TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ישראכרט פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לראשונה כחברה ציבורית


ישראכרט
הנהלות קבוצת ישראכרט ובנק הפועלים פתחו הבוקר את המסחר לרגל הנפקת מניות ישראכרט בבורסה בתל אביב

הבוקר (יום ב' 15.4.19) פתחו הנהלת קבוצת ישראכרט ובנק הפועלים את המסחר בבורסה, לרגל הנפקת מניות ישראכרט בבורסה, בנוכחות חדוה בר, המפקחת על הבנקים בבנק ישראל.

ישראכרט הינה קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל. זוהי ההנפקה הראשונית הגדולה ביותר בהיקפה מאז הנפקת קבוצת עזריאלי בשנת 2010. ישראכרט הינה החברה החדשה השלישית שנרשמה מתחילת השנה בבורסה.

חברת ישראכרט השלימה הצעת מכר של כ-65% מההון שלה תמורת כ-1.76 מיליארד שקל ולפי שווי שוק של 2.7 מיליארד שקל. ישראכרט מצטרפת לענף השירותים הפיננסיים בבורסה, כחברה הגדולה ביותר בענף, הכולל מעתה 18 חברות עם שווי שוק של כ- 10 מיליארד שקל.

מניות החברה צפויות להיכנס למדדי ת"א-90, ת"א-125, ת"א-SME150, ת"א-פיננסים ות"א-ביטוח פלוס, בתום יום המסחר של ה-6 ביוני.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "זהו יום היסטורי לשוק ההון, למשק ולאזרחי ישראל. הבחירה להנפיק את ישראכרט בבורסה מהווה הבעת אמון בשוק ההון הישראלי. הנפקת החברה תאפשר לציבור הישראלי ליהנות מפירותיה לאורך שנים במסגרת קרנות הפנסיה וקופות הגמל שלו. ישראכרט תמשיך לצמוח ולהוביל את שוק האשראי בישראל ולשרת את מילוני לקוחותיה ואת הציבור כבעל המניות העתידי של החברה".


איל דשא, יו"ר קבוצת ישראכרט: "הנפקת ישראכרט בבורסה בתל אביב איננה אירוע שכיח. אנחנו בתחילתו של מסע למימוש אסטרטגיה חדשה וחדשנית שתהפוך את ישראכרט לחברת שירותים פיננסים מגוונת ודיגיטלית".


ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט מסר: "אני נרגש להיות כאן ולקחת חלק במהלך גדול ומשמעותי זה של קבוצת ישראכרט. החברה נוסדה לפני כ- 45 שנים וכעת, עם בוא האביב חוגגת יום הולדת ראשון כחברה ציבורית. אני מאמין בכוחנו להמשיך ולצמוח. אנחנו מודעים לאחריות המוטלת עלינו ליצירת ערך לכלל מחזיקי העניין, נרגשים מגודל המעמד, מודים לגופים המוסדיים ולציבור על הביקושים המרשימים והאמון, וכמובן מלאי ציפייה לקראת הבאות".


איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה: "אני מברך את בנק הפועלים על ההחלטה להנפיק את מניות חברת ישראכרט באמצעות הבורסה בתל אביב. מדובר בחברה גדולה ומשמעותית עם למעלה מ- 3 מיליון צרכנים. הצלחת ההנפקה מבטאת את הצורך בקרב המשקיעים המוסדיים והציבור הרחב להשתתף בהנפקות בסדר גודל כזה בבורסה בתל אביב. הבורסה היא הפלטפורמה היעילה והמתאימה ביותר להנפקות גדולות ואנו מאמינים כי נמשיך לראות במהלך השנה הקרובה הנפקות נוספות של חברות ממשלתיות וחברות מסקטורים שונים, אשר יצטרפו לבורסה בתל אביב ויאפשרו הן לציבור המשקיעים והן לשוק ההון להנות מפירות ההצלחה של הכלכלה הישראלית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il