TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייפ-טי משיקה יכולות לניתוח התנהגויות של משתמשים וארגונים לעולם ה- Software Defined Perimeter


Safe-T Data
טכנולוגיה לאיתור אנומליות המהווה חיזוק משמעותי לפתרון Software Defined Perimeter

סייפ-טי גרופ בע"מ ("סייפ-טי" - (Nasdaq, TASE: SFET ספקית של פתרונות Software-defined Access לסביבות ענן היברידי, מודיעה היום על השקת מוצר מבוסס משתמש ואינטרנט לאיתור אנומליות, Safe-T Telepath.


סייפ-טי סיימה לאחרונה את האינטגרציה של Safe-T Telepath כחלק מפתרון ה-SDP (Software Defined Perimeter) של סייפ-טי. הטכנולוגיה שבבסיס ה-Telepath, אשר נרכשה על ידי סייפ-טי דטה מ-Cykick Labs Ltd. ביולי 2018, היא טכנולוגיה קניינית שמטרתה לזהות מתקפות עוינות על שירותים מבוססי אינטרנט באמצעות זיהוי התנהגויות אנומליות של משתמשים.


מטרתם של פתרונות ה-SDP של סייפ-טי וארכיטקטורות “Zero Trust” הינה למנוע גישה של משתמשים זדוניים ובלתי מורשים לשירותים הפנימיים של הארגונים. עם זאת, בדוח של International Data Corporation’s (IDC) נמצא כי מקורן של 40% ממתקפות הסייבר הוא למעשה במשתמשים מורשים שניגשים למערכות אליהן הם אינם מורשים לגשת.


לכן נוצר צורך בפיתוח זן חדש של פתרון SDP, שלא רק ימנע ממשתמשים בלתי מורשים לגשת למידע ולשירותים של הארגונים, אלא גם – ולא פחות חשוב – ינטר את ההתנהגות של משתמשים מורשים ויתריע על שימוש לרעה והתנהגות אנומלית של משתמשים אלו אשר ניגשים למערכות להן הם אינם מורשים לגשת.
מוצר ה-Safe-T Telepath פותח כדי לתת מענה לצורך בבקרה על גישה של משתמשים מורשים למערכות בלתי מורשות. זוהי הטכנולוגיה הראשונה מסוגה לאיתור אנומליות ברמת המשתמש והאינטרנט, המיועדת לפתרונות SDP ולארכיטקטורות “Zero Trust”. Safe-T Telepath עושה שימוש בגישה היברידית המבוססת על למידת מכונה ונהלים לזיהוי התנהגויות חשודות.


Safe-T Telepath מעניק לצוותי אבטחת סייבר גישה מוקדמת למידע, שניתן לפעול לפיו, אודות התהוותם של איומים, וכן יכולות פורנזיות מתקדמות ותובנות על מתקפות מחוכמות. הוא מזהה אנומליות ומאפשר לעצור פעילויות הונאה באמצעות הבנה של ההתנהגות הנורמלית של משתמשי היישומים ובחינה של הטרנסאקציות ביישומי הרשת של הארגון ללא הפרעה.


"פתרונות Software Defined Perimeters וארכיטקטורות Zero Trust נועדו ליצור חור שחור סביב השירותים של הארגון, ולמנוע ממשתמשים בלתי מורשים לגשת אליהם. לאור ההיקף הרחב של משתמשים מורשים המבצעים פעולות בלתי מורשות, יש צורך גובר בסוג חדש של פתרון," אמר איתן ברמלר, סמנכ"ל טכנולוגיה בסייפ-טי. "זיהינו את הצורך הזה, עבדנו על פיתוח מענה וכעת אנחנו משיקים את Safe-T Telepath כחלק מפתרון ה-SDP שלנו. המוצר החדש מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו הגנה מחוזקת מפני מתקפות סייבר, ובכלל זה איומים פנימיים וחיצוניים."

אודות סייפ-טי גרופ בע"מ
סייפ-טי גרופ בע"מ (סימול Nasdaq, TASE: SFET) היא ספקית של פתרונות Software Defined Access אשר נועדו לצמצם התקפות סייבר על שירותים עסקיים קריטיים ונתונים רגישים של ארגונים. סייפ-טי פותרת את סוגיית הגישה לנתונים על ידי הסתרת הנתונים בסביבת הארגון והגבלת הגישה לגורמים מורשים ורצויים בלבד בסביבות ענן היברידיות.


הטכנולוגיה של סייפ-טי מגנה על ארגונים מפני אובדן וזליגת נתונים, דליפות, תוכנות זדוניות, תוכנות כופר והונאות ועל ידי כך מגבירה את היעילות התפעולית, האבטחה והציות לרגולציה של ארגונים אלה. חברות ממגזרי השירותים הפיננסיים, הבריאות והתשתיות, כמו גם ממשלות המשתמשות בפתרונות ה-Software Defined Access הרב-שכבתיים והמוגנים בפטנטים של סייפ-טי יכולות לאבטח את הנתונים, השירותים והרשתות שלהן מפני איומי סייבר פנימיים וחיצוניים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il