינת השפעותיהם של זנים ומוצרי קנאביס שונים על תאים סרטניים במטרה לאפשר התאמת זנים למחלות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il