TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פירמת פאהן קנה וארגון Sid לפיתוח בינלאומי אירחו את ד"ר נגוזי אוקונג'ו-איוולה


עומדים מימין לשמאל- עברי ורבין, מנכ"ל Goodvision מקבוצת פאהן קנה, ד''ר נגוזי אוקונג'ו-איוולה, ורו"ח שלומי ברטוב, מנכ"ל פאהן קנה יועצים
לשעבר שרת האוצר של ניגריה, מנכ"לית הבנק העולמי לשעבר וחברת דירקטוריון טוויטר

פירמת רואי החשבון פאהן קנה Grant Thornton Israel, בשיתוף עם האגודה לפיתוח בינלאומי- סיד ישראל, וחברת האנרגיה הסולארית לומוס גלובאל, ארחו ביום חמישי במשרדי הפירמה בתל-אביב את הכלכלנית המפורסמת ד"ר נגוזי אוקונג'ו-איוולה, לשעבר מנכ"לית הבנק העולמי (בשנים 2007-2011), שכיהנה בשנים 2003-2006 כשרת האוצר ושרת החוץ של ניגריה, המדינה הגדולה באפריקה.


המארחים של ד"ר אוקונג'ו-איוולה היו עברי ורבין, שותף בפאהן קנה ומנכ"ל Goodvision אחריות תאגידית, רו"ח שלומי ברטוב, מנכ"ל פאהן קנה יועצים, אלון בר, מנכ"ל סיד ישראל, ודוידי וורטמן, מנכ"ל ודירקטור בחברת לומוס גלובאל. בנוסף, נכחו גם רון אייפר, מנהל תחום כלכלה ותשתיות במשרד ראש הממשלה, צפריר אסף, מנהל מחלקת שווקים מתעוררים ומוסדות פיננסיים בינלאומיים במשרד הכלכלה, ואמיר סבהט מארגון Healthcare Israel. בין היזמים שהשתתפו: אורית שטראוס מנכ"לית GivingAway, מקס סימנובסקי מנכ"ל Soapy, אתי רובין סמנכ"לית מדילר, ואיסמעיל קרוב מנכל Avenews.

ד"ר נגוזי אוקונג'ו-איוולה, היא בת לשבט האיגבו מניגריה. כילדה חוותה את מוראות מלחמת ביאפרה בה לחם אביה כקצין בכיר למען עצמאות החבל. ב- 1977 סיימה בהצטיינות תואר ראשון באוניברסיטת הרווארד, וב- 1981 סיימה את הדוקטורט מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס.

ד"ר אוקונג'ו-איוולה ציינה במפגש כי היא גאה להתארח בישראל, ועמדה על החשיבות של כניסת המגזר הפרטי להשקעות באפריקה בגלל החדשנות ויכולת הביצוע שלו. היא ציינה כי "ישנם אתגרים גדולים ליבשת אפריקה, אך חשוב להבין שהכלכלה גדלה, האוכלוסייה התרחבה, ואיתם גם ההזדמנויות להשקעה". בדבריה ציינה מספר דוגמאות מעניינות של טכנולוגיות שהצליחו לעשות שינוי, ביניהן טכנולוגיית רחפנים שמביאה תרופות וחיסונים למקומות נידחים באפריקה ללא גישה.


ד"ר אוקונג'ו-איוולה הוסיפה: "בקרוב אוכלוסיית המערב תתחיל להזדקן, כשבני 60 ומעלה יהוו אחוז נכבד מהאוכלוסייה. באפריקה יש אוכלוסייה צעירה ושאפתנית, אך התשתיות הנוכחיות אינן נותנות מענה ראוי בתחומי הרפואה, התחבורה, התקשורת והרווחה. החיבור בין חדשנות ישראלית והרצון לשפר תשתיות באפריקה יכול להועיל לכל הצדדים".


לסיום המפגש העניק עברי ורבין שכותב בימים אלה את דוח הקיימות של האירוויזיון לד"ר אוקונג'ו-איוולה את הצעיף הרשמי של האירוויזיון. עברי ורבין הדגיש בדבריו כי "שווקים רבים בעולם כבר גילו את הטכנולוגיה הישראלית, וכעת הגיע תורה של אפריקה. אנחנו כאן כדי לסייע לחברות ישראליות לחדור לשוק האפריקאי במגוון תחומים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il