TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צעד נוסף ליישום החוק לצמצום השימוש במזומן


בנק ישראל
בנק ישראל מפחית את עמלת הפקדת שיקים מוסבים דחויים למשמרת לסכום של עד 2 ₪ וקורא לציבור להפקיד שיקים אלו
בנק ישראל יוצא בצעד נוסף ליישום סעיפי החוק לצמצום השימוש במזומן המתייחסים לפירעון של שיקים. ומפרסם צו לפיו העמלה להפקדת שיקים מוסבים דחויים למשמרת תעמוד על 2 ₪ לשיק לכל היותר.
חוק צמצום השימוש במזומן* קובע כי בנק לא יפרע שיק שמתקיימות לגביו אחת או יותר מהמגבלות המנויות בחוק. תחילתן של הגבלות אלו מצד הבנקים ב-01 ביולי 2019, והן לא יחולו על שיקים שהופקדו למשמרת לפני יום התחילה.

לאור כך, קיים החשש ששיק מוסב שניתן קודם לכניסת ההגבלות לתוקף ומתקיימות לגביו אחת או יותר מהמגבלות המנויות בחוק, אך יופקד לפירעון לאחר כניסת החוק לתוקף, לא יכובד, וכי מחזיק שיק מוסב דחוי, שלא הפקיד את השיק למשמרת לפני מועד זה, עלול להתקשות לקבל את כספו כיוון שהשיק עלול לחזור.

בנק ישראל קורא לציבור הלקוחות, שהם יחידים ועסקים קטנים, להפקיד את השיקים הללו למשמרת בבנקים לפני מועד תחילתן של ההגבלות, ובכך להימנע מהסיכון שהשיק יחזור בשל אי עמידה במגבלות המנויות בחוק.

על מנת לעודד את הציבור להפקיד את השיקים קבע נגיד בנק ישראל עמלה מופחתת של עד 2 ₪ (במקום 12 ₪ - 15 ₪ בבנקים השונים) בגין הפקדת שיק מוסב דחוי, ללא תלות באופן ההפקדה (בדלפק או בערוץ ישיר), לתקופה החל מ-15.4.19 ועד כניסת ההוראות לתוקף, ביום 30.6.2019.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il