TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת התיירות פאנטסתי, המתמחה בטיולים מאורגנים וחבילות נופש לאירופה לקהל הרחב ובמחירים מוזלים, מרחיבה את היצע החופשות אותן משווקת גם לקהלי יעד ספציפיים


פזית בר עוז מנהלת פאנטסתי קרדיט צילום נדב אבישר
תשווק חופשות ייחודיות השוות לכל כיס למשפחות יחידניות וחד הוריות, המשלבות באופן הרמוני פעילויות משותפות להורים ולילדים.

במקביל, תאפשר בחלונות זמן מוגדרים זמן חופשי להורים למילוי המצברים

חברת התיירות פאנטסתי, מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, המתמחה בטיולים מאורגנים וחבילות נופש לאירופה לקהל הרחב ובמחירים מוזלים, מרחיבה את היצע החופשות אותן משווקת גם לקהלי יעד ספציפיים. תשווק חופשות ייחודיות השוות לכל כיס למשפחות יחידניות וחד הוריות, המשלבות באופן הרמוני פעילויות משותפות להורים ולילדים.


במקביל, תאפשר בחלונות זמן מוגדרים זמן חופשי להורים למילוי המצברים.


היעד הראשון של חברת פאנטסתי אשר יושק בקטגוריה זו יהיה לברצלונה בספרד למשך שבוע ימים, יעד תוסס ומבוקש עם תנאי מזג אוויר טובים ברוב ימות השנה. הטיולים אשר יצאו בחודשים יולי ואוגוסט 2019, ישמשו כפלטפורמה איכותית להרחבת המעגלים החברתיים לגברים ולנשים כאחד. מסלול הטיול יכלול ביקור בפורט אוונטורה פארק השעשועים הגדול בספרד, ביקור בדולפינריום, בקמפ נואו, חירונה, אמפוריה ברווה וכמובן באתרים האייקוניים כמו סגרדה לה פמיליה, הרובע היהודי, קאזה מילה, פסל המדונה השחורה ועוד.


במהלך ימי הטיול ובזמן שההורים יזכו לזמן חופשי בסגנון free style, הילדים יבקרו באטרקציות פופולאריות כמו האקווריום ומוזיאון המדע בליווי מדריך הטיולים וצוות ייעודי מלווה אשר ידאג להשגיח עליהם ולמלא את צרכיהם האישיים.


פזית בר עוז, מנהלת פאנטסתי מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, מסרה "המציאות כיום כוללת מגוון רחב של קהלי יעד בקרב הציבור הרחב ומחייבת חשיבה מחודשת והתאמות של ענף התיירות להיצע הקיים של חבילות נופש וטיולים מאורגנים. אנו רואים במשפחות היחידניות והחד הוריות קהל חשוב שיש לאפשר לו אלטרנטיבה הוגנת הן מבחינת התמחור והן מבחינת תמהיל הטיול והתכנים המאפשרים לכל הגילאים ליהנות במקסימום".


"לא פעם הורים נתקלים בקושי למצוא השגחה על הילדים לצורך טיסה עצמאית לחו"ל ונאלצים לדחות שוב ושוב את רעיון החופשה, או שאינם מצליחים למצוא פרטנרים מתאימים שיצטרפו לטיול. טיול מסוג זה מתחשב בצרכי ההורה ומאפשר לו ליהנות גם מזמן פנוי לעצמו, בעוד שילדיו נמצאים במסגרת מהנה ומחבקת-דבר שבטיול עצמאי לא בהכרח מתאפשר, לצד פעילויות משותפות ומגבשות.. כמובן, שנוסף לכך הערך המוסף שטיול זה מספק הוא הרחבת המעגלים החברתיים ויצירת חברויות חדשות, או אף רומנטיות".


"בחירת היעדים בקטגוריה זו בוצעה בצורה מושכלת ליעד קרוב באירופה, כשמשך הטיסה סביר ואינו עולה על 5 שעות. בהמשך נשקול הרחבת הפעילות ליעדים נוספים ומרוחקים יותר. אנו צופים כי עם השקת המהלך החדשני נראה גידול מהותי בהיקף המכירות לשנת 2019 וללא ספק יהווה את אחד ממנועי הצמיחה של החברה, לצד הפעילות השוטפת של החברה המציעה מגוון חופשות איכותיות במחירים נגישים ותחרותיים בשוק".


לפרטים נוספים:
http://www.amsalemgo.co.il/lp/fun/?source=prs
074-7210744

אודות פאנטסתי
הנה חברת תיירות מובילה מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, המתמחה בשיווק חבילות נופש וטיולים מאורגנים ליעדים נבחרים ברחבי העולם, עם דגש על יעדי אירופה. החברה שמה לה לדגל להנגיש טיולים מאורגנים וחבילות נופש ללקוחותיה תוך שמירה על איכות השירות ורמת טיול בלתי מתפשרת במחירים נגישים המותאמים לכל כיס.


הודות להשתייכותה לקבוצת אמסלם המובילה בענף התיירות ופועלת למעלה מ- 4 עשורים, מציעה החברה מסלולים ייחודיים הנשענים על ניסיון עתיר שנים, שירות לקוחות מקצועי ומענה אנושי 24/7, צוות מדריכים דינאמי ומנוסה המוביל טיולי איכות הבאים לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים לצד מחירים תחרותיים והוגנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il