TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרטנר, לשכת העצמאים ו-Infinity Labs R&D מבית מטריקס במיזם משותף עבור הפרילנסרים בישראל


Vlancer
המיזם, Vlancer, ישרת למעלה מחצי מיליון עצמאיים בישראל דרך אתר ואפליקציית מובייל

הושק אתר העצמאים הגדול בישראל (www.vlancer.co.il), שנועד לסייע במציאת עבודות לפרילנסרים ולאתר עצמאיים עבור פרויקטים ייעודיים. 'Vlancer' הוקמה לפני כשנתיים ע"י קבוצת יזמים מעולמות הטכנולוגיה שזיהו את הצורך ההולך וגובר עבור הקהילה בצמיחה המונה כ- 540,000 מכלל האוכלוסייה בישראל וכ-57 מיליון מהאוכלוסייה בארה"ב.


הטכנולוגיה הייחודית של Vlancer מציעה לראשונה את כל השירותים שפרילנסר צריך בפלטפורמה אחת – החל ממציאת עבודה שרלוונטית לתחומי העיסוק של המשתמש ועד שירותי ביטוח לעצמאיים, שירותי תקשורת, הדרכות וזכויות. עם הכניסה לאתר הגולש נחשף ליותר מ – 650 תחומי תעסוקה ומתן פתרונות מהירים ומידיים עבור כל מכשולי הבירוקרטיה הצפויים בדרכם של הפרילנסרים כגון ביטוח, מס הכנסה, פנסיה ועוד. מנוי חודשי עבור פרלינסר עומד על כ 59 ש"ח + מע"מ ועבור מעסיק שרוצה לאתר ביצועיסט לפרויקט - פרסום המודעות הן בחינם.


גור גוט, מייסד ומנכ"ל החברה, עובד שנים כעצמאי בעולמות התוכן הויזואלי וזיהה כי עתיד שוק העבודה בישראל עומד להשתנות. עצמאים יתפסו נתח שוק גדול יותר ולפיכך הצרכים שלהם ישתנו והם יזדקקו להיצע רחב של שירותים שכיום אין לו מענה אחד ומקיף.


ל-Vlancer יש כמה שותפים אסטרטגיים בינהם חברת פרטנר שתסייע ללקוחות העצמאיים של החברה בכל נושאי התקשורת, לשכת העצמאים בישראל ו-Infinty Labs R&D מבית מטריקס שהקימה את התשתית הטכנולוגית והשקיעה בחברה.


גור גוט: "במהלך העבודה שלי כעצמאי נחשפתי להרבה פרילנסרים המתקשים לאתר פרויקטים רלוונטיים לצד עלייה חדה במספר המעסיקים שמעוניינים באנשי מקצוע פר פרויקט. לראשונה בישראל קם בית לפרילנסרים הנותן פתרון כולל לצרכים שלהם באופן מהיר, נח ומשתלם. אני שמח על החיבור המצוין עם השותפים שלנו לדרך ואני בטוח שביחד נצמיח את קהילת הפרילנסרים החזקה והגדולה בישראל".


סטיב הררי, מנכ"ל שותף ומייסד Infinity Labs R&D: "כחברה שעומלת רבות על מנת לשנות את פני פיתוח התוכנה בארץ ובעולם על ידי הכשרה של מאות מפתחים מצוינים מידי שנה, אנו מרגישים מחויבים למיזמים מהסוג הזה. המפתחים שלנו הם דור העתיד של העצמאיים בישראל, הם היזמים של המחר שיזדקקו למקום המרכז עבורם את כל השירותים הדרושים להם".
www.vlancer.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il