TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוח גלובלי של Sophos: פושעי סייבר תוקפים מלכודת דבש בשרתי הענן בתוך 52 שניות


sophos
מחקר של Sophos שכלל עשר מלכודות דבש בשרתי ענן שהוצבו סביב העולם מגלה את הצורך בנראות ואבטחה על מנת להגן על הפעילות העסקית בפלטפורמות היברידיות וכלל-ענניות

ממצאים עיקריים:
מלכודות דבש בשרתי ענן, שהוצבו בעשרה מיקומים גלובלית, הותקפו בתוך 40 דקות בממוצע.
שרתי ענן נחשפו ל-13 ניסיונות תקיפה של מלכודת דבש בדקה בממוצע.
נרשמו יותר מ- 5 מיליון ניסיונות תקיפה של מלכודות דבש בשרתים כלל-ענניים בתוך 30 יום.

Sophos (LSE: SOPH), מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, שפתרונותיה מופצים בישראל על ידי Power Communication וחברת אבנט תקשורת בע"מ, מכריזה על ממצאי דוח חדש, Exposed: Cyberattacks on Cloud Honeypots, שחושף כי פושעי סייבר תקפו את אחת ממלכודות הדבש (Honeypots) בשרתי הענן שנכללו במחקר בתוך 52 שניות מאז מלכודת הדבש עלתה לאוויר בסאו פאולו, ברזיל.


בממוצע, שרתי הענן נחשפו ל- 13 ניסיונות תקיפה למלכודת דבש בדקה. מלכודות הדבש הוצבו בעשרה ממרכזי הדטה סנטר הפופולאריים ביותר ב- AWS בעולם, כולל קליפורניה, פרנקפורט, אירלנד, לונדון, מומביי, אוהיו, פאריז, סאו פאולו, סינגפור וסידני במהלך תקופה של 30 יום. מלכודת דבש היא מערכת שמחקה מטרות של פושעי סייבר וכך מאפשרת לחוקרי האבטחה לנטר את התנהגות פושעי הסייבר.


במחקר נמצא כי בוצעו יותר מ- 5 מיליון ניסיונות התקפה ברשת הגלובלית של מלכודות הדבש במהלך 30 יום, דבר שמדגים כיצד פושעי סייבר סורקים אוטומטית אחר נקודות חלשות ופרצות. אם התוקפים מצליחים להשיג גישה, ארגונים עלולים להיות חשופים לפריצות למידע. פושעי סייבר גם משתמשים בשרתי ענן פרוצים כמוקד להתקפה על מנת להשיג גישה לשרתים אחרים או רשתות.


"הדוח של Sophos מזהה את האיומים שעימם מתמודדים ארגונים שמהגרים לפלטפורמות כלל- ענניות או לענן ההיברידי. המהירות האגרסיבית וקנה המידה של ההתקפות במלכודות הדבש מראים כמה עקשנים ומתמידים הם פושעי הסייבר ומעידים על כך שהם משתמשים בבוטים על מנת לטרגט את פלטפורמות הענן של הארגון. במקרים מסוימים יכול להיות מדובר בתוקף אנושי, אבל ללא קשר, חברות זקוקות לאסטרטגית אבטחת מידע על מנת להגן על מה שהם שמים בענן," אמר מת'יו בודי, מומחה אבטחת מידע ב- Sophos. "סוגית הנראות ואבטחת המידע בפלטפורמות הענן היא אתגר עסקי גדול, ועם עליה בהגירה לענן, אנחנו רואים אותה מתמשכת".

נראות לתוך חולשות
נראות מתמשכת לתשתית הענן הציבורי היא חיונית לעסקים על מנת להבטיח עמידה ברגולציות ועל מנת לדעת על מה להגן. יחד עם זאת, צוותי פיתוח מרובים בתוך הארגון והסביבה המשתנה תמידית, המשנה גודל באופן אוטומטי, הופכים זאת למשימה קשה לצוות אבטחת המידע.


Sophos עונה על החולשות באבטחת המידע בענן הציבורי עם השקת Sophos Cloud Optix, פתרון הממנף בינה מלאכותית (AI), על מנת לחשוף איומים בתשתיות הענן ולהתמודד עמם. Sophos Cloud Opix הוא פתרון ללא תיווך שמספק נראות חכמה לענן, זיהוי אוטומטי לצורך עמידה ברגולציות ותגובה לאיומים בסביבות מרובות עננים.


"במקום להציף את צוותי אבטחת המידע עם מספר רב של התראות בלתי מזוהות, Sophos Cloud Opix מצמצם משמעותית את העבודה על ההתראות על ידי זיהוי של מה שבאמת חשוב ודורש תגובה," אמר רוס מקרצ'אר, סמנכ"ל אבטחת מידע ב- Sophos. "בנוסף, עם נראות לתוך נכסי הענן ועומסי העבודה בו, צוות אבטחת המידע יכול לקבל תמונה הרבה יותר מדויקת של מצב האבטחה, דבר שמאפשר לו לבצע סדרי עדיפות ולהגיב באופן פרואקטיבי לסוגיות שמועלות ב- Sophos Cloud Opix".

יכולות מפתח ב- Sophos Cloud Opix
נראות חכמה – גילוי אוטומטי של נכסי הארגון בפלטפורמות AWS, Microsoft Azure ו- Google Cloud Platform (GCP) דך קונסולה אחת, מאפשר לצוותי האבטחה נראות מלאה לתוך כל מה שיש להם בענן ויכולת להגיב ולהתמודד עם סיכוני אבטחה בתוך דקות.


עמידה מתמשכת ברגולציות בענן – יכולת לעמוד ברגולציות המשתנות תמידית וב- best practices על ידי זיהוי אוטומטי ויעיל של השינויים בסביבות הענן.


ניטור ואנליזה מבוססים AI – צמצום זמני התגובה לאירועים וההתמודדות עימם מימים או שבועות לדקות בלבד. הבינה המלאכותית העוצמתית מזהה קונפיגורציות מסוכנות והתנהגות חשודה ברשת עם התראות חכמות ועם אופציה להתמודדות אוטומטית עם סיכונים.

Sophos Cloud Opix ממנף טכנולוגיה מבוססת AI מ- Avid Secure, ש- Sophos רכשה בינואר 2019. Avid Secure נוסדה ב- 2017 על ידי צוות של מובילי אבטחת מידע וחוללה מהפכה באבטחת המידע של סביבת הענן הציבורי על ידי אספקת הגנה אפקטיבית מקצה לקצה בשירותי הענן דוגמת AWS, Azure ו- Google.


פרטים אודות תמחור וזמינות הנם זמינים אצל שותפיה של Sophos.
למידע נוסף אודות הממצאים של Sophos, ניתן לקרוא את הדוח המלא Exposed: Cyberattacks on Cloud Honeypots ואת המאמר שפורסם ב- Naked Security, Knock and Don't Run: The Tale of the Relentless Hackerbots. מידע נוסף אודות Sophos Cloud Opix ניתן למצוא ב- Sophos.com.

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.
מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il