TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוסטר הוצג במפגש השנתי של האגודה לחקר העין והראיה


Galimedix Therapeutics
מחקרים פרה קליניים מראים שהתרכובת הניסיונית GAL-101 של Galimedix Therapeutics מראה אפקט של הגנה עצבית מפני בטא עמילואיד רעיל במודלים של AMD יבש וגלאוקומה

Galimedix Therapeutics, שמפתחת פתרונות חדשים למחלות עיניים וניוון עצבים, הציגה היום נתונים שמראים שהתרכובת הניסיונית החדשנית הראשונה מסוגה שלה GAL-101 מספקת הגנה עצבית מפני מולקולות של בטא עמילואיד שלא מקופל נכון שמצטברות לצורות רעילות במבחנה, ומנטרלת את יכולתן להיות רעילות לרקמות עצביות. בנוסף, חוקרים גילו שרמות שיא מהחדרה אחת של התרכובת עשויות לספק סילוק רעלים מתמשך. הפוסטר הוצג במפגש השנתי של האגודה לחקר העין והראיה (ARVO) בוונקובר, קולמביה הבריטית, קנדה, מ-28 באפריל עד 2 במאי 2019.


"הראנו שמנגנון הפעולה הייחודי של GAL-101 מוריד את הרמות של בטא עמילואיד שקיימות ברשתית, ובכך מונע ניוון עצבי וגם מגדיל את הסיכוי למנוע אובדן ראייה. אבל הפוסטר הזה מראה גם שהחדרת שיא אחת של התרכובת על ידי טיפות עיניים יכולה גם לספק אפקט סילוק רעלים מתמשך אצל חולי AMD יבש וגלאוקומה", אמר ד"ר הרמן ראס, המחבר המוביל של המאמר והמנהל המדעי הראשי של גלימדיקס. "הנתונים הפרה קליניים האלה, יחד עם תוצאה חיובית במחקר שלב 1 איפשרו לנו לעבור במהירות לתוכנית שלב 2 שעליה נמסור עדכונים כשיהיו זמינים".


בפוסטר, החוקרים דיווחו שטיפות עיניים של GAL-101 במודלים חוזרים של קופים גרמו לכך שהריכוזים ברשתית הגיעו במהירות לרמות שעולות בהרבה על הסף להתחלת האפקט הפרמקולוגי שקשור לשיא, ונשארו ברמות האלה במשך לפחות ארבע שעות. יתר על כן, במודלי עכברים של ניוון מקולרי בגלל גיל (AMD) עם משקעי בטא עמילואידים משמעותיים ברשתית שהצטברו במשך חודשים רבים, טיפות העיניים של GAL-101 כאשר ניתנו במשך 1-3 חודשים גרמו להפחתה משמעותית של משקעי הבטא עמילואידים, ובו זמנית הורידו את הרמות של תגובה משלימת C, שנחשבת לגורם מרכזי שמוביל להתקדמות של AMD יבש.


אודות GAL-101


GAL-101 היא תרכובת קניינית שמיועדת למנוע את ההיווצרות של כל הצורות של אוליגומרי בטא עמילואיד רעילים, על ידי קשירה עם אפיניות גבוהה למונומורי הבטא עמילואיד שלא מקופל נכון לפני שהם יכולים ליצור אוליגומרים מסיסים רעילים. אלה יכולים אז להתלכד במהירות לצורות אמורפיות, שאינן יריעות בטא, שאנחנו מכנים "צבירים", שהם לא מזיקים.


מעניין שברגע שהריכוז של GAL-101 מגיע לרמות אפקטיביות הוא "מפעיל" יצירת "צבירים", שהראו יכולת לאסוף אז מונומורי בטא עמילואיד שלא מקופל נכון נוספים אפילו בהיעדר מולקולות GAL-101 נוספות, באמצעות מנגנון התרבות עצמית. "אפקט "ההפעלה" החדשני הזה, שמוגן על ידי תיק הפטנטים של גלימדיקס, גורם לאפקט פעולה מתמשך שנמשך הרבה יותר זמן מהזמן שמתן יחיד של התרופה נשאר ברמות ריפוי ברשתית, ופוטנציאלית מאפשר לחולים משטר מתן במרווחים בין טיפולים מתמשכים ונוחים.


לכן, טיפות העיניים GAL-101 עשויות פוטנציאלית לספק מניעה מתמשכת של היווצרות אוליגומרי בטא עמילואיד רעילים ברשתית, ולהוביל להפחתה בתגובה המשלימה והנזקים כתוצאה מכך. לכן GAL-101 תוכל לתרום להאטת או עצירת ההתקדמות, ולשיקום אפשרי של התפקוד העצבי שמדוכא על ידי ההתקפה הרעילה הכרונית.


אודות גלימדיקס
גלימדיקס, שבסיסה בארצות הברית וישראל, היא חברת תרופות עיניים מוכנה לשלב 2 עם צוות פיתוח תרופות ברמה העליונה שמקדם תרופת מולקולות קטנות חדשנית רשומה כפטנט עם מנגנון פעולה חדשני שמטפלת בגלאוקומה ו-AMD תוך שימוש בפלטפורמת החדרה של טיפות עיניים, שעשויה להציע יתרונות בטיחות וציות משמעותיים על פני ההזרקות הישירות לעין שבשימוש נפוץ. משתמשים בטיפות עיניים להחדרת סטרואידים ומולקולות קטנות אחרות, כמו GAL-101, לרשתית, ומחקרים עם טיפות העיניים של גלימדיקס בקופים הראו שרמות הריפוי מגיעות במהירות לרשתית של המודל הקרוב ביותר לבני אדם. נתוני יעילות משכנעים מטיפות העיניים GAL-101 במודלים רלבנטיים של בעלי חיים הראו הגנה עצבית של יותר מ-90%, והתרכובת נתמכת על ידי כמה מומחים מובילים בגלאוקומה ו-AMD יבש שגם תומכים בתכנון של המחקרים שלב 2 המוצעים של החברה.


לגלימדיקס יש רישיון בינ"ל בלעדי מאוניברסיטת תל אביב, בעקבות החזרת רישיון של חברת תרופות גרמנית (מרץ) בגלל שינוי הנהלה והתרחקות אסטרטגית ממדעי המוח. הרישיון גם כולל גרסה מהדור הבא שאולי טובה יותר, שמיועדת להחדרה דרך הפה, עם פוטנציאל לטפל מחלות רשתית ומחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il