TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת האנליטיקה סייסנס רוכשת את Periscope Data האמריקנית על 150 עובדיה


מנכל סייסנס אמיר אורעד והארי גלזר, מנכל ומייסד שותף בחברה הנרכשת Periscope Data
סייסנס חושפת שלאחר הרכישה היא חצתה את רף ה-100 מיליון דולר הכנסות (ARR) ומשרתת יותר מ 2,000 לקוחות

מנכ"ל החברה אמיר אורעד: "המהלך יאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את פלטפורמת האנליטיקה הטובה ביותר עם יכולות חדשות וממוקדות לצוותי נתונים מתקדמים ו data science שעובדים ישירות בענן". החברה חצתה את רף 700 העובדים ומכריזה על מאות משרות פתוחות

חברת הטכנולוגיה הישראלית סייסנס (Sisense), שפיתחה טכנולוגיית בינה עסקית (BI) מתקדמת לניתוח אנליטי של נתונים עסקיים מורכבים, מודיעה היום על עסקת רכישה של חברת האנליטיקה האמריקנית Periscope Data הממוקמת בעמק הסיליקון. כתוצאה מהעסקה ההכנסה השנתית של סייסנס חצתה את רף ה-100 מיליון דולר ARR.

הפלטפורמה שפיתחה סייסנס מאפשרת לכל ארגון או חברה, לתרגם מידע מורכב, גדול ומבוזר לאפליקציות אנליטיות חכמות וויזואליות ולהציג תובנות משמעותיות לכל עובדי הארגון ולקוחותיו בזמן אמת. ייחוד המערכת של סייסנס הוא בגמישות ובמהירות שבה ניתן לנתח את הנתונים והעובדה שהן משתמשים מתקדמים והן משתמשים חסרי ידע באנליטיקה יכולים ליהנות מיכולותיה. לסייסנס לקוחות בכל הגדלים, החל מסטרטאפים בתחילת דרכם ועד ארגוני ענק כדוגמת General Electric, Nasdaq, Wix, Philips ואחרים.


חברת Periscope Data האמריקנית פיתחה פתרון לניתוח אנליטי בעבור משתמשים מתקדמים ממחלקות הדאטה בארגונים. החברה מספקת שירותים לטינדר (Tinder), פלקס-פורט (Flexport). לחברה כ-150 עובדים היושבים כולם בסן פרנסיסקו.

שילוב הכוחות בין החברות יעבה את יכולתה הטכנולוגית של סייסנס, ויאפשר לה לספק למשתמשים את פלטפורמת האנליטיקה הטובה ביותר מסוגה עם יכולות חדשות וממוקדות לצוותי נתונים מתקדמים ולצוותי data science שעובדים ישירות בענן. עם הרכישה יתווספו לסייסנס מאות רבות של לקוחות ברמה הגלובאלית, מה שמוביל לחציית רף 2,000 הלקוחות, ביניהם חברות וארגונים מהגדולים ומהמובילים בעולם כגון ספוטיפיי, פיליפס, ניו רליק, ג׳נרל אלקטריק ונאסד״ק.

"כבר עכשיו חברות בכל העולם הופכות למונחות נתונים וכל מוצר בשוק עובר להיות מבוסס על אנליטיקות מתקדמות", מציין מנכ"ל סייסנס אמיר אורעד, "טכנולוגיות ענן, פתרונות ביג דאטה ו-AI, מאיצים את הפיכתו של העולם העסקי למונחה דאטה". מוסיף, "אנו מאמינים שהגורמים שעוסקים בניתוח דאטה יחד עם הצוותים האנליטיים שבכל ארגון או עסק, משפיעים רבות על העולם ועל התוצר הסופי שצרכנים נעזרים בו בכל תחום. המהלך האסטרטגי שסייסנס הובילה ברכישת Periscope Data יאפשר לנו להמשיך לפתח את הפלטפורמה הטובה ביותר מסוגה שתספק יכולת ניתוח עילאית. כזו שתוכל לייצא תובנות במהירות לכל חברה ועסק".

סייסנס רוכשת את כל הנכסים והאופרציה העסקית של פריסקופ דאטה (Periscope Data). כל עובדי החברה מצטרפים לעובדיה הגלובליים של סייסנס, מה שמביא את סייסנס לחציית רף 700 העובדים ואף לפתוח מאות משרות חדשות בתל אביב, ניו יורק ובסן פרנסיסקו. החברה הנרכשת, פריסקופ דאטה, נוסדה על ידי הארי גלזר וטום אוניל. עם הרכישה השניים ישולבו בתפקידי מפתח בסייסנס.

"שתי החברות משלימות האחת את השנייה והחבירה ביניהן היא אירוע משמעותי לתעשיית נתוני העתק (ביג דאטה). סייסנס ופריסקופ דאטה חולקות את אותם ערכים ואת אותה שאיפה למצוינות טכנולוגית", מציין הארי גלזר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה הנרכשת Periscope Data. "המגעים שלי עם מנכ"ל סייסנס, אמיר, נמשכים כבר מעל לשנה, וכבר מתחילת השיחות ביננו הבנו שהחיבור ייצור חברה מובילה בתחום הבינה העסקית. שתי החברות הגיעו להישגים משמעותיים בתחומן ודורגו במקומות גבוהים בדו"חות של פורבס וגרטנר לדוגמה – יתר על כן, שתי החברות חולקות DNA ארגוני זהה מה שמאפשר חיבור טבעי ומוצלח".

״בחברות תעופה יש מקורות מידע רבים הדורשים מעקב תמידי, בייחוד בהתחשב במורכבות הניכרת של פעילות מנועי הסילון שלנו. אנו מנתחים באופן מתמיד את המידע הרב הזה על מנת לזהות תובנות קריטיות לבטיחות טיסות״, הוסיף יינס נימאן, מנהל מוצר לפתרונות בטיחות במעבדות R2 בחברת רולס-רויס. ״סייסנס מפשטת את פאזל המידע המורכב, ומאפשרת לנו לספק תובנות מהותיות ללקוחותינו במאמצנו המתמיד לשיפור הבטיחות. אנו נלהבים ביותר עקב הרכישה הזו אשר תספק לנו כלים מתקדמים לניתוח בעיות המידע הסבוכות ביותר בנמצא״.

״פלטפורמת האנליטיקה של סייסנס מאפשרת לוורייזון לבנות מערכות בקרות איכות אוטומטיות, באמצעות יכולות הבינה המלאכותית המוטמעות בה אשר מתריעות מראש על כשלים אפשריים ברשת העצומה שלנו״, הסביר ג׳ון מוסה, דירקטור להנדסה בחברת Verizon Wireless. ״אנו מצויים בחיפוש מתמיד אחר פלטפורמות אשר תדענה להתמודד עם האתגרים המסובכים ביותר ואשר תוכלנה לשרת את מומחי המידע בוורייזון. לפיכך אנו מצפים בעניין רב לחידושים הבאים שסייסנס תשחרר לשוק בעקבות ההכרזה האחרונה״.
חברת סייסנס הישראלית נוסדה בשנת 2004 בידי גיא בויאנג'ו, אביעד הראל, עדי עזריה, אלדד פרקש, ואלעד ישראלי ומנהל אותה המנכ"ל אמיר אורעד. סך ההשקעות בחברה מסתכם עד כה בכ-200 מיליון דולר וכיום היא מעסיקה מאות רבות של עובדים בישראל, ניו-יורק, לונדון, אריזונה, קייב, מלבורן וטוקיו.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il