TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פירמת רואי החשבון פאהן קנה מיזגה את משרד אלי גולדשטיין ושות'


מימין לשמאל- רואי החשבון יזהר קנה, אלי גולדשטיין, מיקי בלומנטל
במסגרת המיזוג מונה רו"ח אלי גולדשטיין, סגן נשיא לשכת רואי החשבון בשנים 2015-2018 לשותף בפאהן קנה, והוא צפוי להוביל מספר תיקי ביקורת משמעותיים

רו"ח מיקי בלומנטל, שותף מנהל בפירמת פאהן קנה Grant Thornton Israel: "החבירה עם משרד אלי גולדשטיין ושות' היא חלק מאסטרטגיה של הפירמה לאתר ולמנף מנועי צמיחה לפעילותנו באמצעות מיזוגים של משרדים קטנים ובינוניים"


פירמת רואי החשבון פאהן קנה Grant Thornton Israel מיזגה לתוכה את משרד רואי החשבון אלי גולדשטיין ושות', המונה 6 עובדים. עם השלמת המיזוג הפכו ששת עובדי משרד גולדשטיין לעובדי פירמת פאהן קנה, המונה כיום מעל 300 עובדים. במסגרת המיזוג מונה רו"ח אלי גולדשטיין, סגן נשיא לשכת רואי החשבון בשנים 2015-2018 לשותף בפאהן קנה, והוא צפוי להוביל מספר תיקי ביקורת משמעותיים.


רו"ח אלי גולדשטיין הוא בוגר אוניברסיטת בר-אילן בלימודי חשבונאות וכלכלה. את התמחותו עשה אלי במשרד ברייטמן ושות' (כיום – Deloitte) בו כיהן כשותף במשך מספר שנים. בשנת 1986 ייסד את משרד רואי החשבון גולדשטיין סבו טבת, אותו ניהל עד לשלהי שנת 2008. בין השנים 2010-2017 היה אלי גולדשטיין שותף ומנהל מקצועי בפירמת רואי החשבון רווה רביד.

רו"ח גולדשטיין בעל ניסיון רב ומומחיות בניהול סביבת ביקורת מתקדמת, בטיפול וליווי לקוחות מוסדיים, גדולים ומורכבים, לרבות תהליכים של גיוס הון פרטי וציבורי, בארץ ובחו"ל. לעת הצורך נותן אלי חוות דעת בסוגיות ביקורת וחשבונאות מורכבות. בנוסף, לאלי ניסיון רב שנים בביקורת פנים, וכן הוא משמש כמומחה ובורר ביישוב מחלוקות עסקיות וחשבונאיות. גולדשטיין הוא רס"ן במילואים, לאחר שירות של 20 שנה בסדיר, קבע, ומילואים כטייס מסוקים בחיל האוויר, לרבות כמדריך טיסה בקורסים מתקדמים.

החל משנת 2012 רו"ח אלי גולדשטיין מכהן כחבר הוועד המרכזי של לשכת רואי חשבון בישראל, כיהן כסגן נשיא הלשכה בין השנים 2015-2018. אלי משמש כיו"ר וחבר בוועדות שונות של הלשכה, עמד בראש המועצה המקצועית שלה ומנהל את ה"אשנב לפרקטיקה": גוף הייעוץ המקצועי של לשכת רואי חשבון בישראל לחבריה. בנוסף, מכהן רו"ח גולדשטיין, החל בשנת 2015 כמשתתף קבוע בוועדה המקצועית של המוסד הישראלי לתקינה בחשבונאות.


פירמת פאהן קנה ושות', המנוהלת על ידי רואי החשבון יזהר קנה ומיקי בלומנטל, נמנית על משרדי רואי חשבון המובילים בישראל. המשרד, המונה מעל 300 עובדים, חבר ברשת העולמית Grant Thornton, המאגדת בתוכה משרדים עצמאיים העוסקים בראיית חשבון ובייעוץ במעל 100 מדינות ברחבי העולם. הפירמה מספקת את כל שירותי ראיית החשבון ללקוחות בתחומים מגוונים ובכללם פיננסים, שוק ההון, נדל"ן ואחזקות, תעשייה, היי-טק, חינוך ותרבות, ותחומים נוספים.


המיזוג של משרד גולדשטיין ושות' מצטרף לשורה של מיזוגים שביצעה פאהן קנה בשנים האחרונות וביניהם: מיזוג משרד רשף ושות', המתמחה בתחום היהלומים, מיזוג חברת גוד ויז'ן בראשות עברי ורבין, המתמחה באחריות תאגידית לעסקים, ומיזוג משרד הלוי דוויק, המתמחה בייעוץ למגזר הממשלתי והעסקי בתחומי האנרגיה והמכרזים.


"החבירה עם משרד אלי גולדשטיין ושות' היא חלק מאסטרטגיה של הפירמה לאתר ולמנף מנועי צמיחה לפעילותנו באמצעות מיזוגים של משרדים קטנים ובינוניים בתחום ראיית החשבון", אמר רו"ח מיקי בלומנטל, שותף ומנהל בפירמת פאהן קנה ושות' Grant Thornton Israel. "אנו בוחרים למזג משרדים בעלי פוטנציאל לסינרגיה עם פאהן קנה ושות', שתאיץ צמיחה והתרחבות של הפירמה למגזרים נוספים במשק הישראלי. מכיוון שאלי והצוות שלו מגלמים את כל היתרונות האלה, אנו משוכנעים שהצטרפותם לשורותינו תביא תועלת רבה ללקוחות הקיימים והעתידיים שלנו ותחזק את מעמדנו כמשרד רואי חשבון מוביל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il